En lur mellem nisserne

fine billeder. Der ligger mislingerne jo godt!:hjerte:

Ja…lige nu er en af nisserne faldet ned i køjen på kradsestativet …og den sover så sammne med Toro der:tihi:

Skønne billeder :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;751680]F.eks grenen ude til højre havde så mange fine vedhæng og glasting…det har det ikke mere :argh:
Hilsen Kalle og Toro[/QUOTE]
Cats rule, (and dogs drool) :juhu: Dyyygtige misser :ok:
VH
Susanne

Det var dog den kønneste ( og mørkeste ) engel jeg nogensinde har set :wehuu::wehuu:
Han kan bestemt ikke have ødelagt noget som helst!! :engel2::engel2:

Er vi sikker på det ikke er Tommy?? :venter:

søde Lisbeth, vil du ikke sende lidt billeder af dejlige torro? jeg er så forelsket. bliver nødt til at se lidt af det, jeg ikke kan få! :frowning: :love2:

de har da en pæn udsigt deroppe fra :), hvor de kan holde øje med ALT i huset :slight_smile: Gode billeder af misserne :slight_smile:

Det er ægte julehygge <3

[QUOTE=Sannela;755543]Det var dog den kønneste ( og mørkeste ) engel jeg nogensinde har set :wehuu::wehuu:
Han kan bestemt ikke have ødelagt noget som helst!! :engel2::engel2:

Er vi sikker på det ikke er Tommy?? :venter:[/QUOTE]

Jo…nu du siger det …Tommy havde jeg slet ikke tænkt på …jo, det må være ham :høhø:…siger Kalle

Så er der lidt foto af Toro…også et par som “baby” :tihi:

Åhhhh ham Toro, er altså også bare en smækker-Lækker fyr også! :hjerte::wehuu: - Hvor er det “heldigt” vi ikke skal have en 4 misser, for så skal jeg ikke sidde og ærgre mig alt for meget over, jeg ikke ville turde tage chancen med en voksen til flokken her hjemme. :tihi:

Tak :slight_smile:

tak lisbeth! :hjerte: tror jeg synes han er så fantastisk fordi han minder om min nu, englemis, minnie miv i farver og aftegninger :hjerte: ih, han er deeeeejlig! lille (store) lækkermås!

Toro er så flot med kalotten lidt på sned. Snehvide spørger, hvor stor han egentlig er? :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;756007]Toro er så flot med kalotten lidt på sned. Snehvide spørger, hvor stor han egentlig er? :slight_smile:

[/QUOTE]

Så fik jeg lige vejet ham og vægten siger 8 kg :slight_smile:

Tak. Han er jo en pænt stor dreng, men Snehvide foretrækker altså at fyrene er mindre end hende, så hun kan tumle dem… :slight_smile:

Ja han er og han vokser jo noget endnu. :slight_smile:
Ja Snehvide kan nok bedre tumle rundt med ham den nye beundrer hun har fået sig :tihi: