Family gone wild - en dag i vildnisset

Vi tog en dag ud af kalenderen, hvor vi valgte at køre i Nørreskoven for at blive et med naturen - eller næsten :tihi:

Vi valgte at sove i Shelter, selvom vi også havde taget telt med, hvis Shelterne skulle være optagede. Og den første vi kom til (og fandt), den var heldigvis ledig :slight_smile:

Allerførst fik vi parkeret vovsen, så vi kunne få pakket traileren ud.

Dernæst scannede vi lokaliteterne.

Bålplads tjek :slight_smile:

Spisestue tjek :tihi:

Seng tjek :høhø:

Og jo jo vovsen stod der stadig :lol:

Så bliver der pakket ud :stuck_out_tongue:

Ham til venstre er af eget avl, og ham til højre er kun til låns :tihi:

Smuk natur :smiley:

Smuk udsigt :slight_smile:

Og hvad skal vi nu :?
Det er eget afkom ham til højre, og ham til venstre er stadig kun til låns :lol:

Så fik vi besøg :uha:

Sengene testes :tihi:

Så kom der også gang i bålet, der var vist nogen, der var sultne :høhø:

“Vi har lejrbål her…”

Der fjolles og kastes med grankogler :lol:

HOV der kommer nogen :uha:

Det var storebror Ken og en kammerat, og Ken havde pandekagedej med.

Max fik også besøg :love2:

… troede han, men hun gad ham ikke :brist:

Og dette er dagen derpå, inden turen atter gik hjemaf :ok:

:wehuu: Sikke en dejlig familieudflugt:hjerte:

Skønne billeder:)

Sikke en dejlig fortælling og rigtig gode billeder af naturen, børn og dyr :smiley:

Hvor ser det hyggeligt ud, I forstår da at nyde friluftslivet :slight_smile:

Gode billeder og sjov tekst…jeg grinede da jeg så soveværelset og spisepladsen, du præsenterede det ligesom det var et hotel…Flot hund i øvrigt og pæne børn du har, altså ikke ham der er til låns, jo han er også en pæn dreng…men jeg mente nu dine børn…det er vist en snørklet sætning, men du ved hvad jeg mener :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;904678]:wehuu: Sikke en dejlig familieudflugt:hjerte:

Skønne billeder:)[/QUOTE]

Mange tak.

Jeg huskede kameraet denne gang, og jeg huskede sørme også at bruge det, så det er store fremskridt :lol:

Mange tak, vi hyggede os helt vildt :slight_smile:

Flot hund i øvrigt og pæne børn du har, altså ikke ham der er til låns
,:lol::lol::lol:

Det her skal du nok ikke vise til låne.barnets forældre:høhø:

[QUOTE=Sim-Sim;904680]Hvor ser det hyggeligt ud, I forstår da at nyde friluftslivet :slight_smile:

Gode billeder og sjov tekst…jeg grinede da jeg så soveværelset og spisepladsen, du præsenterede det ligesom det var et hotel…Flot hund i øvrigt og pæne børn du har, altså ikke ham der er til låns, jo han er også en pæn dreng…men jeg mente nu dine børn…det er vist en snørklet sætning, men du ved hvad jeg mener :-)[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Jamen det var den rene luksus. Vi måtte godt nok have vand med hjemmefra, men ellers var der ALT, hvad man har brug for sådan en dag i naturen :tihi:

Nåh ja en mindre detalje er et manglende toilet, men det klarede alle med højt humør :tihi:

Lucas (lånebarnet) har vi ret ofte med, og han er en skøn dreng. Min den ældste fik det godt nok dårligt hen under aften, så han tilbragte en del af natten ude i buskene, men ellers gik det ud over al forventning :slight_smile:

Og vovsen nød det til fulde, selvom den lille tævehund ikke gad lege :lol:

[QUOTE=Theomilou;904685]Flot hund i øvrigt og pæne børn du har, altså ikke ham der er til låns
,:lol::lol::lol:

Det her skal du nok ikke vise til låne.barnets forældre:høhø:[/QUOTE]

