Emma Dilemma

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, var jeg så glad… Det havde været en helt fantastisk dag.
Skulle tjekke om Emmas øje havde fået det bedre, men min søster sagde hun var ude.
Emma har været fritløber i omkring 6 måneder. Hun kunne på ingen måde acceptere at være indekat - ikke engang i løbegård. Jeg har 6 måneder været bange for at miste hende.

I dag var så dagen. Ironisk nok - så er det i dag præcist et år siden vi hentede hende hjem. :ked:

Det var en traktor på nabogrunden der havde ramt hende. Hun var “heldigvis” død på stedet.

Stakkels Pelle kommer til at savne hende… Så meget… Håber ikke han bliver ensom.

Lige nu er jeg en blanding af ked af det og vred. Vred på mig selv over jeg tillod at lade det ende sådan - men også vred på Emma over hun ikke ville “hjælpes” og passes på.

Nu må Emma Dilemma bare passe på Emil Umulius ved regnbuebroen.:hjerte:

:rip: sov godt

:lys::lys::lys:

Årh kondolerer… :’(

Tænder et :lys:for Emma.

Åh, det er jeg ked af at høre. Sikke noget at komme hjem til. :frowning:

Kæmpe kram:kram:

Det gør mig ondt :ked:

I tog valget at lade hende løbe frit ud af kærlighed til hende - husk det :slight_smile:

Sov godt Emma :rip:

Åhh nej da!!! R.I.P lille kat!

Hvor er det trist, at det skulle gå sådan.
:rip: Emma Dilemma og -kramer til dig

Det gør mig ondt for dig.
Godt at hun ikke har lidt.
Lykke på rejsen lille Emma…:lys:

Jeg sender dig mine bedste tanker. :hjerte:

:rip: lille Emma

Åh nej :ked: Jeg føler med dig -brist

Trøstekram fra mig

:lys: til den lille Emma!! :ked:

:ked:Stort trøstekram til dig

:rip:Lille Emma

Tine

Det gør mig ondt

Sov sødt Emma :lys:

:græde::rip::hjerte:

Sender trøstekram. :frowning:

Det gør mig så ondt. :ked:

Du må ikke være vred på dig selv - Hun valgte selv at leve sådan, og hun har sikkert haft nogle fantastiske seks måneder med fuld fart på ude i det fri. :trøster:

:rip: lille søde Emma

Det gør mig ondt :rip:

-kramer

Det gør mig så ondt:rip:
Hilsen Lisbeth

Det gør mig ondt på dine vegne. :ked:

Sov godt lille Emma :lys:

:kram: