Et stort roderi

[QUOTE=FinnFrode;838902]Sikke dog et knoklearbejde - men det skal være skidt, før det bliver godt. Og undervejs må det være spændende for kattene at følge med i. :slight_smile:

Hvilken slags fliser skal I så have lagt?[/QUOTE]

Ja, kattene nyder at der er en masse at følge med i :høhø:
Fliserne bliver de samme som vi har i den anden del af kattegården…mener de hedder herregårdssten…men nu er det bare ærgerligt at de er en 4-5 år…nu vil jeg også gerne have nye der…men det får jeg ikke…:tihi:

Hold da op for et arbejde de gør ud af det.
Ja, så meget gør vi altså ikke her :tihi:

[QUOTE=Diana F;838931]Blåregn (Wisteria) ER altså giftig - og det er meget nemt at google sig frem til. :slight_smile:

http://www.mountlehmanllamas.com/wisteria.html

Jeg har dog læst andetsteds, at den ikke er helt så giftig som guldregn.[/QUOTE]

Jeg vidste ikke at den var farlig, vores har stået i mange år uden at der er sket noget.

Jo,det er jeg også helt sikker på :slight_smile:

Så fik vi det sidste asfalt af.:juhu:
Stenene mellem asfalt og bede fjernet,jeg fik krukkerne malet med Limegrøn :tihi:
Tommy fik pudset soklen på huset, buske blev gravet op eller beskåret :slight_smile:
Så nu må de godt se at få leveret fliserne så vi kan blive færdige og komme igang med det sjove…at indrette med planter og krukker :smiley:

Uhh det skal nok blive godt :slight_smile:

Jeg synes hverken Kalle eller de andre ser limegrønne ud. Var de ikke med til at male? :slight_smile:

Nej, jeg benyttede mig af at de var lukket i den forreste kattegård fordi porten stod åben ud til vejen mens Tommy fik det sidste asfalt ud.
Det er nemlig umuligt at male med den flok…:tihi:
Og krukkerne var tørre da der blev åbnet igen…så…ingen limegrønne katte her :høhø:

Tak, det håber jeg…men lad os nu se :slight_smile: