Nu får fedlingerne egen tråd
Hildi løfter arven fra Dione glimrende
Nu får fedlingerne egen tråd
Hildi løfter arven fra Dione glimrende
Hvem er den heldige farmand?
Så fine Hvad er temaet? Kender ikke lige Far and Away?
På det billed ved siden af chokoladeknappen ser hun lilla ud … forbeholder mig dog retten til at gense igen … Og igen
Oldgammel film med Tom Cruise og Nicole Kidman
Jeg tog lige et kig på navnene i filmen og faldt over Danty Duff - det synes jeg, er et fedt navn. ligesom Shannon Christie !
Shannon var jeg ret fast på fra start, men den bette dreng har jeg været i tvivl om skulle hedde Daniel Christie eller… Danty Duff Jeg kan så fortælle at det bliver det sidste, for han er i filmen god for en rigtig røverhistorie og det formoder jeg kommer til at passe meget godt på den bette lømmel fremadrettet
Shannon Christie jeg er 99% sikker på lilla
Danty Duff stadig chokolade
Tillykke med dem, hvor er de bare skønne. Især helt vild med Danty Duff, hvem kan stå for sådan en chokoladeknap. :love2:
Hvor ser de søde ud.
De er så fine, men er der noget jeg har misforstået… Det er jo ori-misser, plejer du ikke at være til sia-misser :?
Nu med billed på hovedet og et øje på klem
Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere som skrevet så har rigtige katte blå øjne
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet
[QUOTE=DK Sugieh;1291962]Jo jeg er absolut ikke til fuld-fejlfarvede skævbenede haleknæks guløjede orientalere som skrevet så har rigtige katte blå øjne
Parringen kunne give begge dele da farmand er OSH men bærer maske. Men den eneste hankat der kunne komme i nærheden af Hildi, der ret beset var lidt af en narre fixxx Det var ikke første valg af hankat, men det går jo ikke altid som præsten prædiker
Til gengæld er jeg ikke i tvivl om de bliver nogle fantastiske mislinger uanset om de bliver til kæl eller til noget andet :)[/QUOTE]
hehe, mente nok jeg kunne huske at du ikke var til “de der fejlfarver” Men helt enig, vi samarbejder med mis når mis ikke vil samarbejde med os! Fnis
Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram
“Lille” storebror er på 148 gram.
[QUOTE=DK Sugieh;1292120]
Jeg ved simpelthen ikke om jeg skal smelte eller skælve når man bliver hvæst af, af en hystade på 160 gram
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]
I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)
[QUOTE=DK Sugieh;1292120]
“Lille” storebror er på 148 gram.[/QUOTE]
I guder så bliver hun sjov… Jeg forelsker mig altid hovedkuls i de små som hvæser her plejer det bare at være tortie trunter der gør det (jeg kan ikke lide tortie, men pga hvæsen kommer jeg altid til at forelske mig dybt i dem, så derfor har jeg også tortie i mit hjem)
Supermutti Hildi
Alle øjne er nu sprækket og på trods af deres rundbuestil, møffer de rundt i kassen Sugieh er kommet på banen som den gode Tante hun altid er når der er små
De små rundede en uge i går og Hildi er en fantastisk Mor
Hun er dog i fuld vigør igen og har rally på samme måde som før… Sugieh og hende får loftet til at buldre mellem måltiderne
Danty med en kampvægt på 196 og en (lige nu) lovende profil
Shannon på 207 gram og absolut en basse
De bliver altså bare skønne de killinger sikke store de også allerede er blevet.