En lille præsentation

Velkommen til :slight_smile:

Velkommen til :smiley: :velkommen:

Skønne dyr du har :slight_smile: Glæder mig til at se mere til dem :smiley:

Velkommen :slight_smile:
Mvh
Yvonne

sikke en fantatisk misling… han er skøn!!!

stort :velkommentilkg:

det må vi da straks ha lavet om på. på lørdag er der rig mulighed for at møde en på udstillingen i nr.åby og der er også en med torsdag- fredag til herning dyrskuet og i københavns området tar mine gerne imod til lidt nus.

velkommen til dejlige Gustav og familien.

Velkommen. :slight_smile:
Og sikke et dejligt gruppebillede med tre skønne dyr - hvor ER Gustav dog fin. :inlove:

Tak for den varme velkomst :slight_smile:

Margrethe: Jeg havde faktisk også kig på din race da jeg ledte efter race, men blev ved at vende tilbage til den nøgne :wink:

Yvonne: Det ville aldrig komme til at ske med Gusse - han står ingen steder - han sover længere end mig og helst på maven af mig. Det er mig der må vække ham hver morgen :wink: Og så er han så dejlig blød og fungere som en varmedunk :høhø:

:velkommentilkg:

… og pyt med du er kattegal… det er vi andre nemlig også i stor grad :wink:

Ih Velkommen til og ja jeg er jo en af dem som aldrig kan få billeder nok af Lilly, da hun jo er født ved min mor :slight_smile: Men altså smukke Silas er bare også skøn og Ja selv om hårløse katte normalt ikke er mig, så har jeg rost smukke Gustav flere steder, for der er bare lige et eller andet som i den grad fænger mig ved lige ham

Ja, det er hun jo - og sikke en fin hund hun fik lavet, den er jeg glad for :wink:

Tak for velkomsten :smiley:

Velkommen :slight_smile: Og jeg kan jo kun sige… rigtige katte har blå øjne :wink:

Haha det kan der være noget om. De er hvert fald smukke :smiley:

Kan det passe, at du også har heddet/hedder Ginger på hundegalleri? :slight_smile:

:welcome:

Jeps, det gør hun

Nuiii! En sphynx. OG en chinese Crested :wehuu: :hjertehop:
Hvor er de skønne (ja, osse den brune;))

Sikke et skønt billede!!! :hjerte:

Du mangler bare en Peterbald misling også, så er det jo komplet! :stuck_out_tongue:

Hjertelig velkommen til! :slight_smile:

/Mette

Tak alle sammen :slight_smile:

Jo det gør jeg. Det hedder jeg de fleste steder på nettet :smiley:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1084761]
Du mangler bare en Peterbald misling også, så er det jo komplet! :stuck_out_tongue:

/Mette[/QUOTE]

Hihi, ja. Men er nu sikker på at hvis jeg skulle have en anden race en Sphynx i hårløs blev det en Bambino. De er charmerende :hjerte: