En lille præsentation

Hej alle sammen
Oprettede mig for et par dage siden og tænkte at nu var det på tide med en præsentation :slight_smile:

Mit navn er Tinna, jeg er 28 år og er blevet ramt af en gal kat… eller faktisk er han rigtig sød, men nøj hvor har han gjort mig mere skør med katte end nogen sinde før, hihi :høhø:
(er jo faktisk hundemenneske, men sig det ikke til nogen)

Den “gale” kat som har gjort dette ved mig hedder Gustav og er en Sphynx på 7 mdr. Han er alt hvad jeg ønsker mig af en kat - glad, kærlig, aktiv og ikke bange for noget.
Ud over ham har jeg også 2 hunde, som elsker katten og han elsker dem.

:velkommen: hertil :slight_smile:
Sikke nogle øjne han har, ham Gustav :slight_smile:

Velkommen herinde - og tillykke med at være lige så “gal” som os andre :høhø:

Hihihi, tak :høhø:
Ja han har nogle ret store øjne som kan få ham til at se så clueless ud :wink:

Velkommen til. :heya:

Velkommen til :smiley:

Tak skal I have :smiley:

[QUOTE=Ginger;1084060]Hihihi, tak :høhø:
Ja han har nogle ret store øjne som kan få ham til at se så clueless ud ;)[/QUOTE]

:høhø: Jeg har også en kat som er verdensmester i at se Clueless ud herhjemme.

Velkommen til Gustav og dig! Vi snakker også lidt hund herinde, så vis gerne billeder af vapserne også. :smiley: Jeg er en stor hundeelsker, og er MEGET hundeskruk. Jeg går bare og venter på “Tid og plads”

Haha Clueless er også et godt udtryk at have. Bedre end Evil som er Gustavs andet udtryk. Han har kun de to. Der er ingen mellemting :stuck_out_tongue:

Jamen her er hundene sammen med Gustav, så tæller det også som et kattebillede :wink:
Den brune er Lilly og den hårløse er Silas :slight_smile:

Okay… Jeg har set Lily før! Du har en hjemmeside hvor hun har sin egen side også ikk?

Tjek forøvrigt side 1 i denne tråd. :tihi: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=47493

Årh, en nudist kat og en nudist hund. Lilly ser altså rigtig dejlig ud. :wehuu:

Barky: Haha jo Lilly har haft egen hjemmeside siden jeg fik hende. Hun er 9 år nu og vi har også haft kat før, så det er muligt at du er støt på hende før :wink:
Havde godt set billederne fra den tråd og sad og klukkede over dem, for det er nøjagtig det samme jeg bruger herhjemme med ond og clueless - god findes ikke :wink:

Velfa: Hehe ja det er lige før det er en hel nudistlejr :wink:

Velkommen :slight_smile:

Jeg synes også jeg har set dine hunde før… :gruble:

Jeg har været meget aktiv på nettet de sidste mange år, så jeg har postet billeder mange steder :smiley:

[QUOTE=Ginger;1084049]Hej alle sammen
Oprettede mig for et par dage siden og tænkte at nu var det på tide med en præsentation :slight_smile:

Mit navn er Tinna, jeg er 28 år og er blevet ramt af en gal kat… eller faktisk er han rigtig sød, men nøj hvor har han gjort mig mere skør med katte end nogen sinde før, hihi :høhø:
(er jo faktisk hundemenneske, men sig det ikke til nogen)

Den “gale” kat som har gjort dette ved mig hedder Gustav og er en Sphynx på 7 mdr. Han er alt hvad jeg ønsker mig af en kat - glad, kærlig, aktiv og ikke bange for noget.
Ud over ham har jeg også 2 hunde, som elsker katten og han elsker dem.
[/QUOTE]

Altså først og fremmest velkommen til :slight_smile: og dernæst, jeg ville DØ, hvis jeg en dag vågnede ved, at den kat stod og kikkede på mig :yikes: :høhø: men jeg har aldrig mødt en i virkeligheden, thi thi…

Hejsa, Tinna - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Glæder mig til at se flere billeder fra nudistlejren… :høhø:

Velkommen til :heya:

Velkommen til :smiley:

Dejlige vovser og dejlig nudistkat - min misser er nok Gustavs modsætning, men sådan er det så dejligt alsidigt her inde :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen her - Gustav er SKØN :hjerte:- og det er dine hunde også.