Farvel min søde lille prut

Du var min lille solstråle. Min glæde var stor, da jeg stod med dig i mine arme første gang. Du var min første killing i mit nystartede opdræt, og jeg glædede mig til at følge dig. Du var så smuk.

Du havde en omtumlet start, da du blev taget med kejsersnit, så jeg var den første, du stiftede bekendtskab med, da du var taget ud af maven på din mor. Det var også mig, der tog sig af dig de første timer, hvor din mor lige skulle blive vågen af narkosen.

Du var så stille og så kærlig. Du blev mere og mere stille - alt for stille.

Du sov rigtig meget, og du spiste mindre og mindre.

Til sidst begyndte du at tabe dig i stedet for at vokse og tage på.

Jeg vidste, at den var helt gal. Du var så lille og skrøbelig. Dit liv blev så kort.

Du nåede kun at blive 8 uger og 3 dage.

Vi tog dig med til dyrlægen, og hun kiggede på dig. Hun sagde, at dine slimhinder var alt for lyse, så hun ville lige røntgenfotografere dig.

Dit indre var et kaos, dine lunger var så godt som ikke eksisterende, og du kunne snart ikke få luft :cry:

Du ville enten dø af sult, eller også ville du blive kvalt lige så langsomt, så vi valgte at give dig fred :ked:

Alfa, du sov ind i mine arme, og gud hvor var det hårdt. Vi vil altid savne dig, og hver gang jeg ser en stjerne på himlen, vil jeg tænke på min kærlige og smukke lille misling :brist:

Hvil i fred smukke dreng. Vi vil altid huske og savne dig :rip:

Dit liv sluttede så brat.

Åååh hvor frygtelig synd for jer…der findes næsten intet værre end at skulle tage afsked med en killing man har nået at knytte hjertets bånd til.

Mit hjerte græder, jeg ved ikke, hvad jeg skal sige lige nu :ked:

:rip: sov godt lille kat

Åh nej da en frygtelig opstart på livet og alt for kort afslutning på samme :ked:
:rip: smukke lille misling
:trøste:krammer sendt afsted til dig

Åh nej, hvor er det frygteligt… :ked::ked::ked:

Hvor var han dog smuk. :hjerte:

Sov sødt smukke dreng… :hjerte::lys::hjerte:

[QUOTE=Maria Amanda;584402]Åh nej, hvor er det frygteligt… :ked::ked::ked:

Hvor var han dog smuk. :hjerte:

Sov sødt smukke dreng… :hjerte::lys::hjerte:[/QUOTE]

Ja han var min smukke lille prut :ked:

Det gør mig ondt Susanne det skulle ende så tragisk med din første opdrættede kat.

3 katte og 1 hund indenfor 1 år, det er værre, end det værste mareridt. Men godt at de har hinanden oppe på regnbuebroen :ked:

-kramer

:brist:Ååhh hvor gør det ondt, at høre, - - lille smukke killing! :brist:Ja, det er et af negativerne ved at være opdrætter,. . . . man knytter sig usigeligt meget, til de killinger der har mest brug for hjælp og omsorg,-så, det er svært når det alligevel ikke går!

Mange tanker fra Cats og Conni:trøste:

Det gør mig ondt at det skulle ende sådan :ked:
Sov sødt du lille smukke mis :rip:
Hilsen Lisbeth

Både Miamaja og jeg mangler ham. Nøøøøj hvor er hun dog bare opsøgende i dag :frowning:

Han plejer jo at ligge lige her ved siden af mig :ked:

Sov sødt lille Alfa :lys:

Farvel, smukke lille Alfa. Det var alt for kort, men du var her, og du bliver husket. :rip:

:trøste:

:lys: god tur lille engle-mis

Sov sødt lille misling :rip:

Sov sødt lille og sååår smukke mis:hjerte:
Dit liv sluttede alt for hurtigt, men du nåede at blive elsket!
Der er folk der savner dig nu, men du får det bedre der hvor du er nu!
:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:kram:

godt i sagde pænt farvel… det tror jeg lille killing er glad for… og han venter på dig - sund og rask og glad - ved regnbuebroen… i ses igen !!

:kram:

Det gør mig meget ondt :frowning:

Venligst
Dorthe