En lille Delle

Hvor er det så dejligt og læse om delle og de fremskridt her :blush:

3 Synes om

Ja altså Delles reaktion har ellers hidtil været at blive fornærmet over at servicen faldt i kvalitet. :see_no_evil: Men denne gang tog hun det pænt og lod mig bare mestendels være.

Ja det er så fint, jeg tænker bare at det med tiden måske ikke batter lige så meget for hende, men så håber jeg at hun selv bliver mere nysgerrig. Området er ret stort, så jeg kan jo også selv variere hvor jeg tager hende med hen.

Ja det må hun blive, for hun vil generelt lege mindre når vi kommer op. Så det tager ikke lige så lang tid før end hun synes det er ok at gå i seng. Hun vil stadig gerne slås med mig. Når jeg prøver at få hende til at slås med et stykke legetøj, hvis det fx er i sengen og jeg så sidder/ligger i den anden ende af sengen, så tager hun legetøjet i munden og ruller eller trækker sig med poterne henad sengetæppet hen til mig. Det er egentlig ret sødt. Det er bare ikke lige den type leg jeg synes er sjov at være en aktiv deltager i. :sweat_smile:

7 Synes om

Jeg overvejer lidt om Delle skal have sådan en rygsæk med udkigsmulighed i fødselsdagsgave. Udkigsmulighed i form af en kuppel eller lignede og rygsæk så jeg kan bære hende på en mere behagelig måde og gå ture, hvor hun kan være med, uden at skulle være alt for modig selv. Tænker det kunne være en god overgang, eller et alternativ til at gå ture i snor. :thinking:

6 Synes om