Er I klar?

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE # dage tilbage
[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -weee -weee -weee -bananer -ballonkitty -vred -dans -skål -skål -bil -gruppekram -gruppekram

Nu ikke så sart, vi viser dem jo ikke til nogen vel -høhø[/quote]

Haha det meget muligt… men siden jeg brækkede armen har jeg ikke været i stand til at ordne hår eller lægge makeup… så som sagt i en tidligere tråd så ligner jeg døden fra Lübeck GGG

Ej det er gas… men det er faktisk utroligt svært… jeg har kæmpet lidt med forfængeligheden siden. Jeg har ikke kunnet barbere ben eller noget som helst heller…
Fik ordnet benene - med hjælp i sidste weekend og føler mig ENDELIG lidt kvindelig igen GGG

Ihhhhh ja… det lige om lidt… kan næsten ikke vente :slight_smile:

Nej heller ikke mig
-felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

der er ved at blive dedikeret en hel seperat side til kgale træf… hvor vi da bare skal vise alle hvor hygsomt vi har det… ikke kun online med også i virkeligheden…

vi kan det hele herinde [bigloony]

Altså… bedst som jeg troede at NU kunne i ikke imponere os mere… min fejl!

http://www.acapela-group.com/Greetings/ … d5b47a14c1

-græd -ked og så er der mig der bare sidder med eksamen til op over begge ører

Håber i får en super aften [bigloony] -jegkrydser

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV det bliver øsenede regnvejr -blåblå -blåblå -blåblå
Jeg HADER regn, og kan lige forstille mig hvordan det bliver emd mudder og pladder alle steder FØJ -ked -ked

sine sine sine, positive tanker positive tanker

jamen det betyder bare ekstra komme-hinanden - ved hygge i hytterne… du må godt hoppe i min seng…

jamen det betyder bare ekstra komme-hinanden - ved hygge i hytterne… du må godt hoppe i min seng…[/quote:2qz7gng0]

-tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi

-kramer

Husk nu - billeder, billeder -høhø

Uhh altså - er der ikke én her i det vestjyske, der har lyst til at komme med en tur derud fredag eller lørdag og hjem igen om aftenen. Jeg lægger bil til, hvis du vil køre. Jeg kan desværre ikke holde til selv at køre pga. min ryg. Det kunne altså være skønt, at mødes med jer.

det ville da bare være alletiders may-britt

Ja, det ville det. Min aftale med Mai blev aflyst, så hvis nogen har lyst til at tage turen ud til kattetosserne, så sig til. Jeg ved, at vi vil blive godt modtaget og det kunne altså være smadder hyggeligt. Men desværre er der nok ikke ret mange af de, der ikke har tilmeldt sig, som læser med her. Og jeg ved ikke lige, hvem der kunne være interesseret og som ikke er optaget.

Bjørn får jo besøg af de gamle hippier fra Sjælland hele weekenden og jeg har også lavet et par andre aftaler, men de vil begge kunne ændres… [bigloony]

Troldemor - jeg spørger lige Lone …

ja eller hvad med ditte og fruen

De har vildt travlt med eksamen i øjeblikket…

ja okayy, så er det jo nok heller ikke aktuelt

Iiiiiiiiiiiiih may-Britte du skal da komme, vi må lige finde ud af hvem der kunne have lyst til ta komme, og tage dig med…