En lille præsentation

Velkommen til. skønt billede med katten og hundene. … :slight_smile:

Velkommen til :heya:

Årh, hvor ser de da bare allesammen dejlige ud :hjerte:

[QUOTE=nudivine;1084244]det må vi da straks ha lavet om på. på lørdag er der rig mulighed for at møde en på udstillingen i nr.åby og der er også en med torsdag- fredag til herning dyrskuet og i københavns området tar mine gerne imod til lidt nus.

velkommen til dejlige Gustav og familien.[/QUOTE]

Uuuuuh… Det må jeg vist hellere udnytte! Har aldrig rørt en nudistkat før, men vil såååå gerne :slight_smile:

Nudistkatte er fantastiske. Jeg vil SÅ gerne ha’ en sphynx stort suk Desværre har Manden en underlig ide om at katte partout skal ha’ pels. :frowning: Meeen jeg håber jeg kan “snyde” en Peterbald ind… selvom det ikke HELT er det samme :slight_smile:

jeg KU’ selvfølgelig barbere krøllerne af Adelie… hmm… :tihi:

Kan man overhovedet få dem herhjemme? Personligt er jeg ikke vild med hele munchkin ideen og at blande et yderligere “defekt” gen - det gårløse, ind i en kat med for korte ben… hmm… bare fordi man kan er det ikke altid man skal :wink:
(men jo, den er da lidt sød ;))

Nej, men det er jo ikke uoverskueligt at importere og mig bekendt findes der opdrættere af Bambino og Munchkin i Norge :slight_smile:

Velkommen til :velkommen:

[QUOTE=Lykke;1084951]Velkommen til :heya:

Årh, hvor ser de da bare allesammen dejlige ud :hjerte:

Uuuuuh… Det må jeg vist hellere udnytte! Har aldrig rørt en nudistkat før, men vil såååå gerne :)[/QUOTE]

blondinen havde glemt at tjekke sin kalender ang herning. grislingen står over denne gang men modtager i stedet gæster i brejning. om lørdagen.

Ih altså… :slight_smile: Ender jo med jeg må jagte rundt på Sjælland for at komme i nærkontakt med en :stuck_out_tongue:

Ellers kan jeg se Ginger bor i Aalborg :muhaha:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1084958]Kan man overhovedet få dem herhjemme? Personligt er jeg ikke vild med hele munchkin ideen og at blande et yderligere “defekt” gen - det gårløse, ind i en kat med for korte ben… hmm… bare fordi man kan er det ikke altid man skal :wink:
(men jo, den er da lidt sød ;))[/QUOTE]

Ahhh, det har jeg slet ikke forstand på. Jeg troede det var i stil med Gravhunde og Corgier. Er venner med en opdrætter af Chinese Crested på facebook og hun har samtidig opdræt af Sphynx og Bambino. Hun bor i Polen og har bare fulgt hendes killinger og jeg synes de er super nuser :smiley:

[QUOTE=Lykke;1085068]Ih altså… :slight_smile: Ender jo med jeg må jagte rundt på Sjælland for at komme i nærkontakt med en :stuck_out_tongue:

Ellers kan jeg se Ginger bor i Aalborg :muhaha:[/QUOTE]

Aalborg Øst for at det ikke skal være løgn :wink: :wink:

jeg har dem med på ferie i uge 28-29 i brejning ml. vejle og fredericia