En reklame jeg er lidt for fokuseret på

Reklamen 3-Stjernet med Niels og Finn, hvor de fortæller om kødpølse og røget medister, har en mega bummert midt inde. Nogen af jer der har set den?? og bemærket bummerten???

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at fokusere på den sk*** bummert nu, og fordi jeg kom til at fortælle Henning om det kan han heller ikke lade være med at fokusere på det :tihi:

Det kunne være lidt sjovt at se, hvor mange herinde der har opdaget den (dog uden at røbe, hvad det drejer sig om :rock: )

Jeg har intet set… men TAK, for at jeg fra nu af HVER gang jeg ser den reklame vil gennemkigge den, for at finde den dumme fejl!!! :smiley:

Da jeg læste der hvor du skrev kødpølse hørte jeg det bare 100 % som i reklamen… Det var lidt sjovt! :slight_smile:

Hvilken kanal sendes reklamen fra? Nu må vi jo holde øje. :tihi:

[quote=Bamse;238802]Jeg har intet set… men TAK, for at jeg fra nu af HVER gang jeg ser den reklame vil gennemkigge den, for at finde den dumme fejl!!! :smiley:

OH ja gør endelig det :tihi:

Da jeg læste der hvor du skrev kødpølse hørte jeg det bare 100 % som i reklamen… Det var lidt sjovt! :)[/quote]

Da jeg skrev det tænkte jeg faktisk som i reklamen -LOL

Tv2 i hvert fald- den og dr1 er nemlig de eneste kanaler vi har. Må da også lige kigge efter…

Vi ser den på TV3 men den kører sikkert på andre kanaler også… HUSK det er IKKE den reklame, hvor det drejer sig om indpakningen.

Okay jeg vil prøve at holde øje :slight_smile:

Ihhh hvor bliver jeg nysgerrig nu :tihi:

Jeg må holde øje med reklamerne, og med tråden her :smiley:

:tihi: :tihi: :tihi:

Undskylder mange gange

Hmm, så er det nok ikke den jeg tænker på…Det var nemlig den med indpakningen jeg havde i tankerne.

Kan du ikke hviske det til mig på PB. Jeg kan jo ikke se det :ked:

Ok, hvem ser det først! -hopla

[ame=“3-Stjernet Salami reklame - YouTube”]YouTube - 3-Stjernet Salami reklame[/ame]

Hov - nej det er ikke den?

Det er ikke den reklame, det er den med kødpølsen :slight_smile:

[quote=Sheer;238848]Ok, hvem ser det først! -hopla

YouTube - 3-Stjernet Salami reklame

Hov - nej det er ikke den?[/quote]

Skønt du ville smække et link ind Signe, men det er desværre ikke den rigtige reklame… Den jeg snakker om er med kødpølse og røget medister - ikke den med indpakningen… (Har prøvet at finde den anden men kan ikke)

Birthe… fordi du ikke kan se reklamen har jeg sendt dig “svaret” i en PB…

Hvad er det nu det hedder når der er fejl i film. Jeg ved at der er mennesker som kun lever af at finde disse fejl. :?

jeg tror ikke at jeg har set den pågældende fejl, men nu er jeg vildt nysgerrig efter hvad fejlen er??

Aner det ikke. Opdagede fejlen for nogle dage siden… 4-5 dage tror jeg, og så har jeg bare ikke kunne se reklamen uden at konstatere at fejlen stadig er der.

Gaffs? red. hov der skal ‘e’ på: Gaffes

Bloopers?