Er du katte- eller hundemenneske?

Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Eller er du til begge dele.

Jeg er mest til kat. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;329452]Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Jeg er mest til kat. :)[/quote]

jeg er stort set kun til katte, er ikke meget for hunde, syntes mange hunde er ulækre.
selvom der dog er nogle racer jeg syntes er lækre og skønne

Begge dele.

Og det spørger du om på et katteforum :tihi:

Jeg er inkarneret kattemenneske, men elsker også hunde. Men får nok aldrig en pga. den skal aktiveres og man er lidt mere afhæning af den end katte. Men er vokset op med hunde (og katte og en trillion andre kæledyr)

Er mest til katte.:hjerte:
Men det er nok fordi jeg er allergisk overfor hund.:thumbdown:
Men kunne jeg tåle dem havde vi helst sikkert haft en Corgi Welch !!:wehuu:

Både og :slight_smile:

Vi har altid haft hund. :slight_smile: dog havde vi kat i en periode (stor, rød, egensindig hankat). :slight_smile:

Lige nu nok mest kat - men det har nok også noget at gøre med, at Freja passer bedre til vores livsstil. Vi har da tit snakket om at få en hund engang…

Helt klart katte! :slight_smile:

Hunde er dog også søde, men de siger mig ikke alverden må jeg indrømme.

Jeg kan li begge dele og synes det er helt fint hvis min mand engang vil have en hund. Det kunne da være hyggeligt :slight_smile:

Jeg vil sige sådan, jeg tror jeg ville være glad for at bo sammen med en hund, men at leve uden en kat det kan jeg slet ikke :hjerte:

Er mest til katte, men ønsker mig dog en hund :slight_smile: Min kæreste er også til begge dele. Så snart vi flytter til noget større skal kæresten have sin malteser og jeg min chinese crested :smiley:

Jeg er mest til katte.

Jeg har da haft hunde gennem årene, men synes som Johnny, at mange hunde er ulækre.

En hund der savler er bare totalt NoGo i min nærhed…tror det er det mest ulækre der findes, at blive mødt af sådan et ulækkert savlende, slubrende dyr, der snafler og snøfter op og ned ad ens tøj, så man er smurt ind i hundesavl både på tøjet og hænderne fra forsøg på at skubbe dyret væk…imens ejeren står “Jam hun gør ikke noget…hun vil bare sige goddag…” Bvadr…

Jeg kan bestemt godt lide hunde, jeg gider dem bare ikke til hverdag.

De er enormt søde, lige så søde som katte helt sikkert, men ja, som det allerede er sagt, de lugter og beskidte, og har ikke lige den store situationsfornemmelse, og så bliver de kede når man siger nej til dem, og kede når man går fra dem, de skal luftes og og og.

Katte er så meget nemmere. :fin:

Ubetinget katte !! …Jeg er nu slet ikke vild med hunde, og slet ikke de små ‘tæppe-tissere’. Eneste hunderace jeg har haft, og som jeg synes okay om, er Labrador :slight_smile:

Vi havde en hund da jeg var barn og ham elskede jeg bare :hjerte:

Jeg har egentlig altid anset mig selv for at være hundemenneske, men vi havde heller aldrig katte derhjemme, da hverken min mor eller far bryder sig om katte…

Men da jeg så var flyttet hjemmefra savnede jeg at have et lille pelshyggedyr og så faldt jeg for exoticen. Det er så 5 år siden og i dag må jeg sige jeg er 100% kattemenneske! Er total blevet omvendt, for hvor har de bare nogle store personligheder, de kære kattedyr. Jeg elsker mine katte og synes de er de skønneste, dejligste og lækreste dyr i hele verden -love

Efter at have fået katte, synes jeg egentlig hunde virker meget dumme og fjollede. Gider ikke folks overgearede, savlende kræ som overfalder en så snart man træder ind ad døren.

Næ, der er meget mere værdighed over en kat :smiley: Så alle de vovser kan godt pakke sammen :høhø:

Men vil da ikke udelukke at vi kunne få en hund en dag, men det bliver kæresten der skal passe den og aktivere den - for det gider jeg ikke!

Jeg er vokset op i et hjem stort set uden dyr, havde dog kanin i en periode.
Jeg havde altid troet at mit første dyr skulle være en schäferhund, dem har jeg altid været meget fascineret af.
Da jeg så kom til et tidspunkt hvor det var rigtigt for mig at anskaffe et dyr, var kat eneste mulighed ift her hvor jeg bor.
Nu, hvor Buster har boet her i godt 4 år er jeg helt klart til katte.
Men drømmen om en schäferhund lever stadig, det kan bare ikke blive lige nu…

Jeg ville ikke kunne vælge :uha: Jeg elsker alle mine 4 katte og 2 store hunde betingelsesløst og kan da slet ikke vælge mellem dem :wehuu:

Har begge dele og elsker dem lige meget. Kan ikke vælge om jeg er til hund eller kat. De tidspunkter hvor kattene er helt oppe i det røde felt, får 117 hjerneblødninger og vælter alt ned fra reolerne er jeg mest til hunde, og de tidspunkter hvor hundene laver ballade er jeg mest til katte… MEN generelt er jeg til begge dele på lige fod.

Og så vil jeg godt sige det ikke er alle hunde der savler som svin, og syns sgu egentlig det er synd at generalisere på den måde… HUND = savl? Nej vel.

[quote=Mona Jensen;329452]Er du til kat eller hund. :slight_smile:

Jeg er mest til kat. :)[/quote]

Jeg er til mænd - én af gangen. :høhø:

FNIS

Jeg har både hund og kat og kan godt lide begge slags.
Jeg tror at jeg siger som Ulf Pilgaard engang gjorde i en sketch. Hunkat :tihi:
Hilsen Lisbeth

Uh før jeg fik en killing fra Anne K var jeg og min bedre halvdel klart hunde mennesker, men efter… Ja der synes vi vist at hunde er lidt kedelige og mangler lidt intelligens