En praletråd for de kreative ;-)

Jeg synes det kunne være spændende med en tråd for alle kreative, som kunne fremvise fotos af hvad i/vi har lavet af kreative ting :slight_smile:

En hæklet barnevognskæde

[ATTACH=CONFIG]104842[/ATTACH]

Jeg vil da også gerne prale lidt :smiley:

Strikket bomuldshund :hund:

[QUOTE=Missis F;1259313]Jeg vil da også gerne prale lidt :smiley:

Strikket bomuldshund :hund:[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

MIG HA* !!!

MIG HA* !!![/QUOTE]

:tihi:
Hvis du og Silke er parat til at få hund, så kan vovsen omplaceres :smiley:

Hvis du og Silke er parat til at få hund, så kan vovsen omplaceres :D[/QUOTE]

:ups: :ups: :ups:

Nej-nej !

Jeg kan da ikke rive ham væk fra dig :wink:

Han er bare SÅ kær… sidder og får lyst til at strikke et par pudebetræk af den type garn… elsker garn med ‘gåsehud’ …:tihi:

Jeg skal nok afsløre mit ‘store’ kreative projekt efter ‘ferniseringen’ til november :tihi:

Jeg er i gang med mit tredje Sophies Universe…
Har kun billedera f det ene og det er endda kun halvfærdigt, men jeg håber I får en idé om hvordan det kommer til at se ud.

Lavet med 4.5 mm hæklenål i akrylgarn, farver lavendel, sort, råhvid, lys grå, mørk grå.

[QUOTE=Ann K;1259342]Jeg er i gang med mit tredje Sophies Universe…
Har kun billedera f det ene og det er endda kun halvfærdigt, men jeg håber I får en idé om hvordan det kommer til at se ud.

Lavet med 4.5 mm hæklenål i akrylgarn, farver lavendel, sort, råhvid, lys grå, mørk grå.

[/QUOTE]

:ok::ok::ok:

Hold da op, hvor ER det bare flot !

Sådan en mundfuld ville jeg aldrig-aldrig blive færdig med… holder mig til noget, der bliver hurtigt færdigt – såsom grydelapper og dejligt varme uld-poter…:tihi:

Hold da op, hvor ER det bare flot !

Sådan en mundfuld ville jeg aldrig-aldrig blive færdig med… holder mig til noget, der bliver hurtigt færdigt – såsom grydelapper og dejligt varme uld-poter…:tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Må indrømme at de der små projekter keder mig helt vildt… Det er jo ikke andet end gentagelser :wink:

Så hellere Sophie eller noget lignende… Som faktisk ikke er særligt svært at lave - jeg har været med til at guide nybegyndere igennem… De er ikke nybegyndere, når de er færdige :thumbup:

Jeg kan godt li at strikke børnetøj og det er det blevet til en del af. Her er de sidste to projekter

Hold da helt op, hvor er I dygtige - sikke flotte ting I har fremtryllet :thumbup:

Håber det at tegne også er at være kreativ :slight_smile:

Mit nyeste projekt… (Jeg er vidst blevet bidt af en gal skildpadde :høhø:)

Derud over er jeg igang med at prøve at få færdig gjort et gammelt projekt :slight_smile:

Jeg er lige nu i gang med at strikke denne Christel Seyfarth-jakke:
http://www.christel-seyfarthwebshop.dk/785/caledonia-frakke-med-kiler
Jeg er fuld af begejstring og gåpåmod over at lære en ny teknik, Fair Isle. Og så har jeg lidt mavepine over, at jeg skal klippe den op til sidst:uha: Nå, foreløbig er jeg kun kommet til indersiden af den ternede bort for neden, så der vil gå en rum tid, inden saksen skal findes frem :wink:

Venligst
Dorthe

Og så glemte jeg da lige at sige: Sikke mange utroligt flotte ting, I har lavet! Og Inge, du er da rigtigt kommet efter det med hulmønstre og alt muligt :slight_smile:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1259410]Jeg er lige nu i gang med at strikke denne Christel Seyfarth-jakke:
http://www.christel-seyfarthwebshop.dk/785/caledonia-frakke-med-kiler
Jeg er fuld af begejstring og gåpåmod over at lære en ny teknik, Fair Isle. Og så har jeg lidt mavepine over, at jeg skal klippe den op til sidst:uha: Nå, foreløbig er jeg kun kommet til indersiden af den ternede bort for neden, så der vil gå en rum tid, inden saksen skal findes frem :wink:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

WOW, hvor er den flot!

Et lille tip inden du klipper… sy op langs maskerne paa symaskine. Det holder paa d e t hele, saa det ikke trevler…

[QUOTE=Ann K;1259413]WOW, hvor er den flot!

Et lille tip inden du klipper… sy op langs maskerne paa symaskine. Det holder paa d e t hele, saa det ikke trevler…[/QUOTE]
Jeg er også fuldstændigt forelsket i hendes designs og ikke mindst farvesammensætninger!
Jeg har også købt kittet til denne her:http://www.christel-seyfarthwebshop.dk/522/tyrkisk-frakke-grøn

Og så nævner du fy-ordet. Jeg skal på ingen måde forsøge at betjene et maskemekanisk syapparat:yikes: Jeg har nærstuderet Christels video om at sy i hånden, så det er planen :wink:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1259411]Og så glemte jeg da lige at sige: Sikke mange utroligt flotte ting, I har lavet! Og Inge, du er da rigtigt kommet efter det med hulmønstre og alt muligt :slight_smile:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

ja det går helt fint med mønster nu - er lige nu igang med min største udfordring med en masse snoninger og alternativt mønster.

Jeg hækler lige nu et par conversesko til den store pige, men er gået lidt død i det. Den skal være lidt i stil med den baby converse, jeg lavede

Så har jeg hæklet en bi (Zumbi) men den kan jeg ikke finde billede af.

Udover at hækle, har jeg også lavet lidt på min symaskine