system
21
[QUOTE=Sim-Sim;904704]Ig så er det såååå hyggeligt, at bo på den måde, lige midt i naturen.
Og manglende toilet…pyt…ud i busken…[/QUOTE]
Det lød faktisk ret sjovt, for hen på aftenen kom Lucas “Renéeeeeee hvad gør man, når man skal andet end at tisse” 
Så måtte han lige have tegnet og fortalt, og så greb han spaden, toiletpapiret og daffede af 
Ih…ja, det må altså have været en oplevelse 
system
23
[QUOTE=Tea;904705]Ih, skønne billeder! 
Den tur havde jeg gerne været med på!
Jeg haaader kryb og kravl, men elsker sådan noget med at bo i naturen.[/QUOTE]
Vi havde ikke så meget kryb og kravl - før mørket faldt på 
Dræbersnegle indtog mine sko, og her til morgen kom en kæmpe bille løbende igennem Shelteren. 
system
24
Han havde kun lidt kvalme her til morgen, men det gik ok 
system
25
Det var det helt bestemt, men min den ældste er ret bekymret for ræven, for som han siger, den så så tynd ud mor. Herlig dreng 
Hvor ser det bare hyggeligt ud. Total råhygge. 
system
27
Ihh ja, det var det bestemt, og det var en god måde at få drengene vristede fra deres computere 
Skønt med en omsorgsfuld dreng:hjerte:
Rumle
29
Det ser hyggeligt ud - det må jeg overtale manden til vi osse skal 
system
30
Ja, nogle gange er det lidt for meget af det gode, for han bekymrer sig om alt. Og det er lige tidligt nok i en alder af (næsten) 13.
system
31
Det er helt bestemt en oplevelse. Og det er skønt med al den friske luft 
Eva
32
Sikke da en skøn tur I har været på - hvor har I hygget jer 
Det er et par meget kønne drenge, du har og den ældste (er det ikke Tim?) er da også sød og omsorgsfuld, når han sådan bekymrer sig for ræven 
system
33
[QUOTE=Eva;904736]Sikke da en skøn tur I har været på - hvor har I hygget jer 
Det er et par meget kønne drenge, du har og den ældste (er det ikke Tim?) er da også sød og omsorgsfuld, når han sådan bekymrer sig for ræven
[/QUOTE]
Vi har haft det rigtig skønt. Og de har også bare glædet sig til turen.
Jo, den ældste er Tim, og han er meget omsorgsfuld - især overfor dyr 
skøn tur og herlige fotos … i har rigtig hygget 
system
35
Ihh ja det kan du tro. Og jeg fik brugt kameraet godt og grundigt, for jeg huskede at lade det op 
Hvor ser det ud til at ha været en hyggelig tur ! og dejligt at vejret er så godt i disse dage ! … Dejlige billeder !!!
Det ser rigtig hyggeligt ud - fedt med sådan en lille familieudflugt, og et lånebarn 
system
38
Det er helt ude i skoven, så hyggeligt det var 
Vi havde ikke fastlagt os på en bestemt dag, for vi ville helst afsted, når vejret var med os. Så derfor var det om at slå til, når det nu var 
system
39
Det var også rigtig rigtig hyggeligt, og vi var ekstrem heldige. For der kom mindst 10 og spurgte, om Shelteren var optaget.
Vores lånebarn er jævnligt med på tur, til gengæld låner hun så Jesper indimellem 
:klapper::klapper::klapper: