Er din stivkrampevaccination up-to-date?

Ellers er der nu chancen for at få en gratis vaccination … ja, faktisk tjener man 1000 kr. på det :slight_smile:

Det er et forsøg med en vaccine, der pt er godkendt til børn, som man gerne vil have godkendt til voksne.

De søger specielt deltagere i aldersgruppen 30+ og 40+

Fik opdateret min for nogle måneder siden - øv!

Nu går man vel ikke i barndom, hvis man får den??

Nå pyt, jeg er alligevel over den ønskede aldersgruppe.

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Æv. Fik min opdateret i januar da jeg stod på hovedet ned i asfalten… :frowning:

Hvis du bare er over 40 er det jo fint? hvordan kan du være mere end over 40?

Gry, bare man er født for længe nok siden - så er man over 40.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja og det skal du jo også være Gg

Tjoo - men de nævner ikke 50+ GG

[quote=Eva;391991]Gry, bare man er født for længe nok siden - så er man over 40.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

I princippet kan man jo være 70, når man er 40+ :slight_smile:
Men der er vist noget med nogle børnevaccinationer engang, der forudsætter deltagelse … så måske der faktisk er en øvre grænse. :øhmm:

Nej for det er ikke vigtigt :slight_smile: Du skal bare være over 40 :slight_smile:

Ellers havde de skrevet at man skulle være mellem 40 og 50 eksempelvis :slight_smile:

Men eftersom der ikke er alders overgrænse på :slight_smile: Du kan sagtens bruges søde Eva :slight_smile:

ja man skal bare have været en del af det danske børnevaccinationsprogram

så har man fået sine børnevacciner så kan man bruges

[quote=Gry Gressbakken;392000]ja man skal bare have været en del af det danske børnevaccinationsprogram

så har man fået sine børnevacciner så kan man bruges[/quote]

Jeg kan ikke huske, hvad jeg blev vaccineret imod som barn - men det var ikke så omfattende, som i dag.

Så jeg tror ikke, at jeg kan bruges.

Farvel 1000 kroner :ked:

[quote=Eva;392002]Jeg kan ikke huske, hvad jeg blev vaccineret imod som barn - men det var ikke så omfattende, som i dag.

Så jeg tror ikke, at jeg kan bruges.

Farvel 1000 kroner :ked:[/quote]

Mit var da heller ikke som det er i dag :slight_smile:
Ring dog og hør dem ad om du kan bruges: 61222585

Ja Eva - jeg synes helt sikkert også du skal prøve at ringe. Du taber jo ikke noget på det :slight_smile:

Jeg er nok blevet vaccineret dengang for 8 år siden, da jeg faldt og smadrede min knæskal :S
Hvor lang tid skal der egentlig gå imellem og kan de mon bruge en som mig (nu tænker jeg på sclerosen) ?
De 1000,- ville lune godt i dyrlægebudgetet … og jeg er jo vandt til at blive stukket i, så det ville ikke genere mig :rock:

[quote=Skattekat;392011]Jeg er nok blevet vaccineret dengang for 8 år siden, da jeg faldt og smadrede min knæskal :S
Hvor lang tid skal der egentlig gå imellem og kan de mon bruge en som mig (nu tænker jeg på sclerosen) ?
De 1000,- ville lune godt i dyrlægebudgetet … og jeg er jo vandt til at blive stukket i, så det ville ikke genere mig :rock:[/quote]

Du må ikke have fået stivkrampe indenfor de seneste 5 år, så på den vis kan du godt bruges.

Mht scerosen bliver jeg svar skyldig, men jeg det koster i hvert fald ikke meget, at ringe og spørge dem ad i morgen :slight_smile:

:kryds: for de kan bruge dig!

har lige prøvet at ringe…lagde navn og telefonnummer samt ang hvad…

hvis jeg nogen sinde er vaccineret, så husker jeg det ikke…er fyldt 50 i september sidste år…

det er da et forsøg værd

har du et link så jeg kan læse mere om det ?

Jeg har fået mit stik i Hørsholm, men jeg aner faktisk ikke om de er “landsdækkende”.

okay tak…jeg kan jo ringe i morgen til min læge…og høre ad…