Farvevalg. Hjælp!

Jeg ville også gerne have lavet mine egne, men jeg vil altså lige have den bette hjem først. Gardinerne skal nemlig mest passe til hende :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;820939]Det er ikke for at blande mig i farvevalg, men Eva… Var det ikke det hvide af det sæt Lucky skulle låne? :slight_smile:
Jeg vil bare være sikker på han ikke skal sidde i tremmer ;)[/QUOTE]

HOV! Jeg sad og tænkte at det var det grønne han skulle låne… Havde glemt at han skulle have en kombination af de to! :ups:

I virkeligheden burde I bare blive burnaboer :smiley: Bund og top er jo til dobbeltbur, så kan I bare få hver sin farve sidegardiner

[QUOTE=Ann K;820940]Nå… hvis der er et mix-up mht udlån af Evas, gardiner, så må trekkie da gerne låne Brians… Han skal alligevel sidde i en sturdie :rock:
De er med pailletter = ægte persergejl :D[/QUOTE]

Det må Dellen nok hellere komme i, nu jeg ikke kan huske ordenligt… :ups:

Hold nu lige :smiley: Hvilken udstilling snakker vi om?
Jeg har fået lov at låne i Frederiks :slight_smile: Så er det Fredericia er der jo ingen is på koen :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;820948]Hold nu lige :smiley: Hvilken udstilling snakker vi om?
Jeg har fået lov at låne i Frederiks :slight_smile: Så er det Fredericia er der jo ingen is på koen :wink: :D[/QUOTE]

Ah… Så er jeg da heeelt glemsom :dokdok: Men så er der ingen ko på isen, for så er det to forskellige udstillinger der er tale om :tihi:

Ja, jeg har kun det ene sæt, så jeg kan desværre ikke låne noget ud :slight_smile:

:lol: ihhhh hvor kan jeg da lige sætte lidt panik op :lol:

Ja, nu har du i hvert fald fået mig til at sætte mig ned og skrive huskeseddel :tihi:

LOL!

Jamen ellers ta’r jeg bare den røde bund med jeg allerede har, den kan sagtens gå til den lyserøde (og faktisk endda se pæn ud samtidig :slight_smile: )

Så hvis jeg ikke har fået lavet/købt/bestemt mig inden Frederiks kan det da være jeg gerne vil låne dem igen :tihi: (forudsat at hun ta’r det pænt dennegang, for ellers kommer hun ikke med til Frederiks altså. Det her bli’r The Ultimate Test for at se om hun overhovedet er håndterbar på en udstilling. Delle altså L)

Trekkie… Hvilken farve har du brugt til Ozzy? Bare sådan helt OT spørgsmål. :slight_smile: Og har du billeder er det helt fjong :slight_smile:

Ozzy er jo i det blå pailletbur. Der er sådan en slags mønster i pailletterne så der også er noget gulbrunt og grønligt som matcher Ib fint :slight_smile:

Her er et billede hvor man kan se mønstret ret godt:

Og sådan ser det ud “udefra”

8som det kan ses er det GANSKE “over the top” og alene af den grund vil nervøs velour passe fint til Adelie… Det er måske nok smagløst… men det matcher (Og pink pailletstof var for dyrt! 300 kr meteren :besvimer:

Når top og bund og alt-det-andet er rødt, tror jeg jeg ville vælge en ren kold (sølv)grå til gardinerne. Jeg tror det bliver for meget med alt det røde ellers. Hvid bliver for “hooligan-agtig” sammen med rød og sort bliver for mørkt. Tror jeg :wink:

Red… nåh - kan se at det er passe :lol: - bare glem det igen :wink:

Heh men sølvgrå er faktisk ikke en dum ide heller.

Denne gang bli’r det lyserødt pailletstof (folk fik jo åbenbart højt hår af det nervøse velour :wink: ) med røde accenter :slight_smile: Det bli’r HYPER piget…

Nu skal jeg bare lige finde det sted hvor størrelserne står igen for… jeg synes det ser så lille ud, det jeg står med …

Det er jo dig, der skal se på det. Du får jo også højt hår af mine gardiner :ups:

kommer lige med et pip i tilfælde af nogen skæber symaskinen frem …

Det gjorde jeg, syr altid på struygebrædtet som kan tilpasses i højden. Det gik mægtig fint - den fawn springer op, jeg tænker måske du skulle flytte menageriet og vifter efter hende, for sent. Hun skriger som en gal (alle katter fare forvirret rundt) og sidder fast bag på trykfoden, jeg vil hjælpe og kællingen bider. Hun komme fri ved egen hjælp og farer op under sofaen hvor hun sidder med kæmpe pupiller.

Da hun har siddet der lidt serverer jeg vådmad - og ud kommer damen. Mig fat i hende, var noget nervøs for om en klo nærmest var revet af. Alle kløer intakte men der manglede en las hud på ene trædepude:-(

[QUOTE=TrekkieGrrrl;837175]Heh men sølvgrå er faktisk ikke en dum ide heller.

Denne gang bli’r det lyserødt pailletstof (folk fik jo åbenbart højt hår af det nervøse velour :wink: ) med røde accenter :slight_smile: Det bli’r HYPER piget…

Nu skal jeg bare lige finde det sted hvor størrelserne står igen for… jeg synes det ser så lille ud, det jeg står med …[/QUOTE]

Kig her på kg. Der er en artikel eller lignende om det :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;837202]kommer lige med et pip i tilfælde af nogen skæber symaskinen frem …
Det gjorde jeg, syr altid på struygebrædtet som kan tilpasses i højden. Det gik mægtig fint - den fawn springer op, jeg tænker måske du skulle flytte menageriet og vifter efter hende, for sent. Hun skriger som en gal (alle katter fare forvirret rundt) og sidder fast bag på trykfoden, jeg vil hjælpe og kællingen bider. Hun komme fri ved egen hjælp og farer op under sofaen hvor hun sidder med kæmpe pupiller.
Da hun har siddet der lidt serverer jeg vådmad - og ud kommer damen. Mig fat i hende, var noget nervøs for om en klo nærmest var revet af. Alle kløer intakte men der manglede en las hud på ene trædepude:-([/QUOTE]

Det var da en rædsom historie. Er det noget, der lige er sket? :blegne:

Ja, i ugen op til Malmø udstillingen -. så friskt jeg havde svært ved at skrive om min dumhed - alt kan ske med aby’er …

Nysgerrige katte skal jo have næsen i alt, og når de også er hurtige, kan sådan noget også ske…

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;837202]kommer lige med et pip i tilfælde af nogen skæber symaskinen frem …

Det gjorde jeg, syr altid på struygebrædtet som kan tilpasses i højden. Det gik mægtig fint - den fawn springer op, jeg tænker måske du skulle flytte menageriet og vifter efter hende, for sent. Hun skriger som en gal (alle katter fare forvirret rundt) og sidder fast bag på trykfoden, jeg vil hjælpe og kællingen bider. Hun komme fri ved egen hjælp og farer op under sofaen hvor hun sidder med kæmpe pupiller.

Da hun har siddet der lidt serverer jeg vådmad - og ud kommer damen. Mig fat i hende, var noget nervøs for om en klo nærmest var revet af. Alle kløer intakte men der manglede en las hud på ene trædepude:-([/QUOTE]

Du godeste! Det var da en skrækkelig historie! Godt hun slap med lidt manglender hud :uha:
Katte kan være sindssygt hurtige, sårligt når det drejer sig om at komme til steder hvor der er farligt for dem… somme tider skal man nærmest bare blinke med øjnene før det kan gå galt…

Ja jeg fandt den igen :slight_smile: Det er den her: http://www.pihl.nu/mona/softspot/index.html
(i menuen under dansk - burgardiner - hvis andre har brug for den)

Heh og jeg fandt ud af at jeg helt kunne slippe for at så meget som klippe i mit pailletstof… Det ku’ bare foldes så det er dobbelt (det er tyndt, nemlig) og så klipsekroge langs folden og voila… et burgardin på 10 minutter L
Nu håber jeg så bare jeg har målt rigtigt så clipsene sidder i hjørnerne… men ellers er de til at flytte med OG jeg har en saks med mig L

Hehe og Susanne… jeg skal ikke udtale mig om dine gardiner… jeg fik jo aldrig set dem :pose: (og smag og behag… jeg kunne aldrig drømme om at bruge sådan noget flimmer-glimmer til tøj… men til burgardiner er det lige som jeg gerne vil ha’ det :D)

Den jeg talte om er en her på KG, nemlig denne. Men bare super at du fandt det du ledte efter :smiley: Og slap billigt om ved det! Jeg glæder mig til at se resultatet på lørdag…