En lang dag med happy ending :D

[QUOTE=Temple Bar;975937]Så er navnene også fundet :slight_smile:

Halloween er jo oprindeligt en irsk “opfindelse”, så det var ikke så svært at finde inspirationsord denne gang.

Det blev til:

Temple Bar Beautiful Banshee (pige)
Temple Bar Boo Fighter (lys dreng)
Temple Bar Bring out the Boxty (stor brun dreng)
Temple Bar Blazing Bonfire (knap så stor brun dreng)[/QUOTE]

Wow nogle flotte navne :thumbup:

Hvordan kan det egentlig være at du ikke skal beholde noget fra dette kuld :? Nu er der ovenikøbet en pige :inlove:
Jeg regner da altid med at beholde noget fra mine kuld og vælger kun fra, hvis ikke der er en pige til mig.

[QUOTE=Wijelo;975973]Wow nogle flotte navne :thumbup:

Hvordan kan det egentlig være at du ikke skal beholde noget fra dette kuld :? Nu er der ovenikøbet en pige :inlove:
Jeg regner da altid med at beholde noget fra mine kuld og vælger kun fra, hvis ikke der er en pige til mig.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Jeg har ikke lyst til at have stort et antal katte - eller “gennemtræk” - som det ville kræve, hvis jeg beholdt én fra hvert kuld :slight_smile: Jeg vil muligvis beholde en fra Anas kuld, hvis hun viser sig at være drægtig, men dette kuld har hele tiden været planlagt solgt :slight_smile:

:smiley: Fede navne :slight_smile:
Ikke for lange, og nogle, der lettere forkortet kan bruges som kaldenavn :ok: Lige i øjet :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;976181]:smiley: Fede navne :slight_smile:
Ikke for lange, og nogle, der lettere forkortet kan bruges som kaldenavn :ok: Lige i øjet :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: De er også “godkendt” af mine irske opdrættervenner, hvor især “Bring out the Boxty” vakte lykke :slight_smile: Boxty er en ret, der typisk serveres til Halloween og eftersom han ikke alene er den største, men også var hægtet fast på en pat, før moderkagen var kommet ud, blev det anset for at være et godt valg :slight_smile:

Årh, en Banshee - jeg var klædt ud som banshee til sidste skoledag på gymnasiet og var ved at få pip af at forklare kostumet fordi ingen anede hvad en banshee var :wink:

Stor fejl i deres opdragelse!

Endnu engang tillykke. Det må være så dejligt at alt er gået godt :slight_smile:

Sjovt med det første billede - jeg overvejede lige kort om du havde fået en siam :smiley:

Stort tillykke :slight_smile: glæder mig til at følge dem.

Er du ellers ikke nogenlunde gammel nok til at kunne huske Siouxsie & the Banshees? (start 80’erne). Det var mildest talt ikke skønsang, de udførte :wink:

Hende her brugte laaaaang tid på højlydt vrælende at forkynde, at hun var sulten og ikke kunne få noget at spise. Der var 8 velnærede, velforsynede patter at vælge mellem, eftersom hun var den førstfødte :S

Hvor er de søde! Men kom der så også en prut? :klapper:

Åhhhh hvor er de fine Mette. :wehuu: Og stolte smukke Fanny :inlove: