Farvekoder

Nu har jeg ledt og ledt, hvad står gts for i farvekode?

:ups:

Jeg tror det må være en tastefejl. Der findes ingen gts-kode i ems-systemet. :slight_smile:

Så er det en tastefejl, der går igen i alle stamtavler med den pågældende kat.

Jeg tænker på Amber…en Light Amber med sølv :slight_smile:

Knus Gitte

Det kunne selvfølgelig være, for jeg ved, at mormissen til min er amber-bærer.

Slog det lige op. gts er en Light Amber med sølv. Og jo EMS koden findes! :slight_smile:

Knus Gitte

Tusind tak, jeg kunne så ikke lige finde koden :slight_smile:

Selvfølgelig! (Den var ikke anerkendt, da jeg var i FIFe, så jeg har vist ikke fulgt med i timen…) :slight_smile:

Prøv at kigge på NSR.

Og “g” fortæller iøvrigt, at der er tale om en Tortie…

Kig her under gruppe 7.

Knus Gitte

Jeg lurede også lige lidt, men vidste fra “min dykken ned” i hvad Amber var for en størrelse, at “t’et” betød Amber :slight_smile:

Knus Gitte

Tak, den hører så under gruppe 5, så vidt jeg har kunne læse mig til, da den ikke er tabby :slight_smile:

Uden striber og hvidt, da her vi en non agouti, men kommer der sølv med så er det en gr. 7 :slight_smile:

Og her finder du også EMS koden :slight_smile:

Knus Gitte

Næh jeg fandt kun med tabby, men måske er jeg ikke vågen endnu :tihi:

Aarrh NU fandt jeg den. Det er det, jeg siger, jeg ER ikke vågen endnu :tihi:

lyder spændene, netop lige en af de farver jeg drømmede om, gt er fordi den er light amber tortie og s fordi den er smoke :wink:

Går ud fra det er Krusmons Gloria du mener ?

mvh
Gitte

[QUOTE=GitteS;749150]lyder spændene, netop lige en af de farver jeg drømmede om, gt er fordi den er light amber tortie og s fordi den er smoke :wink:

Går ud fra det er Krusmons Gloria du mener ?

mvh
Gitte[/QUOTE]

Ja Gitte, det er hende. Jeg vil have min testet, om hun er amber-bærer, for så kunne det være spændende med en amber hankat til parring.

Gloria er rigtig smuk, er vild med hendes datter også Quintessa

Lyder spændene med evt. amber planer, selv er jeg jo vild med farven, dog så jeg helst ikke man brugte for meget rød/creme i dem, da det er så svært at se når deres amber udvikler sig om de så rent faktisk er tortie eller ej ofte.

MVH
Gitte

Det er hende her, jeg taler om.

hvor er hun dejlig, ved du om hun evt bære fortynding ? i fald hun så er amberbærer og du finder en amber dreng der bærer fortynding, kan du jo lave en Gloria ss

mvh
Gitte

Hun bærer fortynding, hvis jeg skal tro stamtavlen :tihi: