Far and Away, de små Hildinger

Nu får fedlingerne egen tråd :slight_smile:

Hildi løfter arven fra Dione glimrende :hjerte:

Hvem er den heldige farmand?

Så fine :slight_smile: Hvad er temaet? Kender ikke lige Far and Away?

På det billed ved siden af chokoladeknappen ser hun lilla ud … forbeholder mig dog retten til at gense igen … Og igen :muhaha:

Oldgammel film med Tom Cruise og Nicole Kidman :tihi:

Jeg tog lige et kig på navnene i filmen og faldt over Danty Duff - det synes jeg, er et fedt navn. :ok: ligesom Shannon Christie !

Shannon var jeg ret fast på fra start, men den bette dreng har jeg været i tvivl om skulle hedde Daniel Christie eller… Danty Duff :slight_smile: Jeg kan så fortælle at det bliver det sidste, for han er i filmen god for en rigtig røverhistorie og det formoder jeg kommer til at passe meget godt på den bette lømmel fremadrettet :wink: :smiley:

Shannon Christie jeg er 99% sikker på lilla :wink:

Danty Duff stadig chokolade :slight_smile:

:wehuu: Tillykke med dem, hvor er de bare skønne. Især helt vild med Danty Duff, hvem kan stå for sådan en chokoladeknap. :love2:

Hvor ser de søde ud. :wehuu:

De er så fine, men er der noget jeg har misforstået… Det er jo ori-misser, plejer du ikke at være til sia-misser :? :gruble:

Nu med billed på hovedet og et øje på klem :hjerte:

Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere :smiley: som skrevet så har rigtige katte blå øjne :wink:
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx :tihi: Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker :smiley:
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1291962]Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere :smiley: som skrevet så har rigtige katte blå øjne :wink:
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx :tihi: Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker :smiley:
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet :)[/QUOTE]

hehe, mente nok jeg kunne huske at du ikke var til “de der fejlfarver” :wink: Men helt enig, vi samarbejder med mis når mis ikke vil samarbejde med os! Fnis :tihi:

Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram :hjerte:
“Lille” storebror er på 148 gram.

[QUOTE=DK Sugieh;1292120]

Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram :hjerte:
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]

I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)

[QUOTE=DK Sugieh;1292120]

Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram :hjerte:
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]

I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)

Supermutti Hildi :hjerte:
Alle øjne er nu sprækket og på trods af deres rundbuestil, møffer de rundt i kassen :slight_smile: Sugieh er kommet på banen som den gode Tante hun altid er når der er små :slight_smile:

De små rundede en uge i går og Hildi er en fantastisk Mor :slight_smile:
Hun er dog i fuld vigør igen og har rally på samme måde som før… Sugieh og hende får loftet til at buldre mellem måltiderne :slight_smile:

Danty med en kampvægt på 196 og en (lige nu) lovende profil :slight_smile:

Shannon på 207 gram og absolut en basse :smiley:

De bliver altså bare skønne de killinger :wehuu: sikke store de også allerede er blevet.