Far and Away, de små Hildinger

Kan godt være billederne snyder men Shannons profil er der heller ikke helt ringe?

Danty får en tår mens Shannon er gået kold. :slight_smile: Hun var helt udmattet efter et forsøg på at nedlægge mine fingre og dræbe dem :smiley:

Jeg har fået et madøre og en Hildi-klon… om det billede der tegner sig nu holder :smiley:
Danty er patfikseret og hænger der så snart der er 3 sekunders adgang :slight_smile: De er nu 10 dage og Shannon bokser rundt i kassen, søger rundt i kanterne og gider godt at “bide” i forhåndenværende ting :smiley:
Nå men et dampbarn fra eller til…

Jeg skal vist snart komme og nusse det madøre der… :wehuu::wehuu:

11 dage og mere nuttet end nogensinde :slight_smile:

Årh, hvor er de da bare kære. :wehuu:

Og tydeligvis også mere dødelige :tihi:

Farlige, naturligvis… Fik tænkt på engelsk, men skrevet dansk :slight_smile:

ÅRH altså Chokolade-ori’er er bare det lækreste:smelter:

16 dage gammel og Danty har stadig altid retning mod MOARS babser :høhø: Shannon er meget nysgerrig og jeg tror ikke der går mange dage før hun er ude over kanten på kassen :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1293337]
16 dage gammel og Danty har stadig altid retning mod MOARS babser :høhø: Shannon er meget nysgerrig og jeg tror ikke der går mange dage før hun er ude over kanten på kassen :)[/QUOTE]

Åh og her får man skruk af de billeder… Åh suk… Er der noget bedre end at se hvor forskellige de allerede er

[QUOTE=DK Sugieh;1293337]
16 dage gammel og Danty har stadig altid retning mod MOARS babser :høhø: Shannon er meget nysgerrig og jeg tror ikke der går mange dage før hun er ude over kanten på kassen :)[/QUOTE]

Åh og her får man skruk af de billeder… Åh suk… Er der noget bedre end at se hvor forskellige de allerede er

:høhø: jeg ville nu helst have to ens hvide fra start :wink:

Pjat med dig :stuck_out_tongue:

Utrolig så kedelig hun kan blive he he…

(Intet er bedre end en orientaler spørger du mig…)

Utrolig så kedelig hun kan blive he he…

(Intet er bedre end en orientaler spørger du mig…)

[QUOTE=line_refsgaard;1293436]Utrolig så kedelig hun kan blive he he…

(Intet er bedre end en orientaler spørger du mig…)[/QUOTE]

Det er fordi jeg elsker udfordringen at farvebedømme de små melorme… I laver dem jo bare så de er let genkendelige :klapper:

og så har I jo også det at grine af sådan fremadrettet :ups: :smiley:

Shannon og Danty :slight_smile:

Danty, som har en lille smule snask i venstre øje. Antageligt fra en pote i hovedet af søster :slight_smile:

Shannon, der nærmest er umulig at få kameraet til at stille skabt på… Hun er i sandhed en Hildi-klon :høhø:

Hildi er en god og dygtig mor, men hun er stadig et dampbarn :hjerte:

Tante Sugieh på visit for at kontrollere om hygiejnen er i orden :slight_smile: Alle tre fik lige en rengøring :slight_smile:

De er altså virkelig skønne Louise!