Det var så lidt
Det var rigtig skønt, og jeg tror, at succeen skal gentages næste år.
Det var så lidt
Det var rigtig skønt, og jeg tror, at succeen skal gentages næste år.
[QUOTE=DK Sugieh;904948]Jamen du kommer da bare
Mht. Nicoline, så tror jeg nu min grænse er nået Jeg har i onsdags endelig endelig endelig fået hevet hende med til Store Øksø og bade, hvilket er stort
Så det er ok at hun springer shelters over ;)[/QUOTE]
Mine drenge eeeeeelsker at bade, og Jesper og Lucas var da også lige nede og afprøve vandet, da vi lå i Shelter
Tim gad ikke, fordi der var for mange sten på stranden, men normalt er han ikke at drive op af vandet igen :høhø:
[QUOTE=PiaR;905039]Respekt Susanne - og Susannes familie!
Jeg havde ikke mod på sådan en overnatning med fri adgang for diverse kryb - både flyvende og kravlende.
(Har lidt kryb-forskrækkelse)
Og kan heller ikke undvære badeværelsets bekvemmeligheder.
Men det ser nu alligevel temmelig fedt ud…
Og hvor er du god med et kamera!
Virkelig smukt billede
Mange tak
Michael (gammel spejderdreng) har nogle mumlet om at vi da kunne tage på telttur med liggeunderlag og trangia.
OMG! Sove på jorden? Ikke have rindende vand inden for rækkevidde?
Nope, jeg er for luxusdyrsagtig og foretrækker camperen
Men den tur af Jeres Susanne, den er nu alligevel lidt tiltrækkende ud
Tak for kigget til Jeres Back to Nature dag :)[/QUOTE]
Det var faktisk ret sjovt, for Max “jagtede” en bille, der nærmest stod på hovedet for at gøre sig STOR og truende
Sådan en enkelt nat kan jeg godt undvære badeværelsesbekvemmelighederne, men ellers kan jeg godt lide at have et toilet i nærheden
Der var rigtig mange smukke motiver, så det var let at få smukke billeder :høhø:
Vil du alligevel en tur ud i telt, så kan du købe en luftmadras at sove på, for det er noget mere bekvemt, og vi havde madrasser med
Det var en fed tur, og selv drengene kunne få tiden til at gå, og som bonus har de noget at tale om, når de kommer i skole igen