Er Zooplus blevet langsommere?

Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene…
Jeg lagde en bestilling hos zooplus.de i mandags kl. 13 og i dag, knap 48 timer senere, står den stadig til at være under forberedelse til forsendelse :S
Sidst jeg bestilte fik jeg aldrig tilsendt tracking numbers. Jeg har godt nok glemt hvor lang tid der gik fra bestilling til levering, men jeg kan huske at jeg også undrede mig dengang.
Hvad er jeres oplevelse?

Jeg har også undret mig!
Jeg bestilte også fra .de og efter 4-5 dage, skrev jeg en mail til dem og spurgte hvorfor de ikke havde sendt den - de plejede jo at være så hurtige.
Ret hurtigt fik jeg en mail om at pakken var sendt, og så fik jeg en mail hvor de undskyldte herfra og til himlen!

Så prøv at skrive til dem. Jeg ved ikke lige hvad der går galt. :gruble:

Det er ikke Zooplus der er problemet det er GSL… Nøjii dem er jeg træt af…

Det kan vel næppe være GLS når min pakke slet ikke har forladt Zooplus endnu. Eller de er måske blevet sløvere til at få det afhentet? Jeg kan godt huske at jeg nogen gange har kigge på de der T&T numre og så undret mig over hvor længe der går fra GLS bliver bedt om at afhente til de endelig gør det.
I min verden skulle min pakke være pakket færdig mandag, afhentet af GLS enten mandag aften eller tirsdag morgen, være på vej til Kolding centralen om morgenen tirsdag eller onsdag og så være leveret hos mig enten i dag onsdag eller i morgen torsdag. Det kan jeg dog vist godt skyde en hvid pil efter, med mindre selvfølgelig de ikke har fået det opdateret og igen har glemt at sende tracking numre. Jeg tror lige jeg sender dem en mail.

[QUOTE=Maja R;579394]Det kan vel næppe være GLS når min pakke slet ikke har forladt Zooplus endnu. Eller de er måske blevet sløvere til at få det afhentet? Jeg kan godt huske at jeg nogen gange har kigge på de der T&T numre og så undret mig over hvor længe der går fra GLS bliver bedt om at afhente til de endelig gør det.
I min verden skulle min pakke være pakket færdig mandag, afhentet af GLS enten mandag aften eller tirsdag morgen, være på vej til Kolding centralen om morgenen tirsdag eller onsdag og så være leveret hos mig enten i dag onsdag eller i morgen torsdag. Det kan jeg dog vist godt skyde en hvid pil efter, med mindre selvfølgelig de ikke har fået det opdateret og igen har glemt at sende tracking numre. Jeg tror lige jeg sender dem en mail.[/QUOTE]

Ja, det plejer jo at gå rigtig hurtigt. Men nu har jeg hørt om flere af de her tilfælde inden for de sidste par uger. Om det er zooplus eller gls der er problemer med, det er jo ikke til at sige. Men problemet plejer i hvert fald ikke at være der.

Jeg fik ingen forklaring på, hvorfor det havde taget så lang tid. De undskyldte bare en helt masse.

Men jeg ville i hvert fald sende en mail. Det satte skub i tingene for mig. :slight_smile:

Jeg har også lige bestilt hvor der gik 4 dage før varerne var pakket og sendt afsted…og på 7 dagen kom de så her.

Jeg har lige sendt dem en mail - så må jeg se hvor lang tid de tager om at svare den og om det sætter skub i tingene :slight_smile: Jeg har da i hvert fald slet ikke tålmodighed til at vente 7 dage på mine pakker!
Jeg synes også jeg har fået flere fejlleverancer de sidste par gange. Det stemmer jo slet ikke med den tyske ordnung muss sein mentalitet så måske er de endelig blevet rendt over ende af alle de danske kattegale og er underbemandet i forhold til efterspørgslen. Man kan da kun håbe at problemet snart løser sig.

Øv og nu har jeg endelig taget mig sammen og bestilt:S

Troede netop at tingene kom hurtigt fra Zooplus

Tine

Jeg har siddet og holdt øje med mine pakker… så bliver de afhentet og så kørt til Kolding, for derefter at blive kørt til Tåstrup, hmm og til bage til Kolding igen, nogen gange er de såman røget helt tilbage…

Jeg har ingen problemer overhovedet.
Bestilte mandag aften ved 22 tiden, og fik leveret torsdag morgen.

Jeg skal netop til at bestille fra zooplus - havde dog regnet med at bestille fra zooplus.co.uk … Er den ene side at foretrække fremfor den anden eller hvordan forholder det sig?

Sidst vi bestilte var det fra zooplus.com

Jeg bestilte på Zooplus.co.uk for to dage siden, og pakken er ikke blevet sendt endnu. Det kan være, de har travlt her op til påske. Jeg tror nu ikke, det er GLS, da jeg aldrig har haft problemer med dem.

For dem, der måske har problemer med sproget, er der faktisk nu kommet en dansk udgave: www.zooplus.dk. Priserne er højere, men fragten er meget billig og gratis over 299 kroner.

Er den danske side ikke helt ny? Jeg har aldrig set den før. Hvordan kan det være, de har lavet en dansk side?

Måske fordi de får rigtigt mange bestillinger fra Danmark? De har jo også en fransk, en engelsk, en irsk, en polsk, en italiensk og sikkert et par stykker andre :slight_smile:

Jeg har ingen problemer med hverken ZooPlus eller GLS…
Jeg har bestilt 2 gange derfra og begge gange har jeg modtaget varerne indenfor 4 dage :wink:

Jeg bestilte fra den engelske side i lørdags (om morgenen) og pakken ankom i dag, så ingen problemer her fra

Jeg har lige bestilt i dag i tyskland … så nu må vi se hvor hurtige de er !? Der plejer ikke være nogen problemer med Zooplus eller GLS, har kun gode erfaringer med dem begge !!!

Heh, ja, jeg tænkte godt, at den danske side måtte være på vej, da jeg forleden modtog en danskformuleret standardmail fra dem.
Tsk!
Bare vi kan få lov at blvie ved med at købe i DE og UK - sgi for dyrt på den danske side.