FD formandsvalg 2013 exit poll

Har stemt her på siden . . . tjek
Har sat X på stemmesedlen . . tjek
Har puttet i konvolutten . . tjek
Havde lige et klistermærke-frimærke . . tjek
Har puttet i postkassen, på vej til juleindkøb . . tjek

Tror blindt på min farvorit :smiley:

Har stemt både her og postet min stemme.

Jeg fik mit kattemagasin i fredags og sendte min stemme afsted samme dag

Så fik jeg også pakket kuverten - skulle lige hjem fra Berlin;)
Jeg stemte dog her tidligere, da jeg ikke var det mindste i tvivl:)

Venligst
Dorthe

Har ikke fået mit blad endnu :-/

Men ved godt, hvem jeg stemmer på, så har stemt herinde :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;998752]Jeg er til gengæld lige ved at skrige! Vores posthus er flyttet i Løvbjerg, hvor jeg ikke kunne drømme om at lægge så meget som en krone. Forleden da jeg kom derind var de ved nr. 35, 36 og 37. Jeg trak nr. 60 (!!) - da jeg gik var nr. 37 først lige ved at være færdig. Det var stort set umuligt at parkere - det tror pokker når så mange mennesker skal stå og vente på én kunde…! Øv - vi have et virkelig godt hovedpostkontor før, så i vores tilfælde er det en væsentlig forringelse.
VH
Susanne[/QUOTE]

ja Susanne det er træls, men der er jo også et oppe i føtex på bankagervej. der er aldrig kø og de har åben kl 12 :thumbup: så der skal du ikke vente såå længe

ja jeghar også fået mit i weekenden. stemmen er sat og det vil blive postet her senere idag.

Stemt og sendt :slight_smile:

[QUOTE=gitteholgaard;999622]ja Susanne det er træls, men der er jo også et oppe i føtex på bankagervej. der er aldrig kø og de har åben kl 12 :thumbup: så der skal du ikke vente såå længe
[/QUOTE]
Jamen det hjælper jo ikke, når jeg skal afhente pakker, der ligger i Løvbjerg…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;999728]Jamen det hjælper jo ikke, når jeg skal afhente pakker, der ligger i Løvbjerg…
VH
Susanne[/QUOTE]

kan du ikke få lov til at hente dem i føtex, mener jeg godt man kan hvis man spørger. Du kan jo spørge post skod om det på deres hjemmeside. ja jeg har desværre ikke tiltro til PostDanmark.:thumbdown: de har ikke styr på andet end deres fridage og lukketider.

Jamen jeg stemte skam med det samme jeg fik bladet og når jeg så alligevel skulle poste “en milliard” kuverter for JYRAK så er kuverten skam også sendt :slight_smile:
Bette fik min stemme.

Kan nogen fortælle mig hvor man sender kuverten hen?

Hvad mener du :?

Det står jo på kuverten, hvor du sender den hen.

En postboks oprettet af Felis Danica, hvor alle kuverter samles og tømmes når der skal tælles op.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1002131]Hvad mener du :?

Det står jo på kuverten, hvor du sender den hen.

En postboks oprettet af Felis Danica, hvor alle kuverter samles og tømmes når der skal tælles op.[/QUOTE]
Åh ok, for på min kurvert står der ikke noget, nemlig.

Den passer ellers lige til stemmesedlen. Det må vel være en fejl, så?

[QUOTE=Sheer;1002133]Åh ok, for på min kurvert står der ikke noget, nemlig.

Den passer ellers lige til stemmesedlen. Det må vel være en fejl, så?[/QUOTE]

Ja, det er helt sikkert en fejl fra trykkeriet.
Sender dig lige en pb

Så jeg har også stemt.

Nu mangler jeg bare at købe den sidste julegave - den er udsolgt!!! arrrhrr

Stemmesedlen er sendt med krydset sat hvor det også er sat herinde :slight_smile:

Jeg fik sendt stemmen afsted i Mandags.

Ja, hvis KG er repræsentativt for katteverdenen, så tegner denne poll jo et temmelig klart billede af en stemmefordeling på ca 75-25. Et fint resultat, synes jeg - hvis det nu fx var 52-48, ville det måske føre til mere splittelse, og hvis det var 95-5, ville jeg få ondt af underhunden i afstemningen. :wink:

Enig :slight_smile: (og jeg håber vi er repræsentative …)