Farvel Robin

Det lyder bestemt som en god og dejlig afsked med Hannibal :sorger:
Det er altid svært at skulle tage beslutningen om, at det nu er tid til farvel, men når man kender sin kat så ved man når tiden er inde.
Udover at Robin var helt slap, så kunne jeg se på hans øjne at han næsten ikke var tilstede mere, de var helt tomme slet ikke det blik jeg kendte. :cry:

5 Synes om

:kram:

1 Synes om

Jeg fik lige en god snak med dyrlægen i går og hun sagde, at det godt kunne have været en hjerneblødning eller et blodprop.
Hun er altså et yderst sympatisk menneske, gav sig god til i telefonen til at trøste mig og udtalte, at jeg havde gjort det bedste for Robin sådan som han havde det.’
Det vidste jeg jo godt, han skulle ikke igennem en hel masse bare fordi jeg ikke ville give slip.
Men hold da op, hvor han er savnet. :cry:.

15 Synes om

Ja den slags kærlighed efterlader et stort savn. :kram:

2 Synes om

Tak @Enki :heart: ja, det gør

2 Synes om

Savnet vil altid side der på en eller anden måde :kram:

Hun lyder som en fantastisk dyrlæge
Jeg bliver helt rørt på dine vegne :heart:

2 Synes om

Ja, jeg har aldrig før truffet sådan en dyrlæge, selv om de da har været flinke nok.
Jeg har også bestemt at Elias på et tidspunkt skal have et tjek og en vaccination og det bliver hende, jeg henvender mig til. :heart:

6 Synes om

Det gør mig ondt. :ked:

1 Synes om

Hvordan går det med dig Eva? Og hvordan tager Elias det at Robin ikke er hos jer mere?

3 Synes om

Tak fordi du spørger @Enki :sparkling_heart:
Jo, det går da men jeg savner ham stadig og tænker på ham mange gange hver dag - han var jo en del af mit liv i mange år. :cry:
Elias synes jeg ikke rigtig jeg kan mærke noget på - jo måske lige de første dage, men ikke mere.

8 Synes om

Ja savnet forsvinder nok aldrig helt, er min egen erfaring, men med tiden fylder det gerne mindre, men især i starten som du jo stadigvæk er i, kan det jo være helt udholdeligt at være i. Men godt at høre det ikke lyder til at Elis også er i sorg, for det må være hårdt at opleve midt i ens egen sorg. Og husk, vi kender alle til her inde, at miste en kat og den store sorg det kan være, så tal med os hvis du har lyst og behov for det! Kæmpe :kram:

4 Synes om

Ja, nogle dage er det helt uudholdeligt att vide, at jeg aldrig skal se ham mere, men sådan er det jo, det må jeg erkende.
Elias er bestemt sød og kærlig, men på en anden måde, så han udfylder ikke helt det tomrum Robin har efterladt.
Men han er sig selv og det skal han også være og han bliver ikke forsømt, men snakket med og kælet med i det omfang, han selv ønsker.

6 Synes om

Ja de er jo lige så forskellige som vi mennesker, og nogen passer man bedre sammen med end andre, i mangle på bedre ord. Men jeg er glad for du har Elias lige nu, så du ikke er helt alene i denne tid. :kram:

6 Synes om