En reklame jeg er lidt for fokuseret på

Hvis ikke der er nogen der har fundet fejlen i morgen aften (ca omkring kl. 21), så skal jeg nok smide svaret ind… :høhø:

Anne, nu er jeg i DK. Men jeg sladre stadig ikke og kan stadig ikke se reklamen men mindre jeg belejre mine forældres TV :høhø:

Er det fordi han siger PAprika?

Nej :slem: (det er jo ikke en fejl i sig selv at sige PAprika. Det lyder bare dumt)

Tænke jeg også… hehe… Men kunne ikke umiddelbart se noget andet…

Jeg plejer ellers at være skrap til at se sådanne fejl f.eks. i film.
Men jeg kan ikke rigtig se noget.

Det eneste er at han står med en stor kødpølse i hånden og han snupper en skive. Men jeg så den kun lige en gang i aftes og så ikke om han også stod med en kniv eller en åben pakke.

// Martin

[quote=DaneX;239849]Det eneste er at han står med en stor kødpølse i hånden og han snupper en skive. Men jeg så den kun lige en gang i aftes og så ikke om han også stod med en kniv eller en åben pakke.

// Martin[/quote]

Det er noget i den stil :stuck_out_tongue:

Han spiser slet ikke noget, men tygger bare på lidt luft?

:tihi: :tihi: :tihi:

Nej nej han spiser godtnok noget pølse

Jeg kender svaret :wehu: :klapper:

Men han spiser forkert pølse?? :?

Siden min svoger fortalte om, hvad han havde set anvendt i pølse-produktion på et af DK’s større slagterier, har jeg ikke rørt pølse -brækkesig
Det var virkelig grelt, de eksempler, han kom med -brækkesig
Helt uanset, hvor sart, jeg ellers er med dit og dat.

Jeg har ikke set reklamen, men hvis der kommer et link, så ville det være sjovt at se?

Hvad er der i vejen med PAprika - der er da tryk på 1. stavelse :?

Annette, ud med sproget! -kaisålæredet

[quote=MiSi;240118]
Annette, ud med sproget! -kaisålæredet[/quote]

Okay okay okay.

Hvis I kigger godt efter, vil I se …

|
v

he he he

I skal kigge efter…

-LOL

Godt med en digital reciever så amn kan spole tilbage i reklamerne, så blev fejlen også afsløret her i huset :tihi: Og nu er det belastende og se den reklame - ALTSÅ -LOL

[quote=Annette O;240123]Okay okay okay.

Hvis I kigger godt efter, vil I se …

|
v

he he he

I skal kigge efter…

-LOL[/quote]

Huh:?
Hvad er fejlen :?:?

Mon ikke pølsen er hel igen, efter han har spist af den?

Og skal lige siges at jeg altid skruer væk fra reklamerne, så jeg har ikke set den.

[quote=Annette O;240123]Okay okay okay.

Hvis I kigger godt efter, vil I se …

|
v

he he he

I skal kigge efter…

-LOL[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL
For helvede Annette… Jeg kaster snart op af grin.

30 minutter mere så giver jeg svaret (med mindre en af de andre kommer mig i forkøbet :wink: )

nej sig det nuuuu er så træt ved ik om jeg kan holde mig vågen 1/2 time mere :sover:

Bum bum bum…

Kan du se jeg prøver at trække tiden ud :? :stuck_out_tongue:

Årh så skidt da.

Finn vil spise en skive røget medister men Niels stopper ham. Finn lægger så skiven ned på pakken, som er UDEN låg. Næste billede viser skiven på pakken MED låg.

Så håber jeg da ikke i hader mig for at få jer til at glo reklamer :tihi: