Far and Away, de små Hildinger

Hvor er de altså skønne alle fire. :inlove: Og sådan et par fuldfarvede orientalere er jo ikke så ringe endda. :inlove: :wink:

Det her smeltede mig i morges :hjerte:
Tilfældigt… Naturligvis, men Hildi havde givet de små dyne på :slight_smile:

“Vi” er kommet i kravlegård :smiley:

Jeg har været ved at snedkerere, da jeg har lånt mit gitter ud, og jeg ikke har så god erfaring med det der buren inde :smiley: Dione skulle i hvert fald nok selv bestemme, hvor hendes børn måtte være = over alt :confused: Så derfor dette stakit.

Bette Danty… Han er bare ikke så kvik som sin søster.

Klonen derimod har krudt i bagenden og synes det er sååååååå spændende det hele :smiley:

Der er måltidsgaranti hos Hildi, så Sugieh er altid lige i nærheden :høhø: nu er hun jo også kendt for altid at være underernæret…

Storebror Danty, der egentligt er den lille :slight_smile: konsekvent ca. 2 dage bagefter sin søster i udvikling.

Lillesøster Shannon aka Klonen der bare bliver mere og mere radiobil. I dag er jeg blevet bidt og rusket af hende :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1294016][/QUOTE]

Der besvimede jeg næsten :besvimer:

:smelter:

Årh altså… :wehuu:

Lige en lille video fra i formiddags :slight_smile:

//youtu.be/qD48A23yaqM

Er du sikker på Shannon ikke er en dreng? :slight_smile: Hun er da noget af en bølle, en sød bølle men… :slight_smile:

Stakkels Danty har det ikke helt nemt. Enten bliver han mulet af sin søster, eller også bliver han tvangsvasket af min mor. :lol:

De burde faktisk bytte køn de to, for du har helt ret… Hun er bissen og han er den forsigtige :tihi:

Hildi er mester i den vaskeægte “Sputvask” :smiley:

Nu kan de forcere kravlegårdskanten… stærkt opmuntret af deres Mor :surrender1:

[QUOTE=DK Sugieh;1294624]
Nu kan de forcere kravlegårdskanten… stærkt opmuntret af deres Mor :surrender1:[/QUOTE]

Den er altså heller ikke ret høj - jeg tror mine fag er over 60 cm i højden.

Nej :slight_smile: Den er 30 cm. :slight_smile:
Balladen er at Hildi er ligeså tvær med indespærring som sin Mor. Dvs. hun skal nok selv bestemme hvor hendes børn skal opholde sig. Et kompromis blev derfor at et mindre hegn kunne gå en for en tid.
Hvis jeg laver højt hegn tager hun dem bare i nakken og springer ud med dem og det er der ingen grund til :slight_smile:

OMG hvor er de nuttede…! :wehuu:

Ohh jeg er skruk igen… hvis bare mine piger ville lave nogle babyer til mig altså…!

/Mette

Hildi er tydeligvis ikke sin mors datter for ingenting :høhø: “Vi” kører samme show som med The Basterds… De to små må gerne drikke vand, men mad… Det vil slå dem ihjel øjeblikkeligt, i hvert fald i følge Hildi :dokdok:

Smukke Shannon i et stille øjeblik :slight_smile:

Den profil tror jeg godt Danty kan vise frem engang :slight_smile:

og så lige der, hvor Danty synes hans mor tossede helt ud :smiley:

6 ugers fødselsdag i morgen :slight_smile:

Det er jo umuligt ikke at blive i godt humør, når man ser billeder af de to:smelter:

Orv, mand. :wehuu: De bliver da bare skønnere og kønnere som ugerne går. :smelter: