[QUOTE=lenschow;221454]Han ligner mest en som har skrabet hele hagen og dele af overlæben hen over asfalt - en god gammeldags asfalteksem altså.
Der er små sorte prikker, som kan kradses af sammen med pels, og inden under bliver han lyserød men det klør ikke og han er som han plejer ellers - bortset fra, at han ligner et trafikuheld i den ene side af ansigtet. jeg kan seom Elin og jeg kan fotografere det i morgen…
KH[/QUOTE]
Din beskrivelse lyder temmelig meget som acne - kan slet ikke forstå, hvis din dyrlæge mistænker EG eller ringorm :?
Selv jeg plejer da at kunne se forskel 
Prøv at uploade et foto af det 
Helle har tydeligt beskrevet hvordan Tipsens hage om mundomgivelser ser ud for mig i telefonen idag og min første indskydelse var også Acne.
Af de tre onder der er nævnt er det trods, det er træls, den “bedste” af de tre.
Er først retur nu fra noget hurlumhej i Viborg - derfor det sene svar.
Jeg skal se om vi kan fotografere det i morgen og lægge et foto ind. Jeg har et par plastikskåle… Men har aldrig set det før på en kat.
Jeg behøver naturligvis ikke skrive, at årsagen ikke er manglende hygiegne i mit hjem/kattenes ting:-) Jeg er meget pertentlig med den slags.
Men hvis det er det, og dyrlægen ikke har set det, så venter der ham en mindre “opsang” herfra´- det ligner dog ikke min dyrlæge at tage sådan fejl.
Men jeg håber han har taget fejl.
Lis: ja for pokker - vi har næsten været omkring det hele. Det Tip har ligner altså det Camilla har postet fotos af… samme sorte pletter!
Mere følger i morgen.
KH