:lol: Lucas’s mor har heldigvis humor :lol:

Det ser ud til at have været en rigtig dejlig tur :thumbup:
Hvordan gik det med at sove der…jeg tænker på myg, her vrimler det nemlig så vi er ved at blive vanvittige :tihi:

Uhm…pandekager :savle:

[QUOTE=Coon Danica;904694]Det ser ud til at have været en rigtig dejlig tur :thumbup:
Hvordan gik det med at sove der…jeg tænker på myg, her vrimler det nemlig så vi er ved at blive vanvittige :tihi:

Uhm…pandekager :savle:[/QUOTE]

Det var rigtig skønt, og det var faktisk først, da vi tændte lys i Shelteren, at der sådan for alvor gik myg i det :lol:

Men så puttede vi os under dynen/i soveposen, og så gik det også. Jeg fik to myggestik, Lucas fik fire og Jesper fik syv.

Og pandekagerne var mums :savle:

Flot og sjov tur der oser af hygge og sammenhold

[QUOTE=DK Blackangel;904696]Det var rigtig skønt, og det var faktisk først, da vi tændte lys i Shelteren, at der sådan for alvor gik myg i det :lol:

Men så puttede vi os under dynen/i soveposen, og så gik det også. Jeg fik to myggestik, Lucas fik fire og Jesper fik syv.

Og pandekagerne var mums :savle:[/QUOTE]

Ja, det var ikke galt med sådan et par mygstik…vi får flere herinde hver aften :tihi:
Ih…hvor kunne jeg godt tænke mig at prøve sådan en tur, det må være skønt…også at ligge og lytte til alle lydene i skoven om natten :slight_smile:

Jaja, til grin kan man altid blive…bare I morer jer, så er det ok med mig.:stuck_out_tongue:

Når jeg er så træt som jeg er nu…så bare vent…så kan jeg ikke finde tasterne på mit keyboard…

Det var rigtig skønt, og det er bestemt ikke sidste gang, at vi prøver det :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;904690]Mange tak :slight_smile:

Jamen det var den rene luksus. Vi måtte godt nok have vand med hjemmefra, men ellers var der ALT, hvad man har brug for sådan en dag i naturen :tihi:

Nåh ja en mindre detalje er et manglende toilet, men det klarede alle med højt humør :tihi:

Lucas (lånebarnet) har vi ret ofte med, og han er en skøn dreng. Min den ældste fik det godt nok dårligt hen under aften, så han tilbragte en del af natten ude i buskene, men ellers gik det ud over al forventning :slight_smile:

Og vovsen nød det til fulde, selvom den lille tævehund ikke gad lege :lol:[/QUOTE]

Ig så er det såååå hyggeligt, at bo på den måde, lige midt i naturen.
Og manglende toilet…pyt…ud i busken…

Ih, skønne billeder! :thumbup:
Den tur havde jeg gerne været med på!

Jeg haaader kryb og kravl, men elsker sådan noget med at bo i naturen.

[QUOTE=Coon Danica;904701]Ja, det var ikke galt med sådan et par mygstik…vi får flere herinde hver aften :tihi:
Ih…hvor kunne jeg godt tænke mig at prøve sådan en tur, det må være skønt…også at ligge og lytte til alle lydene i skoven om natten :)[/QUOTE]

Midt på natten blev vovsen lutter øre, der kom en ræv gennem lejren, og så havde han ikke tid til at ligge ved mig længere :tihi:

[QUOTE=Sim-Sim;904702]Jaja, til grin kan man altid blive…bare I morer jer, så er det ok med mig.:stuck_out_tongue:

Når jeg er så træt som jeg er nu…så bare vent…så kan jeg ikke finde tasterne på mit keyboard…[/QUOTE]

:lol:

[QUOTE=DK Blackangel;904690]Mange tak :slight_smile:

Og vovsen nød det til fulde, selvom den lille tævehund ikke gad lege :lol:[/QUOTE]

Nårh, men godt at den store fik det bedre efter lidt alenetid, så han kunne være med igen :slight_smile: