Far and Away, de små Hildinger

Så nåede vi dertil hvor familien blev splittet :slight_smile:
Danty er godt på vej på øen til sit nye hjem. Uha som det er en fornøjelse at sende en killing ud i livet når begge ret voksne mennesker bare smider sig på gulvet og kæler og leger med alle misserne :hjerte:
Hildi smøg sig om benene på dem og så er de i hvert fald godkendt :tihi:
Lykke til i livet Danty :hjerte:

På trods af bekymringer, masser af udgifter, grå hår og alternativt udseende inventar i huset, så ved jeg lige nøjagtig hvorfor jeg også er opdrætter når der tikker en sms ind:
“Den lille Danty (nu Wilbur) tyller kaffefløde, har den fineste blanke pels og tykke mave. Der er FART på den lille prut og han sørger for underholdning til os alle. Han er bare en dejlig dreng.”
Jeg bliver glad helt derind hvor det gør godt :slight_smile:

Smukke (Danty) nu Wilbur :slight_smile:
Han har vokset sig til en smuk stor ung kat :hjerte: Lidt pral af sit afkom er ok især når øjenfarven ser sådan ud :wink:

Nå ja lidt gakket skal der til :smiley:

hold nu k*ft han er LÆKKER :smiley: selv i gakket tilstand :inlove:

Hvor er han blevet en flot fyr! :wehuu:

Nårh han er fin. :slight_smile: Og lidt skeløjet. :inlove:

I går blev denne lille dame sendt over broen :broken_heart: Hendes hjerte var stået af.
Hun kom hjem at bo hos min datter, da Nissen ikke længere kunne have så mange katte.
Hun var så dejlig en pige, der bare flyttede ind, uanset hvor det var :heart:
Nu “bor” hun sammen med Brian og de andre slyngler, der ligger ved læhegnet :heart:

13 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

1 Synes om

:lys: Til smukkeste søster Shannon på rejsen til :rainbow:

1 Synes om

:sorger: smukke pige

1 Synes om

Det gør så urimeligt ondt at miste og det føles jo som igår at de blev født.

Havde fornøjelsen at nusse de 2 sidste af eriks katte for 3 uger siden og nusser hver dag en nissen kat vi omdøbt til bedste…

Ud over at shannon var en skøn kat med det perfekte temperament så fik hun også æren af at havde boet i et hjem som har en vigtig brik iforhold til orientalerens historie i danmark.

Må nok ærlig tilstå at jeg tit tænker på Erik, for han gjorde et kæmpe indtryk…

Sov godt søde shannon jeg er også sikker på at Erik og Annelise står klar klar med godbider og en masse nus til hende.

5 Synes om

:lys: og kæmpe kram

1 Synes om

:lys: :cry:

1 Synes om

1 Synes om

1 Synes om

1 Synes om