Hej alle sammen
Oprettede mig for et par dage siden og tænkte at nu var det på tide med en præsentation
Mit navn er Tinna, jeg er 28 år og er blevet ramt af en gal kat… eller faktisk er han rigtig sød, men nøj hvor har han gjort mig mere skør med katte end nogen sinde før, hihi :høhø:
(er jo faktisk hundemenneske, men sig det ikke til nogen)
Den “gale” kat som har gjort dette ved mig hedder Gustav og er en Sphynx på 7 mdr. Han er alt hvad jeg ønsker mig af en kat - glad, kærlig, aktiv og ikke bange for noget.
Ud over ham har jeg også 2 hunde, som elsker katten og han elsker dem.
[QUOTE=Ginger;1084060]Hihihi, tak :høhø:
Ja han har nogle ret store øjne som kan få ham til at se så clueless ud ;)[/QUOTE]
:høhø: Jeg har også en kat som er verdensmester i at se Clueless ud herhjemme.
Velkommen til Gustav og dig! Vi snakker også lidt hund herinde, så vis gerne billeder af vapserne også. Jeg er en stor hundeelsker, og er MEGET hundeskruk. Jeg går bare og venter på “Tid og plads”
Barky: Haha jo Lilly har haft egen hjemmeside siden jeg fik hende. Hun er 9 år nu og vi har også haft kat før, så det er muligt at du er støt på hende før
Havde godt set billederne fra den tråd og sad og klukkede over dem, for det er nøjagtig det samme jeg bruger herhjemme med ond og clueless - god findes ikke
Velfa: Hehe ja det er lige før det er en hel nudistlejr
[QUOTE=Ginger;1084049]Hej alle sammen
Oprettede mig for et par dage siden og tænkte at nu var det på tide med en præsentation
Mit navn er Tinna, jeg er 28 år og er blevet ramt af en gal kat… eller faktisk er han rigtig sød, men nøj hvor har han gjort mig mere skør med katte end nogen sinde før, hihi :høhø:
(er jo faktisk hundemenneske, men sig det ikke til nogen)
Den “gale” kat som har gjort dette ved mig hedder Gustav og er en Sphynx på 7 mdr. Han er alt hvad jeg ønsker mig af en kat - glad, kærlig, aktiv og ikke bange for noget.
Ud over ham har jeg også 2 hunde, som elsker katten og han elsker dem.
[/QUOTE]
Altså først og fremmest velkommen til og dernæst, jeg ville DØ, hvis jeg en dag vågnede ved, at den kat stod og kikkede på mig :høhø: men jeg har aldrig mødt en i virkeligheden, thi thi…