Farver til en blå stribet kat

Ja, det er han nemlig muligvis lidt, eller også gør kameraet ham det :slight_smile: Det må tiden lige vise

he he…han er altså smuk…

[QUOTE=yvonne42;1145970]he he…han er altså smuk…

[/QUOTE]

Tak! Og ja, det var også noget over i den nuance jeg kunne forestille mig, og den farve der ser da ikke helt skidt ud :slight_smile: (Og så må jeg så også ud i stof og stil og se hvad jeg overhovedet kan få! Heh)

Ah ja sådan en forårsgrøn ting vil da være kanon til ham :slight_smile:

Et skinnende gråt stof og med eventuelt noget matchende stof. Jeg har to burbunde med til SusanneW i det stof her i week-enden…prøv at se om ikke det ville være en idè til smuksakken

Jeg tror altså virkelig ikke gråt vil være pænt til ham :slight_smile: Og i og med han stadig bor i Finland, så kan jeg ikke lige holde ham op mod dem :høhø:

Nja jeg ved da at end el russere (og korater?) udstilles i gråt. Og har da også set en pæn portion blå-tabby coons i grå gardiner. Det skal bare skinne - men nej det passer SLET ikke ind i den stil du har i burgardiner! :slight_smile:

Skal lige ud og mærke og se med egne øjne, men kan se de har denne i microsatin (som jeg ikke lige ved hvad er?), som i hvert fald på billedet er lidt lysere end hvad jeg havde forestillet mig, men måske ikke helt hen i vejret

I party satin, har de en ved samme navn, men som jeg ikke kan finde ud af om de har glemt billede af, for jeg synes bare jeg ser en hvid flade? Heh

[QUOTE=Eife;1146014]I party satin, har de en ved samme navn, men som jeg ikke kan finde ud af om de har glemt billede af, for jeg synes bare jeg ser en hvid flade? Heh

Afhængigt af hvordan jeg drejer skærmen har jeg en hvid eller lys aqua firkant - så den er der godt nok :slight_smile:

Den du linker til kan jeg godt se har en grøn farve :slight_smile: måske din skærm er for lys/trænger til farvekalibrering :wink:

[QUOTE=Eife;1146014]Skal lige ud og mærke og se med egne øjne, men kan se de har denne i microsatin (som jeg ikke lige ved hvad er?), som i hvert fald på billedet er lidt lysere end hvad jeg havde forestillet mig, men måske ikke helt hen i vejret

I party satin, har de en ved samme navn, men som jeg ikke kan finde ud af om de har glemt billede af, for jeg synes bare jeg ser en hvid flade? Heh

Den minder meget om den lyse del i det sidste billede jeg lavede…synes den er smuk.

[QUOTE=Eife;1145894]
[/QUOTE]

Er jeg den eneste der tænker turkis :? Synes både det er en dejlig farve & at han ser dejlig ud på det håndklæde (?) han ligger på :slight_smile: Men ellers er grønt også et godt bud, især med tanke på hans øjne. Personlig er jeg ret vild med de der grøn/gule øjne :hjerte:

Ja, det gør den helt sikkert, for jeg ser ikke samme farver i bunden og toppen af skærmen… Må se det på egen bærbare derhjemme i aften :slight_smile:

Jeg havde faktisk godt tænkt det ifht det håndklæde han ligger på, men synes måske alligevel ikke heelt… :slight_smile: Ja, de er også fine. Jeg er helt tosset med hans mor, synes hun er SÅ smuk en europé :hjerte:

På min tablet er den grønbe i tråden og den du linker til ret ens, den på linket måske lige en nuance lysere. Og den farve tror jeg vil være pæn til ham. Den eller lavendel.

Vem er han forresten? Jeg vidste ikke du skulle ha’ ny hankat? :smiley:

Ja, så lige denne under mode meter vare - på min skærm tror jeg den kunne være rigtig flot! (om det så paser med virkeligheden…)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1146034]På min tablet er den grønbe i tråden og den du linker til ret ens, den på linket måske lige en nuance lysere. Og den farve tror jeg vil være pæn til ham. Den eller lavendel.

Vem er han forresten? Jeg vidste ikke du skulle ha’ ny hankat? :D[/QUOTE]

Ok, jeg kan se den ene i toppen af min skærm, men ikke den anden. Skal vist vente med at se mere til i aften, haha…
Heh, det vidste jeg heller ikke rigtig selv før jeg gav mig til at undersøge muligheden for at få Athea parret i Finland :høhø: Han hedder et eller andet på finsk (Kassilan Seudun Shemeikka), som jeg kan stave men ikke udtale, og opdrætteren kalder ham Seme, og jeg ved endnu ikke hvad han skal hedde herhjemme - måske Mikka…

Hvad med - som der tidligere er foreslået - en lilla/syren nuance? Juniors nyeste burgardiner er i en lys, men ikke for lys lilla og jeg synes de klæder ham ret så meget :tihi:

Ja, og en farve jeg helt sikkert vil være vild med - meen tænker jeg nok hellere må komme ham i grøn fremfor lilla, han er måske ikke helt så tydeligt hankat som Junior er :tihi:

UUh, faldt lige over en anden hjemmeside (dog ikke lige en med en faktisk butik, desværre)
Og denne er da fin

Hmm, og næsten farve findes så bare i polyester satin. Så nu ville det være rart at kunne få det i hænder. Gad vide om man kan bestille stofprøver sådan et sted fra :?

Hmm, det er da samme billede de har brugt til de to, er det ikke?

haha når tid er, så sætter du ham da bare ind i Kviks og ser om han bliver for fimset af det :tihi:

[QUOTE=Eife;1146043]UUh, faldt lige over en anden hjemmeside (dog ikke lige en med en faktisk butik, desværre)

Hmm, og næsten farve findes så bare i polyester satin. Så nu ville det være rart at kunne få det i hænder.[/QUOTE]

Ligner det er fra Stofkiosken? I så fald kan du komme og gramse på Juniors lilla gardiner på søndag, det er lavet af deres billige polyestersatin :wink:

Og hvis det er derfra så jo, man kan godt bestille stofprøver :slight_smile: