Er I klar?

Nu må vi se om Lone kan og har lyst, jeg har sendt hende en mail. Vi var jo godtnok også til fest sammen i studiekredsen i lørdags … men vi har det nu SÅ hyggelig, når vi er sammen [bigloony]

Men kender nogen af jer nogen som har lyst til at komme med og som vil køre i min bil - eller i sin egen og jeg betaler benzinen, så sig endelig til. Men jeg kan da oprette et indlæg… [bigloony]

var det en mulighed at skrive det i offtopic? der er flere der kigger der

Jeps - jeg så også dette som den bedste mulighed. Nu må vi se - forhåbentlig lykkes det i tide til jeg kan være bekendt at ændre min aftale med mine forældre og en veninde [bigloony]

viewtopic.php?f=2&t=1021

ej hvorfor så langt væk, jeg ville godt have været med jo … øøøøvvvvv

anika, du ka da bare spørge miss t om du ka få kørelejlighed, der er ihvertfald et par sovepladser ekstra

Nåå den var søøøød

Ja vi skal “bare” finde en ny bil nu… (Håber det lykkes, for vi vil gerne afsted)

Håber du finder nogen der kan køre med dig May-Britt

Endnu engang vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig dejlig tur og håber -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser selvfølgelig at i får rigtig dejlig solskinsvejr…

Skulle i mod forventningerne komme til at kede jer, -høhø er i da velkommen til at smutte forbi mit sommerhus og slå græsset… -høhø

Jeg tror næsten helt sikkert, at jeg kommer lørdag. Morkia har lovet at hente mig i Linå mellem Silkeborg og Bording. Det ville nu bare være fint, hvis nogen her fra området ville med, så hun ikke skal køre den lange tur. Og Dorte med alle nussemisserne arbejder også på sagen.

hejsa

ka jo se at folk er helt vilde for at deltage og kigge forbi og alt muligt, det er bare så lækkert og det vil glæde mig og alle de andre enormt meget hvis der kom en masse herfra.
så jeg vil lige smide mit nr, så ka i evt ringe el smse osv osv hvis i har noget på hjertet.

mit nr er 21637039

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

DET glæder jeg mig til!!!

Mange kram!!!

Suuk ville bare så gerne med, men skal holde børnefødselsdag… Og har jo heller ingen bil
Håber i for en rigtig god tur, så god at der snart bliver en ny hvor vi andre også kan komme med…

Ærgerligt at du skal holde børnefødselsdag Vibeke. Hvor bliver det næste gang, det har jeg sørme ikke hørt noget om -høhø Men sidste lørdag nåede jeg jo lige at sige god dag og farvel til dig, på vej til festen i vores studiekreds i Herning. Og denne lørdag i Ebeltoft … og næste lørdag til udstilling i Odder. Ja, der er katteme gang i den i øjeblikket -høhø

Næste gang så holder vi det da bare hos mig, jeg kan låne en stort party-telt, borde og stole. Og der er da også masser af plads til at folk kan slå deres medbragte telte op til at sove i.
Ellers kan man sove i halmen på loftet -høhø -høhø

-høhø -høhø Nu skal du jo lige møde kompanerne først Kia -høhø -høhø

Hej i Gale [bigloony]

Er så ked af at måtte melde afbud, men håber i får en super weekend. Springer på næste gang. (hader arbejde hader arbejde)

Glæder mig til at høre fra jer

-ked -græd -ked -græd -ked -græd -ked -græd -ked -græd -ked -græd

-høhø -høhø Nu skal du jo lige møde kompanerne først Kia -høhø -høhø[/quote]

Ups ja, det er under forbehold af at de gale kan opføre sig ordenligt -høhø -høhø