Kæft hvor er de lækre Louise!! Man smelter jo helt… og bliver i den grad killingeskruk!
Jeg elsker dem og jeg synes de er fine, MEN… de er jo bare ikke siamesere
Heldigvis bærer de maske, så der kan komme noget fornuftigt ud af det alligevel
![]()
Sugieh… min søde, stramtantede, opdragende, kærlige, sjove matriark ![]()
Kan du ikke skære den ud i pap for en siameser-mongol: Hvorfor er det lige, de ikke siamesere, og hvis ikke - var det så ikke meningen…? :surrender1::?
PS. Jeg synes i øvrigt også de er fiiiine… ![]()
[QUOTE=DorteH;1295316]Kan du ikke skære den ud i pap for en siameser-mongol: Hvorfor er det lige, de ikke siamesere, og hvis ikke - var det så ikke meningen…? :surrender1::?
PS. Jeg synes i øvrigt også de er fiiiine… :D[/QUOTE]
:klapper: Jo det vil jeg i hvert fald ![]()
Siameser har maske og blå øjne. Killingerne er orientalsk korthår. Fordi… de er fuldfarvede og får gule eller grønne øjne De skal være grønne, men rigtig mange har altså gule øjne og det er en fejl ![]()
Det er søskende racer, så man må parre på kryds og tværs ![]()
Faderen til killingerne var orientaler men bærer af maske, hvilket vil sige at der var mulighed for både at lave siamesere og orientalere
Hildi mente ikke hun var udfordring nok for mig, så hun spyttede to orientalere ud ![]()
De bærer maske (fordi Hildi er siameser) og kan med rette match lave siamesere til mig ![]()
Håber det er forklaring nok, ellers så spørger du bare løs ![]()
Hold nu op hvor er de fine. Glæder mig så meget til at se dem live ![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1295317]:klapper: Jo det vil jeg i hvert fald ![]()
De bærer maske (fordi Hildi er siameser) og kan med rette match lave siamesere til mig ![]()
Håber det er forklaring nok, ellers så spørger du bare løs :)[/QUOTE]
Jeg tror så småt det begynder at dæmre - altså noget i retning af f.eks quarter/paint inden for hesteavlen eller griffon petit/bruxellois hos hundene… ![]()
Tak for forklaringen! ![]()
[QUOTE=DorteH;1295342]Jeg tror så småt det begynder at dæmre - altså noget i retning af f.eks quarter/paint inden for hesteavlen eller griffon petit/bruxellois hos hundene… ![]()
Tak for forklaringen!
[/QUOTE]
Ja det skal nok passe
Det ved jeg nemlig hat og en klejne af ![]()
Heldigt - jeg nævnte det selvfølgelig udelukkende for at slå fast, at jeg ikke er dum hele tiden… :høhø:
Sammenligningen går på, at det er farve og/eller pelsvariant, der er afgørende for race-fastsættelsen - right…? :?
[QUOTE=DorteH;1295368]Heldigt - jeg nævnte det selvfølgelig udelukkende for at slå fast, at jeg ikke er dum hele tiden… :høhø:
Sammenligningen går på, at det er farve og/eller pelsvariant, der er afgørende for race-fastsættelsen - right…? :?[/QUOTE]
Jaah, jeg kan også farver hos katte og heste, og genetikken der - hunde aner jeg nada om :høhø:
Lidt godt og blandet ![]()
Nye ting udforskes… Deres nuværende soveplads er i vores vasketøjskurv ![]()
Sugieh fylder i den grad tasken ud, men der er altid plads til et par næsvise killinger…
Jeg kunne ikke finde de små… de lå UNDER Sugieh :klapper:
Mit nye yndlingsbillede
Sugieh med øje på et eller andet, Hildi vogter over Shannon og Danty
kunne ligeså godt have en grande taleboble over hovedet “HEY hvad laver DU der???”
Shannon var ved at lave hule i mine ben…:surrender1:
Apropos tidligere tanker om var i hendes linjer, så er Shannon testet unden langhår i gemmerne ![]()
Hvor er de altså bare lækre. <3
Næsten Far, Mor og børn
Måske er det sådan det ser ud efter nytår ![]()
Bunkemisser lige efter bogen ![]()
De er simpelthen for lækre ![]()
Så bliver det faktisk ikke ret meget bedre ![]()
[QUOTE=DK Sugieh;1297353]
Så bliver det faktisk ikke ret meget bedre
[/QUOTE]
Brian er da kommet i himlen :høhø: … Og tålmod kan altid betale sig … selv Hildi må give sig før eller senere for Brians charme ![]()
Fedt billede!! ![]()
Brian og “lillebror” tager sig en slapper i køjen… Det er af og til virkelig som om Danty ser op til ham… Held og lykke til den nye “Storebror” og familie
![]()
Jeg bliver ALDRIG træt af det syn her ![]()
Sølle bette Danty nu med to boller mindre ![]()
Danty, Shannon, Brian og Hildi var på tur i dag. Alle 4 fundet i god form ![]()
Hvordan lukker man munden på Brian? Jo man putter Shannon ind i transportkassen til ham
De sad ligeså fint ved siden af hinanden og undrede sig på turen hjem ![]()
17 dage tilbage at nyde dette syn i ![]()
De bunkeputter hver aften i sofaen hos os, mest hos Lars faktisk :høhø: