En lur mellem nisserne

Ja, når alle køjerne er optaget i kradsetræerne så kan man da godt tage sig en lille lur mellem nisserne oppe på skabet.:smiley:
Vi er ellers Nå Så’er, altså sådan nogle som ikke kan lide nisser.:høhø:
Vi gør alt for at pille al julepynten ned og gerne ødelægge det :høhø:
F.eks grenen ude til højre havde så mange fine vedhæng og glasting…det har det ikke mere :argh:
Hilsen Kalle og Toro

Ej Kalle, det er synd for dig! :frowning: :tihi:

Kom her hjem, der står et sprit nyt PetFun med 2 køjer og 2 senge, og en påhængt køje er der sørme også, og der er kun 3 katte. :wink:

[QUOTE=Kimilla;751681]Ej Kalle, det er synd for dig! :frowning: :tihi:

Kom her hjem, der står et sprit nyt PetFun med 2 køjer og 2 senge, og der er kun 3 katte. ;)[/QUOTE]

Okay…jeg kører nu :høhø:
Hilsen Kalle

[QUOTE=Coon Danica;751682]Okay…jeg kører nu :høhø:
Hilsen Kalle[/QUOTE]

Amidale ligger og luner den ene seng til dig! :wink: Du skal rigtig føle dig velkommen! :smiley:

Det glæder jeg mig til :smiley:
Jeg skal bare lige have sat GPS’en på maskinen :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;751687]Det glæder jeg mig til :smiley:
Jeg skal bare lige have sat GPS’en på maskinen :høhø:[/QUOTE]

Amidale synes det tager tid. Hun sidder nu og kigger i vinduet efter smukke Kalle. :tihi:

Han er kørt men han har nok fundet på et par svinkeærinder når han nu endelig skulle til storbyen :høhø:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de bare skønne - og skidt da med en julepynt :rock::rock:

Og så synes jeg i øvrigt, at din suppeterrin inde i skabet medsamt de fine suppeskåle ?? skal flytte hjem til mig :bebe::bebe:

Tak Tut
Suppeterrinen og suppeskålene har jeg arvet efter min mor, sammen med spisestellet og jeg er meget glad for det og passer på det…derfor står det bag glas…ikke også misserne :tihi:

:):slight_smile:

Det er virkelig flot !

Hvad heder stellet - måske jeg skulle begynde at samle på det ?? :wehuu:

[QUOTE=Tante Tut;751706]:):slight_smile:

Det er virkelig flot !

Hvad heder stellet - måske jeg skulle begynde at samle på det ?? :wehuu:[/QUOTE]

Jeg mener at det hedder Landsbyrose.
Hun har samlet det gennem mange år.
Min søster og jeg delte det så hun fik kaffestellet og jeg fik spisestellet.

Tsk, men ok, Amidale holder pænt stadig øje. :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;751708]Jeg mener at det hedder Landsbyrose.
Min søster og jeg delte det så hun fik kaffestellet og jeg fik spisestellet.[/QUOTE]

:inlove::inlove:

Tak… må lige have i min ven Google… :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;751708]Jeg mener at det hedder Landsbyrose.
Min søster og jeg delte det så hun fik kaffestellet og jeg fik spisestellet.[/QUOTE]

Jo, har lige tjekket på nettet…Landsbyrose hedder det :slight_smile:

:inlove:

Tak, jeg skal lige ind og lure på det - det er sådan nogle smukke farver og former :):slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu:

…og blandt diverse sager af stellet faldt min øjne lige på denne :

syntes det er gode foto sidder og små griner lidt for nogen af foto har du fået taget så det ligner de har nisse huer på

Jeg elsker simpelthen Kalle. :hjerte: :hjerte: Det barn … øh kat … har simpelthen personlighed. Havde jeg en plæneklipper til rådighed, var du mere end velkommen til at bo herhjemme.

Dejlige billeder, Lisbeth. :cool2:
Det ser ud til, at misserne rigtig hygger sig med “juleafpyntningen”.

…og blandt diverse sager af stellet faldt min øjne lige på denne :[/QUOTE]

Nej, hvor er den fin. Sådan en må du da have, Lisbeth. Også selv om den ikke er grøn :tihi:

Hvor er de søde, de to på toppen af skabet. Men hold da helt op for nogle store plader Kalle har fået efterhånden :uha:

Det er da også det perfekte sted til en lille lur. Og ja det er sjove billeder hvor det ser ud til at de har fået hue på!