..får i ikke, men resultatet får i

Stort tillykke med babyerne :flag:

Tillykke med de små :slight_smile:

Tillykke til dig og Tam Tam med de 5 killinger :hjerte:
Jeg håber, hun snart finder ro og harmoni sammen med dem, og glæder mig til at se billeder.

:flag::flag:Stort Tillykke med de 5 små nye!
Nu får du du da nok, at se til om nogle uger med dejlige Nanna:inlove: og 5 vildbasser:) Glæder mig til billeder !

Cats og Conni

Tillykke med killingerne :slight_smile:

Hun er stadig ikke videre interesseret i at ligge hos dem, for der er SÅÅ meget hyggeligere sammen med de andre. Når så hun ligger der, planter hun sig ovenpå dem, og selvom de skriger så fjerner hun sig ikke. Er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå

Og så lige et enkelt billede af de små

Tillykke med de 5 små kattebabyer :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:.

Stort til lykke med de fem små :flag: hvor er de smukke.
Håber Tam Tam finder ud af det,så den lille familie kan hygge og trives :slight_smile:

Tillykke :flag:
Hvor er de søde :hjerte: Sikke et drama. Jeg håber at mor falder til ro og finder ud af det :kryds:

åh det er virkelig sjovt… For ja der er en klon af hver af forældrene (hvis de får samme pelslængde som dem, bliver jeg helt sjov i ansigtet) Og så de 3 hvide som jeg håber på bliver til nogle små syl killinger

:flag: Anne, tillykke til dig og Tam-Tam med De 5 :flag:

Åhja… SYL killinger ville bare være det bedste … IMO :wehuu:

Stoooort tillykke med TamTam’s bebser!! :hjerte: :inlove:

Jeg håber virkelig at hun får fundet sig tilrette med de små. Evt at en af de andre missere vil ligge sammen med hende og de små så hun kan blive i kassen ved dem.

Stort tillykke :flag::flag::flag::flag::flag: med femlingerne - hvor er de smukke.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Håber Tam Tam har fundet ud af det hele nu. :kryds:

Stort tillykke med de smukke babyer,bliver spændende at følge dem:D

Håber der falder ro på tropperne.

Tine

Tak alle sammen.

Tjaa jeg håber da at hun snart “bliver mor”. Ja hun ligger ved dem nu - så’n da - og hun vasker og dier men hun virker så bestemt ikke udpræget lykkelig. Nærmere sådan lidt “Nå ja de er mine, så jeg må hellere tage mig af dem”. Hun krøller sig stadig enormt meget sammen så de har svært ved at komme til, så en gang imellem retter jeg hende en smule ud. Havde hun kun haft de 3 af dem, ville det ikke være det helt store problem, men 5 har svært ved at være der.

Tillykke Anne! :slight_smile:
Glæder mig til at følge dem :)!

Hvordan går det så nu et par dage senere?

Alle killinger har taget på og ser ud til at trives okay. Tam Tam er blevet bedre - MEGET bedre, men tror det udelukkende skyldes at jeg lukkede damen ud på badeværelset. Jeg vil se om jeg har overskud til at tage billeder af de små kræ i morgen (har pt rigtig ondt og laver derfor ikke ret meget)
Forresten. Efter jeg fik kigget nærmere, er det blevet til 4 piger og en enkelt dreng, og umiddelbart tror jeg at den ene maskede pige er langhåret sammen med Tam Tam klonen. Resten er varianter (tror jeg). Er så spændt på at se om nogle af de maskede ender ud med at blive seychellois eller om de bliver balineser/siameser

Ih tillykke! så krydser jeg for at siamisserne er rigtige siamisser og ikke syle eller balkort :wink:

Vi er nogen der gerne vil have syle… :venter: