Skønne billeder
Det ligner i har haft en kanon tur i det dejligt vejr
Skønne billeder
Det ligner i har haft en kanon tur i det dejligt vejr
[QUOTE=Panthera;904825]Skønne billeder
Det ligner i har haft en kanon tur i det dejligt vejr :)[/QUOTE]
Mange tak
Vi har udnyttet det skønne vejr til at have en endnu skønnere dag :høhø:
Hvor ser det bare hyggeligt ud
Der er en del shelters i Rold skov også, og jeg har lææææænge drømt om sådan en tur. Problemet er bare lige at finde en eller flere der gider tage med Nicoline er absolut ikke til værelse uden strøm til glattejern mm
[QUOTE=DK Sugieh;904829] Hvor ser det bare hyggeligt ud
Der er en del shelters i Rold skov også, og jeg har lææææænge drømt om sådan en tur. Problemet er bare lige at finde en eller flere der gider tage med Nicoline er absolut ikke til værelse uden strøm til glattejern mm :D[/QUOTE]
Mon ikke det kan lykkedes dig at overtale Nicoline? Tim har det også svært med at undvære spejl, hårvoks og computer
Ellers må du ud og låne en, der vil med dig, for det kan absolut anbefales
Hvor ser det bare hyggeligt ud. Og pandekager over bål, det er bare noget helt specielt.
Jeg lagde mærke til spaden på et af de første billeder - og tænkte straks på min spejdertid.
Da hed det spade safari når man skulle stort
[QUOTE=DK SismoCats;904836]Hvor ser det bare hyggeligt ud. Og pandekager over bål, det er bare noget helt specielt.
Jeg lagde mærke til spaden på et af de første billeder - og tænkte straks på min spejdertid.
Da hed det spade safari når man skulle stort ;)[/QUOTE]
Jamen det lyser også ud af drengene, at de hygger dem :høhø:
Og så kan jeg jo ikke være mere tilfreds
Spade safari
Den har jeg godt nok aldrig hørt før, og jeg har da været FPF’er :høhø:
Ih hvor ser det fedt ud!
Jeg har kun én gang prøvet at sove i shelter, men det var rigtig sjovt. Og så selvfølgelig telt og bivouak som spejder, men det var jo omkring 1860 eller sådan noget
Jeg ved nu ikke om jeg kan sk*de i et hul… men hvis man skal, så skal man jo…
Luise, det kan være vi skal Go Native sammen en dag
[QUOTE=TrekkieGrrrl;904849]Ih hvor ser det fedt ud!
Jeg har kun én gang prøvet at sove i shelter, men det var rigtig sjovt. Og så selvfølgelig telt og bivouak som spejder, men det var jo omkring 1860 eller sådan noget
Jeg ved nu ikke om jeg kan sk*de i et hul… men hvis man skal, så skal man jo…
Luise, det kan være vi skal Go Native sammen en dag :D[/QUOTE]
Du kan bare kommer til det Sønderjydske, så skal jeg gerne vise dig, hvor den Shelter ligger
Er man hurtig og har bil med, så ligger der faktisk et toilet et lille stykke væk
Der er både toilet og rindende vand ved de shelters i Rold Hvilken luksus
Det ser da ud til at have været en helt fantastisk tur og så er du dælme god til at tage billeder. Tak for at dele jeres hyggelige tur med os
Ah SÅ tør jeg godt Go Native med dig i Rold Skov. Spørgsmålet er så om DU tør
Der er ingen af delene ved denne Shelter, men ca. en halv km derfra er der et toilet.
Men har i begge dele i Rold Skov, så kan Nicoline roligt tage med dig :høhø:
Du kan bare komme an
[QUOTE=DK Blackangel;904864]Der er ingen af delene ved denne Shelter, men ca. en halv km derfra er der et toilet.
Men har i begge dele i Rold Skov, så kan Nicoline roligt tage med dig :høhø:[/QUOTE]
Jeg HAR plaget hende, men jeg er bange for jeg når pensionsalderen før det sker
Mange tak
Jeg er også rigtig glad for, at vi kom afsted, OG at jeg huskede at tage billeder af andet end katte :klapper:
Selvom det “kun” er et alm. digitalkamera uden objektiv mm., så tager det helt gode billeder, hvis jeg kan holde hånden roligt nok
Men det har også været i den “dyre ende” af skalaen
Jeg vil også med
Børn KAN overraske. Her var det Jesper, der ikke gad, og Tim der godt ville afsted. Men de hyggede dem alle tre
Tak for kigget. Det må have været en skøn oplevelse.
Jamen du kommer da bare
Mht. Nicoline, så tror jeg nu min grænse er nået Jeg har i onsdags endelig endelig endelig fået hevet hende med til Store Øksø og bade, hvilket er stort
Så det er ok at hun springer shelters over
Respekt Susanne - og Susannes familie!
Jeg havde ikke mod på sådan en overnatning med fri adgang for diverse kryb - både flyvende og kravlende.
(Har lidt kryb-forskrækkelse)
Og kan heller ikke undvære badeværelsets bekvemmeligheder.
Men det ser nu alligevel temmelig fedt ud…
Og hvor er du god med et kamera!
Virkelig smukt billede
Michael (gammel spejderdreng) har nogle mumlet om at vi da kunne tage på telttur med liggeunderlag og trangia.
OMG! Sove på jorden? Ikke have rindende vand inden for rækkevidde?
Nope, jeg er for luxusdyrsagtig og foretrækker camperen
Men den tur af Jeres Susanne, den er nu alligevel lidt tiltrækkende ud
Tak for kigget til Jeres Back to Nature dag