Nu får fedlingerne egen tråd ![]()
Hildi løfter arven fra Dione glimrende ![]()
Nu får fedlingerne egen tråd ![]()
Hildi løfter arven fra Dione glimrende ![]()
Hvem er den heldige farmand?
Så fine
Hvad er temaet? Kender ikke lige Far and Away?
På det billed ved siden af chokoladeknappen ser hun lilla ud … forbeholder mig dog retten til at gense igen … Og igen ![]()
Oldgammel film med Tom Cruise og Nicole Kidman ![]()
Jeg tog lige et kig på navnene i filmen og faldt over Danty Duff - det synes jeg, er et fedt navn.
ligesom Shannon Christie !
Shannon var jeg ret fast på fra start, men den bette dreng har jeg været i tvivl om skulle hedde Daniel Christie eller… Danty Duff
Jeg kan så fortælle at det bliver det sidste, for han er i filmen god for en rigtig røverhistorie og det formoder jeg kommer til at passe meget godt på den bette lømmel fremadrettet
![]()
Shannon Christie jeg er 99% sikker på lilla ![]()
Danty Duff stadig chokolade ![]()
Tillykke med dem, hvor er de bare skønne. Især helt vild med Danty Duff, hvem kan stå for sådan en chokoladeknap. :love2:
Hvor ser de søde ud. ![]()
De er så fine, men er der noget jeg har misforstået… Det er jo ori-misser, plejer du ikke at være til sia-misser :? ![]()
Nu med billed på hovedet og et øje på klem ![]()
Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere
som skrevet så har rigtige katte blå øjne ![]()
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx
Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker ![]()
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet ![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1291962]Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere
som skrevet så har rigtige katte blå øjne ![]()
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx
Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker ![]()
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet :)[/QUOTE]
hehe, mente nok jeg kunne huske at du ikke var til “de der fejlfarver”
Men helt enig, vi samarbejder med mis når mis ikke vil samarbejde med os! Fnis ![]()
Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram ![]()
“Lille” storebror er på 148 gram.
[QUOTE=DK Sugieh;1292120]
Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram ![]()
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]
I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)
[QUOTE=DK Sugieh;1292120]
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]
I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)
Supermutti Hildi ![]()
Alle øjne er nu sprækket og på trods af deres rundbuestil, møffer de rundt i kassen
Sugieh er kommet på banen som den gode Tante hun altid er når der er små ![]()
De små rundede en uge i går og Hildi er en fantastisk Mor ![]()
Hun er dog i fuld vigør igen og har rally på samme måde som før… Sugieh og hende får loftet til at buldre mellem måltiderne ![]()
Danty med en kampvægt på 196 og en (lige nu) lovende profil ![]()
Shannon på 207 gram og absolut en basse ![]()
De bliver altså bare skønne de killinger
sikke store de også allerede er blevet.