Velkommen til. skønt billede med katten og hundene. … ![]()
Velkommen til ![]()
Årh, hvor ser de da bare allesammen dejlige ud ![]()
[QUOTE=nudivine;1084244]det må vi da straks ha lavet om på. på lørdag er der rig mulighed for at møde en på udstillingen i nr.åby og der er også en med torsdag- fredag til herning dyrskuet og i københavns området tar mine gerne imod til lidt nus.
velkommen til dejlige Gustav og familien.[/QUOTE]
Uuuuuh… Det må jeg vist hellere udnytte! Har aldrig rørt en nudistkat før, men vil såååå gerne ![]()
Nudistkatte er fantastiske. Jeg vil SÅ gerne ha’ en sphynx stort suk Desværre har Manden en underlig ide om at katte partout skal ha’ pels.
Meeen jeg håber jeg kan “snyde” en Peterbald ind… selvom det ikke HELT er det samme ![]()
jeg KU’ selvfølgelig barbere krøllerne af Adelie… hmm… ![]()
Kan man overhovedet få dem herhjemme? Personligt er jeg ikke vild med hele munchkin ideen og at blande et yderligere “defekt” gen - det gårløse, ind i en kat med for korte ben… hmm… bare fordi man kan er det ikke altid man skal ![]()
(men jo, den er da lidt sød ;))
Nej, men det er jo ikke uoverskueligt at importere og mig bekendt findes der opdrættere af Bambino og Munchkin i Norge ![]()
Velkommen til ![]()
[QUOTE=Lykke;1084951]Velkommen til ![]()
Årh, hvor ser de da bare allesammen dejlige ud ![]()
Uuuuuh… Det må jeg vist hellere udnytte! Har aldrig rørt en nudistkat før, men vil såååå gerne :)[/QUOTE]
blondinen havde glemt at tjekke sin kalender ang herning. grislingen står over denne gang men modtager i stedet gæster i brejning. om lørdagen.
Ih altså…
Ender jo med jeg må jagte rundt på Sjælland for at komme i nærkontakt med en ![]()
Ellers kan jeg se Ginger bor i Aalborg ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1084958]Kan man overhovedet få dem herhjemme? Personligt er jeg ikke vild med hele munchkin ideen og at blande et yderligere “defekt” gen - det gårløse, ind i en kat med for korte ben… hmm… bare fordi man kan er det ikke altid man skal ![]()
(men jo, den er da lidt sød ;))[/QUOTE]
Ahhh, det har jeg slet ikke forstand på. Jeg troede det var i stil med Gravhunde og Corgier. Er venner med en opdrætter af Chinese Crested på facebook og hun har samtidig opdræt af Sphynx og Bambino. Hun bor i Polen og har bare fulgt hendes killinger og jeg synes de er super nuser ![]()
[QUOTE=Lykke;1085068]Ih altså…
Ender jo med jeg må jagte rundt på Sjælland for at komme i nærkontakt med en ![]()
Ellers kan jeg se Ginger bor i Aalborg
[/QUOTE]
Aalborg Øst for at det ikke skal være løgn
![]()
jeg har dem med på ferie i uge 28-29 i brejning ml. vejle og fredericia