En praletråd for de kreative ;-)

Dørstoppemissen er også fra bogen strikkede katte og killinger, ikke?..syntes jeg kan genkende den.
Her i huset er nyeste opfindelse en hængekøje i ægte mahognitræ og lækkert sort plysbetræk med velcro så det nemt kan tages af og vaskes

[ATTACH=CONFIG]105097[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]105098[/ATTACH]

29x30 lapper

[ATTACH=CONFIG]105100[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105101[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105102[/ATTACH]

[QUOTE=Missis F;1261199]En dørstopperkat:
[/QUOTE]

Den er sgu da for sød …Hvad tager du for at strikke en og sende til Næstved. Og kunne der eventuel puttes noget catnip i, så ville den kunne tjene dobbelt formål samtidig med at den ville være god at slås med :slight_smile:

[QUOTE=Babette;1261266][/QUOTE]

Hvor er de fine …Virkelig flotte julesokker, dem kan julemanden jo ikke bare gå forbi uden at fylde op :slight_smile:

Det er nogle utrolig flotte arbejder, I viser frem her i tråden :thumbup:

Dørstopperkatten er fra Sue Stratfords bog Strikkede katte og killinger, som Kamikaze skriver :slight_smile:

Catnip vil forkorte kattens levetid væsentligt :slight_smile:

Jeg sender en PB :slight_smile:

Og jeg er bare slet ikke praktisk håndarbejde, så jeg er dybt misundelig over alle de flotte ting i kan frembringe.

Næ, stik mig en bog, det er jeg god til :slight_smile:

…nogen der har leget med bivoks…og evt har opskrifter

  • tænker læder/møbel fedt, håndcreme osv…

[QUOTE=DK SismoCats;1261286]Og jeg er bare slet ikke praktisk håndarbejde, så jeg er dybt misundelig over alle de flotte ting i kan frembringe.

Næ, stik mig en bog, det er jeg god til :)[/QUOTE]
Må jeg anbefale ‘‘Strikkede katte og killinger’’ af Sue Stratford :høhø:

Er der gode historier i den :wink: ?

Den slags tæpper er så fede :thumbup:

Vi manglede en ‘kurv’ vi kan hænge op ved døren med poser i, så vi husker at få dem med ud og købe ind. Det er altså bare for dyrt og for meget spild med alle de indkøbsposer!

Så her til aften har jeg da bare lige lavet en pose til at hænge op :smiley:

Den er i samme stof som opslagstavlen der også hænger derude, så det blir rigtigt matchy matchy.

Hvor er I altså kreative alle sammen :thumbup: Jeg er dybt misundelig!

Mine evner rækker ikke meget længere end til hjemmelavet kosmetik - ansigtcreme, håndcreme, sæbe osv. (man er vel ikke kemiker for ingenting) og er det jo sleeet ikke lige så pænt at kigge på :ups:

Og så laver jeg af og til negle som jeg næsten altid glemmer at tage billeder af.
Disse lavede jeg lige hurtigt på min søster for nylig - hun husker heldigvis at tage billeder :høhø:

Det er sommerfugle :stuck_out_tongue: Jeg har desværre ingen opskrift, da den er lavet uden opskrift…

Fik igår færdiggjort denne her abe til Mødrehjælpens butik i Vejle :slight_smile:

lave tog og borg af wc ruller menes der nok ikke her, så lige et link til datterens galleri. der er mange katte med også. :smiley:
http://sheepmaker.deviantart.com/gallery/

[QUOTE=Babette;1261261][/QUOTE]

Hvor er de søde, Kan jeg købe en kopi af opskriften

I forbindelse med at jeg skulle være farmor, har jeg været lidt kreativ ved symaskinen.

min søn og svigerdatter har været rigtig glad for den

Jeg havde noget noget orkeret blonde til at ligge, som min svigermor havde lavet, til det har jeg lavet et baby senge sæt.

[QUOTE=Filur;1262009]lave tog og borg af wc ruller menes der nok ikke her, så lige et link til datterens galleri. der er mange katte med også. :smiley:
http://sheepmaker.deviantart.com/gallery/[/QUOTE]

Det vil jeg meget gerne se billeder af. Kreativ, er jo mange ting. :slight_smile: