..får i ikke, men resultatet får i

Det var pludselig mange piger Anne!! :høhø:

Jeg glæææææææder mig til at se billeder!! :smiley: :hjerte:

:tihi: Dårlig smag er der jo allevegne ;);):wink:

Jaja, så siger vi det :wink:

Jeg ville da ikke ha’ noget imod en bette SYL :wink:

Godt nok. :slight_smile:

Tillykke med de små :ballonbamse:

Jeg er sikker på de alle sammen bliver klorinplettede og vil nøjes med at krydse fingre for nogle langhårede imellem dem :kryds:

:flag: Tillykke med de smukke 5-linger! Og hvor er det godt at høre Tam Tam er blevet en bedre mor :smiley:

UH UH… Det ser ud til at der ihvertfald er mindst een sys/syl… Nuuuuiii jeg er spændt på om det er rigtigt

spændende… billeder :slight_smile: så snart du har overskud, så de uvidende (mig fx) måske kunne få at vide hvordan i alverden i kan se det så tidligt

Hvis mine opdrætsdrømme ender i en sia-taler retning er SYL helt klart en del af opdrætsmålet! De er så flotte!!!

:grrrierdumme: havde lige fået taget billeder og så virkede kortet fandme ikke da det kom over i min bærbare. DET ER BARE IKKE OKAY… :gal:

Hehe, du må få dig et “black light” så kan du se det med det samme :tihi:

4 piger og en korthåret dreng? Phew! SÅ behøver jeg ikke være så skruk denne gang :smiley:

Men glæder mig stadig til at følge dem :hjerte:

Black light :øhmm: ???

Lyser de hvide pletter anderledes under et blacklight da? Jeg HAR en Blacklight-pære (helt fra dengang i 80¨’erne da det kom på mode L Jeg HÆGER om den pære, den er kun sat i ved meget meget MEGET særlige lejligheder… men hvis den kan afsløre fejl :wink: ved en kommende kat, så får den da pludselig ny brug

(lige for en ordens skyld skal det påpeges at alt det med fejl og klorinpletter er en 110% subjektiv vurdering fra mn side. Kattene har ALDELES ikke fejl, de ser bare ikke ud som JEG foretrækker dem!)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;978539]Lyser de hvide pletter anderledes under et blacklight da? Jeg HAR en Blacklight-pære (helt fra dengang i 80¨’erne da det kom på mode L Jeg HÆGER om den pære, den er kun sat i ved meget meget MEGET særlige lejligheder… men hvis den kan afsløre fejl :wink: ved en kommende kat, så får den da pludselig ny brug

(lige for en ordens skyld skal det påpeges at alt det med fejl og klorinpletter er en 110% subjektiv vurdering fra mn side. Kattene har ALDELES ikke fejl, de ser bare ikke ud som JEG foretrækker dem!)[/QUOTE]

Ja, rigtig hvid og siam-hvid (altså siam hvid, som den lyse farve de har lige når de bliver født) ser ikke ens ud under black-light :slight_smile: Kan f.eks. bruges hvis man avler FW og vil se om man har FW vs siam killinger i kuldet :slight_smile: Og så altså også når de er hvidplettede :slight_smile:

Hvor får man de pærer henne?

f. eks. her: http://elektronik-lavpris.dk/p112046/BN204789_Blacklight_p%C3%A6re_E27_75_Watt/
(bemærk at det er en 75 W pære, det skal man lige ha’ i baghovedet inden man skruer den i en Max 40W-kontorlampe (jeps, been there, done that, den der er magen til min L)

EMP har dem også, jeg overvejer lidt den der “lommelygtemodel” http://www.emp-online.com/art_822242/

Tillykke med de små, de er vel nok skønne :wehuu::wehuu::wehuu:

Til lykke med de 5 små banditter :juhu:

Det er da godt nok noget af en gættekonkurrence . . . :tihi: håber det ender med det der står på ønskesedlen :ok: