Er du katte- eller hundemenneske?

Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Eller er du til begge dele.

Jeg er mest til kat. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;329452]Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Eller er du til begge dele.

Jeg er mest til kat. :)[/quote]

jeg er stort set kun til katte, er ikke meget for hunde, syntes mange hunde er ulĂŠkre.
selvom der dog er nogle racer jeg syntes er lĂŠkre og skĂžnne

Begge dele.

Og det spÞrger du om pÄ et katteforum :tihi:

Jeg er inkarneret kattemenneske, men elsker ogsÄ hunde. Men fÄr nok aldrig en pga. den skal aktiveres og man er lidt mere afhÊning af den end katte. Men er vokset op med hunde (og katte og en trillion andre kÊledyr)

Er mest til katte.:hjerte:
Men det er nok fordi jeg er allergisk overfor hund.:thumbdown:
Men kunne jeg tÄle dem havde vi helst sikkert haft en Corgi Welch !!:wehuu:

BĂ„de og :slight_smile:

Vi har altid haft hund. :slight_smile: dog havde vi kat i en periode (stor, rĂžd, egensindig hankat). :slight_smile:

Lige nu nok mest kat - men det har nok ogsÄ noget at gÞre med, at Freja passer bedre til vores livsstil. Vi har da tit snakket om at fÄ en hund engang


Helt klart katte! :slight_smile:

Hunde er dog ogsÄ sÞde, men de siger mig ikke alverden mÄ jeg indrÞmme.

Jeg kan li begge dele og synes det er helt fint hvis min mand engang vil have en hund. Det kunne da vĂŠre hyggeligt :slight_smile:

Jeg vil sige sÄdan, jeg tror jeg ville vÊre glad for at bo sammen med en hund, men at leve uden en kat det kan jeg slet ikke :hjerte:

Er mest til katte, men Þnsker mig dog en hund :slight_smile: Min kÊreste er ogsÄ til begge dele. SÄ snart vi flytter til noget stÞrre skal kÊresten have sin malteser og jeg min chinese crested :smiley:

Jeg er mest til katte.

Jeg har da haft hunde gennem Ă„rene, men synes som Johnny, at mange hunde er ulĂŠkre.

En hund der savler er bare totalt NoGo i min nĂŠrhed
tror det er det mest ulĂŠkre der findes, at blive mĂždt af sĂ„dan et ulĂŠkkert savlende, slubrende dyr, der snafler og snĂžfter op og ned ad ens tĂžj, sĂ„ man er smurt ind i hundesavl bĂ„de pĂ„ tĂžjet og hĂŠnderne fra forsĂžg pĂ„ at skubbe dyret vĂŠk
imens ejeren stĂ„r “Jam hun gĂžr ikke noget
hun vil bare sige goddag
” Bvadr


Jeg kan bestemt godt lide hunde, jeg gider dem bare ikke til hverdag.

De er enormt sÞde, lige sÄ sÞde som katte helt sikkert, men ja, som det allerede er sagt, de lugter og beskidte, og har ikke lige den store situationsfornemmelse, og sÄ bliver de kede nÄr man siger nej til dem, og kede nÄr man gÄr fra dem, de skal luftes og og og.

Katte er sÄ meget nemmere. :fin:

Ubetinget katte !! 
Jeg er nu slet ikke vild med hunde, og slet ikke de smĂ„ ‘tĂŠppe-tissere’. Eneste hunderace jeg har haft, og som jeg synes okay om, er Labrador :slight_smile:

Vi havde en hund da jeg var barn og ham elskede jeg bare :hjerte:

Jeg har egentlig altid anset mig selv for at vére hundemenneske, men vi havde heller aldrig katte derhjemme, da hverken min mor eller far bryder sig om katte


Men da jeg sÄ var flyttet hjemmefra savnede jeg at have et lille pelshyggedyr og sÄ faldt jeg for exoticen. Det er sÄ 5 Är siden og i dag mÄ jeg sige jeg er 100% kattemenneske! Er total blevet omvendt, for hvor har de bare nogle store personligheder, de kÊre kattedyr. Jeg elsker mine katte og synes de er de skÞnneste, dejligste og lÊkreste dyr i hele verden -love

Efter at have fÄet katte, synes jeg egentlig hunde virker meget dumme og fjollede. Gider ikke folks overgearede, savlende krÊ som overfalder en sÄ snart man trÊder ind ad dÞren.

NĂŠ, der er meget mere vĂŠrdighed over en kat :smiley: SĂ„ alle de vovser kan godt pakke sammen :hĂžhĂž:

Men vil da ikke udelukke at vi kunne fÄ en hund en dag, men det bliver kÊresten der skal passe den og aktivere den - for det gider jeg ikke!

Jeg er vokset op i et hjem stort set uden dyr, havde dog kanin i en periode.
Jeg havde altid troet at mit fÞrste dyr skulle vÊre en schÀferhund, dem har jeg altid vÊret meget fascineret af.
Da jeg sÄ kom til et tidspunkt hvor det var rigtigt for mig at anskaffe et dyr, var kat eneste mulighed ift her hvor jeg bor.
Nu, hvor Buster har boet her i godt 4 Ă„r er jeg helt klart til katte.
Men drÞmmen om en schÀferhund lever stadig, det kan bare ikke blive lige nu


Jeg ville ikke kunne vĂŠlge :uha: Jeg elsker alle mine 4 katte og 2 store hunde betingelseslĂžst og kan da slet ikke vĂŠlge mellem dem :wehuu:

Har begge dele og elsker dem lige meget. Kan ikke vÊlge om jeg er til hund eller kat. De tidspunkter hvor kattene er helt oppe i det rÞde felt, fÄr 117 hjerneblÞdninger og vÊlter alt ned fra reolerne er jeg mest til hunde, og de tidspunkter hvor hundene laver ballade er jeg mest til katte
 MEN generelt er jeg til begge dele pÄ lige fod.

Og sÄ vil jeg godt sige det ikke er alle hunde der savler som svin, og syns sgu egentlig det er synd at generalisere pÄ den mÄde
 HUND = savl? Nej vel.

[quote=Mona Jensen;329452]Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Eller er du til begge dele.

Jeg er mest til kat. :)[/quote]

Jeg er til mĂŠnd - Ă©n af gangen. :hĂžhĂž:

FNIS

Jeg har bÄde hund og kat og kan godt lide begge slags.
Jeg tror at jeg siger som Ulf Pilgaard engang gjorde i en sketch. Hunkat :tihi:
Hilsen Lisbeth

Uh fþr jeg fik en killing fra Anne K var jeg og min bedre halvdel klart hunde mennesker, men efter
 Ja der synes vi vist at hunde er lidt kedelige og mangler lidt intelligens