Er jeg underlig?

Jeg gider ikke se vild med dans.
Jeg gider ikke se sporløs.
Jeg gider ikke se Talent 09

Er jeg virkelig så underlig. :øhmm:

Så er vi i hvert fald to. :rock:

[quote=Mona Jensen;270997]Jeg gider ikke se vild med dans.
Jeg gider ikke se sporløs.
Jeg gider ikke se Talent 09

Er jeg virkelig så underlig. :?[/quote]
Bestemt ikke, hvis du spø’r mig.

Jeg vil til gengæld sætte mig til at se Sherlock Holmes i fjernsynet her kl 20. :slight_smile:

Næ underlig er du da ikke Mona blot fordi at du ikke gidder se de populære programmer :slight_smile:

Ja, SÅ må du altså være underlig … eller også må JEG være det, for jeg er vild med de udsendelser :slight_smile: Godt der er så meget forskelligt at vælge imellem, når vi mennesker har så forskellig smag.

[quote=Sheer;271001]Bestemt ikke, hvis du spø’r mig.

Jeg vil til gengæld sætte mig til at se Sherlock Holmes i fjernsynet her kl 20. :-)[/quote]

Det vil jeg også…
For det er efter min mening - den rigtige Sherlock Holmes.

Den skuespiller er genial…:hjerte:

Jeg sidder og ser det her:

[ame=“- YouTube”]YouTube - everybody’s got something to hide except for me and my monke[/ame]

[ame=“Born to be wild - Steppenwolf - YouTube”]YouTube - Born to be wild - Steppenwolf[/ame]

[ame=“Creedence Clearwater Revival: Bad Moon Rising - YouTube”]YouTube - Creedence Clearwater Revival: Bad Moon Rising[/ame]

[ame=“Light My Fire - The Doors - YouTube”]YouTube - Light My Fire - The Doors[/ame]

[ame=“BLUE MOON - Nat King Cole - YouTube”]YouTube - BLUE MOON - Nat King Cole[/ame]

I må gerne sige jeg er underlig.

[quote=Mona Jensen;271006]Det vil jeg også…
For det er efter min mening - den rigtige Sherlock Holmes.

Den skuespiller er genial…:hjerte:[/quote]
Ja, han er meget god, det bedste bud indtil videre. Men jeg mangler stadig en masse ifht bøgerne. Har helt mine egne forestillinger om den ideelle Sherlock. :stuck_out_tongue: Han skal være munter på nogle andre tidspunkter IMO, og helt generelt mangler der regn og vandpytter. :slight_smile:

Nå, nu smutter jeg.

det er et frit land…og nu vil jeg trisse ind og se talent 09 mens jeg når snakken kommer slår over på vild med dans… fnis

Lidt underlig er du jo nok:p:høhø:
men så er vi i de mindste 2 underlige, for jeg gider absolut heller ikke se alt det se mig se mig show, dog syntes jeg er sporløs er ret godt og ser det gerne og indrømmer endda at jeg nu og da får en lille tårer i øjet når det ender godt

Jeg gider heller ikke nogen af de programmer, men Sherlock Holmes på DR2 er værd at se.
Knus Elin

[quote=Mona Jensen;270997]Jeg gider ikke se vild med dans.
Jeg gider ikke se sporløs.
Jeg gider ikke se Talent 09

Er jeg virkelig så underlig. :øhmm:[/quote]

JA, det er du!!! Lige så underlig som mig så :klapper::klapper::klapper:

Jeg gider heller ikke se Vild med dans, x-factor, talent 09 og hvad de ellers hedder de der programmer. Men sporløs vil jeg godt se. Sherlock Holmes på DR2 ser jeg lige nu :slight_smile:

Jeg kan godt li at se sporløs men de to andre programmer gider jeg ikke at spilde min tid på.

Sherlock Holmes er helder ikke noget for mig, min mand sidder og ser det lige nu.
Jeg kan bedre li at være på kattegal :høhø:

Jeg må være monsterunderlig, for jeg ser ikke 1 times TV om ugen. Den dag det ikke virker, opdager jeg det nok ikke :tihi:

Jeg ser heller ikke vild med dans og talent og x factor, men sporløs elsker jeg at se :tihi:

Måske er jeg bare underlig :stuck_out_tongue:

Jeg kan kun sige til jer at i er gået glip af to fantastiske vidunderbørn spille klassisk musik. WOW siger jeg bare :uha:

Jamen…Sherlock Holmes var så spændende - fordi jeg havde gættet det
efter 20 min.
Der er vist også lidt Sherlock Holmes over mig. :tihi:

Jeg har ikke noget tv.

Jeg har ikke nogen bil.

Jeg er ikke medlem af Folkekirken.

Jeg er barnløs.

Er jeg underlig?

[quote=Katten i Hatten;271052]Jeg har ikke noget tv.

Jeg har ikke nogen bil.

Jeg er ikke medlem af Folkekirken.

Jeg er barnløs.

Er jeg underlig?[/quote]

JA…kære :hjerte:
Når du er medlem af KATTEGALE - skal du være underlig. :tihi:
Knus fra Mona og hjertelig velkommen.