En praletråd for de kreative ;-)

[QUOTE=Elwarth;1259410]Jeg er lige nu i gang med at strikke denne Christel Seyfarth-jakke:
http://www.christel-seyfarthwebshop.dk/785/caledonia-frakke-med-kiler[/QUOTE]
Nåeh, jeg forudser perioder hvor der kommer til at stå et “Vil under ingen omstændigheder forstyrres lige nu” skilt i sekretariatet :slem:
Bortset fra det: Her kommer jeg aldrig til at bidrage med billeder, men dejligt at se så kreative I andre er :slight_smile:
VH
Susanne

Sikke mange flotte kreative projekter :thumbup:

[QUOTE=Missis F;1259313]Jeg vil da også gerne prale lidt :smiley:

Strikket bomuldshund :hund:[/QUOTE]

Du har vel ikke tilfældigvis en opskrift du har lyst til at dele, eller et link til hvor jeg kan få den?:slight_smile: Kan simpelthen ikke slippe tanken om denne smukke hund og bliver bare nødt til at lave en selv. Men er ikke kreativ nok til at kunne gøre det uden en opskrift desværre. :ups:

Hunden er nem at strikke :slight_smile:

Jeg har opskriften fra Sue Stratfords bog “Strikkede hunde og hvalpe”, som jeg har lånt på biblioteket.

Det er hvalpen Pjuske på side 29 :slight_smile:

Den bog må jeg da eje! Og googlede hende lige …hun har også udgivet en, der hedder strikkede katte og killinger :slight_smile:

Jeg har fundet en youtube-video om hvordan man tegner en nuttet kat, så det skulle da forsøges. Inspirationen blev Louis, da han er den mest nuttede for tiden :wink:

Langt fra perfekt, men har ikke tegnet i flere år, så er ret godt tilfreds :smiley:

Jeg har også lånt bogen med de strikkede katte og har lavet flere af dem. Der er flere virkelig søde og sjove opskrifter :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1260175]Jeg har fundet en youtube-video om hvordan man tegner en nuttet kat, så det skulle da forsøges. Inspirationen blev Louis, da han er den mest nuttede for tiden :wink:

Langt fra perfekt, men har ikke tegnet i flere år, så er ret godt tilfreds :D[/QUOTE]

Hold da ferie, hvor er han nuttet! :wehuu:

Jeg har bl.a. hæklet en pige abe og en ‘Elsa’ abe, ved at finde på alle ændringerne, der er tilføjet til eksisterende Kaj Boysen abe opskrift :slight_smile: Elsa aben tog ekstremt lang tid, da der var mange små detaljer (bl.a. broderierne rundt på kroppen m.m.) Desuden viste Elsa abens hår sig, at være mega svært at få rigtig! Men det lykkedes, hun bor nu hos en lille 7-årig pige :hjerte: Det var en dejlig gave at give :slight_smile:

(Undskylder at billederne vender en smule forkert… Men min telefon finder dem åbenbart pænest sådan her :surrender1:)

Denne dåbskjole strikkede jeg på 2 uger.
Den var oprindeligt med stropper og en trøje, men jeg synes der skulle være ærmer så dem kreerede jeg lige selv.
Der hører også en kyse med div. hulmønstre til.

[QUOTE=ST;1261004]
Denne dåbskjole strikkede jeg på 2 uger.
Den var oprindeligt med stropper og en trøje, men jeg synes der skulle være ærmer så dem kreerede jeg lige selv.
Der hører også en kyse med div. hulmønstre til.[/QUOTE]

Den er virkelig flot - og på to uger :uha:

Jeg ville ikke få den færdig på to år - eller for at sige det rent ud, jeg ville ALDRIG blive færdig :ups:

Er det dit barn, der er blevet døbt i den?

Ej, dem vil jeg da gerne se billeder af :smiley:

Lidt flere billeder - undskyld jeg spammer! :slight_smile:

Hæklet julehjerte.

Et par hue nisser…

Hæklet Babykjole.

Et par aber…

Hæklet pude med dødningehovede til min storebror.

Converse babysko hæklet.

Uro.

Hello kitty :wink:

Barnevognskæder:

De der flotte barnevognskæder - har du et link til en opskrift på dem?

Hvilken af dem?

Den lyserøde og lilla med de to små bier

En dørstopperkat:

[QUOTE=Missis F;1261199]En dørstopperkat:
[/QUOTE]
Tager du i mod bestillinger?
Sådan én vil jeg have - VIL HA’! … en strikket stribekat :hjerte:

:tihi:

Jeg strikker gerne en stribekat til dig - jeg har garn til en magen til, er det OK?

Jeg strikker gerne en stribekat til dig - jeg har garn til en magen til, er det OK?[/QUOTE]

:wehu::wehu::wehu:
Hvor er det sødt af dig … sender dig en pb’er :ok: