En reklame jeg er lidt for fokuseret på

Bøffer??

[ame=“3-Stjernet Salami reklame - YouTube”]YouTube - 3-Stjernet Salami reklame[/ame]

Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen :ked:

[quote=Chicabee;238873]YouTube - 3-Stjernet Salami reklame

Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen :ked:[/quote]

Det er jo fordi det er den forkerte film :slight_smile:

[quote=Chicabee;238873]YouTube - 3-Stjernet Salami reklame

Jeg kan simpelthen ikke finde fejlen :ked:[/quote]

Det er fordi det er den forkerte reklame, så du skal slet ikke være så ked af det :slight_smile: den du ser er med indpakningen. Den jeg snakker om er med kødpølse og røget medister

He he…nogen der kan finde et link til den rigtige ?

Jeg leder som en gaaaaaaaaaaaaal

Aiii giv et hint så vi ved hvad vi skal kigge efter :kryds:

PØLSE -LOL

Faldt lige over denne (ja fordi jeg stadig prøver at google den reklame frem) http://www.rob.dk/rullepølse-og-kødpølse-forklar-mig-lige-den-navnelogik-igen/

-LOL Jeg forstår godt mandens forvirring, har aldrig tænkt på det før. Men det var vist et sidespring.

[quote=Sheer;238935]Faldt lige over denne (ja fordi jeg stadig prøver at google den reklame frem) http://www.rob.dk/rullepølse-og-kødpølse-forklar-mig-lige-den-navnelogik-igen/

-LOL Jeg forstår godt mandens forvirring, har aldrig tænkt på det før. Men det var vist et sidespring.[/quote]

Men det er jo ganske logisk. En rullepølse bliver rullet med diverse krydderier imellem og derefter kommer den i pres og bliver firkantet.

Jeg har dog et problem med kødpølsen. Hvor er kødet :?

[quote=birtheras;238941]Men det er jo ganske logisk. En rullepølse bliver rullet med diverse krydderier imellem og derefter kommer den i pres og bliver firkantet.

Jeg har dog et problem med kødpølsen. Hvor er kødet :?[/quote]
Han ser kødpølsen som rullet (rund).

Ja, hvor er kødet i de pølser?? :høhø:

[quote=Sheer;238935]Faldt lige over denne (ja fordi jeg stadig prøver at google den reklame frem) http://www.rob.dk/rullepølse-og-kødpølse-forklar-mig-lige-den-navnelogik-igen/

-LOL Jeg forstår godt mandens forvirring, har aldrig tænkt på det før. Men det var vist et sidespring.[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Kan jeg bede om et hvisk i PB også? Tigge-bede :smiley:

Jamen jamen… Birthe bor jo i det store udland og kan ikke se reklamen. Derfor fik hun hintet…

Jeg kender ikke fejlen, men jeg kan fortælle, at jeg af 2 omgange har arbejdet for 3-stjernet i Horsens, og jeg kan sikkert fortælle om en masse andre “fejl” :høhø:

Vrææææææææææææææl! Nu har jeg set reklamen, men jeg fangede ingen brøler :ked:

Må jeg ikke få svaret i PB - jeg har ikke haft tv i snart 5 år:-)

Hehe, helt i orden, min kæreste mener at have spottet den, spændende at se, om det er korrekt :høhø:

Åh æv?
Jeg zapper konsekvent væk, når der er reklamer, og helst inden, de får sagt ting såsom “Naturlig nydelse - til dit favoritprogram” :argh:

Men Annie, du skal ikke være ked af det, nu har jeg set reklamen, og jeg ser ikke umiddelbart nogen bloopers/bøffer/brølere :? Prøver lige igen, selvom jeg nææææsten ikke kan holde de 2 dummer(s)nakker ud - og så på jysk!
Det er simpelthen en alt for slidt kliche, at jyder er dumme (Jeg har ialtfald papirer på, at jeg ikke er dum, og jeg er fra Randers - Mimersvej 10, så’gu’!) :argh: