Er du mor til en kat?

Her hjemme, kommer drengenes legeonkel også forbi ind i mellem!
Min bror har helt accepteret at han er onkel, og ind i mellem har de da også været på ferie hos ham, hvis vi har skulle noget! :tihi:

  • Der er ingen tvivl om at han er helt pjattet med de to, og han ligger sig gerne på gulvet og leger med dem mv…

Så… vi er mor, far, og onkel Tom :tihi:

-høhø-høhø-høhø

Jamen… når min mor kommer, så er det da selvfølgelig MORMOR - og dét ved Silke skam godt hvem er.

Lige så snart hun hører mormors trin på trappen, sidder hun ude ved døren og venter.

:hjerte:

Mine forældre er mormor og morfar til deres egen kat :slight_smile:

Hvorfor ved jeg egentlig ikke, måske fordi det var en gave fra mig :slight_smile:

Jeg var også mor til mine misser og er stadig mor til alle vapserne og selvfølgelig min dejlige datter -wehuu

Jeg er “Far” - selv om adfærdsbiologien siger, at katten opfatter os som “morfigurer”, hvad enten vi så er mænd eller kvinder.
Det er de færreste katte, der har kendt deres far, og hvis de har, er det sjældent for det gode. Heldigvis er vores katte ret ligeglade med, hvad vi kalder os …

Niels Peter

[quote=Temple Bar;190576]
Jeg vil jo så tilslutte mig dem, der siger, at mine katte er ikke mine børn - men jeg er stadig deres “mor”. Logik for burhøns :D:D[/quote]

God beskrivelse :slight_smile: Det er lige sådan det er -høhø

her i huset er vi 100% mor og far for vores missere…Lars gik godt nok og grinte af det i starten, meeeen han blev hurtigt smittet…ggg

Da vi fik de første 2, der sagde jeg mor fra dag et… PP var noget fortørnet - “du er ikke deres mor Regitze - det er KATTE!!”…

men jeg blev ufortrødent ved og de var mors drenge, pus, nusergøjer, puttefjæs og 10.000 andre kæleord…

Så fik vi 2 mere… og PP holdt nu op med at rette på mig når jeg sagde “kom op til mor” eller “er du mors lille missermus” … og så fik vi 2 til - og gæt hvem der for lidt tid siden greb PP i at sidde og sige:

“Er du ikke fars lille mis - jo du er - jeg tror du er fars mis” -LOL han har totalt overgivet sig nu!!

Vi er mor og far… Uanset hvad de ellers er til hinanden i flokken… Da fanta havde killinger så var jeg også mor til dem…
Nu venter vi killinger… hehe… eller… det gør Cognac jo sådan set… men de bliver også vores børn…

Vi har mors piger og fars drenge… Og vores Shaker… hehe

Nej, jeg er ikke mor til en kat - det er jeg til mine to voksne børn. Jeg er til gengæld slave for 5 katte :wehuu:

[quote=Battlestar;190812]Da vi fik de første 2, der sagde jeg mor fra dag et… PP var noget fortørnet - “du er ikke deres mor Regitze - det er KATTE!!”…

men jeg blev ufortrødent ved og de var mors drenge, pus, nusergøjer, puttefjæs og 10.000 andre kæleord…

Så fik vi 2 mere… og PP holdt nu op med at rette på mig når jeg sagde “kom op til mor” eller “er du mors lille missermus” … og så fik vi 2 til - og gæt hvem der for lidt tid siden greb PP i at sidde og sige:

“Er du ikke fars lille mis - jo du er - jeg tror du er fars mis” -LOL han har totalt overgivet sig nu!![/quote]

årh sikke en sød kærligheds historie :wehuu:

Jeg siger mor til mine katte når jeg vil dem noget, eller de vil mig noget.

jeg beklager, men jeg er altså ikke mor til mine katte, kun når jeg har lyserødt strutskørt på.’
næhhhh jeg er skam missefar og når jeg kalder siger jeg tit kom op til far fars lille mis