Februars Madtråd

Tomatsuppe med pasta og koed- og melboller. :slight_smile:

Svinekød i sursød med wok grønsager og spelt

.o0 skal op at handle om lidt. Er i syv sind og ved slet ikke hvad vi skal have iaften.
Er sikker på jeg nok skal blive inspireret

Har spist frokost i Nice idag (Muslinger i hvidløg og Pizza) så til aften står den på brød og pålæg og oste:)

Hjemmelavet pizza med skinke, ananas og løg. Og selvfølgelig ost og tomatsovs :høhø:
Og så hjemmelavet broccoli salat til :savle:

Pitapizza :slight_smile:

Jeg kunen godt bruge en gang stærkt krydderet karry suppe med porre/gulerødder julienne og noget kylling.

Stegt rødspættefillet med et eller andet…

Her står den på Bøf Stroganoff m. flødesovs og jasminris

Spaghetti med kødsauce :slight_smile: Tog noget hakket oksekød i morges og det var lige hvad vi gad :slight_smile:

brocoli blanding fra super best kørt rundt i en wok sammen med nudler, skinkesnitzel i skåret i stykker og to klatter blue dragons sweet and sour sauce…

mums… mere skal der virkelig ikke til, for at jeg spise grøntsager frivilligt :oops:

nitte, at jeg ikke kan finde ud af, at bruge rådyrfars i wokmad …

BEN & JERRY Coconutterly Fair til mig… og en Baked Alaska til Camilla…
Vi kom til at spise en lidt sen frokost :smiley:

Biksemad med spejlæg… For at gøre det lidt sundere var biksen spicet op med champignon og blomkål.
Dertil “sommeren på glas”: Syltede rødbeder og syltede grønne tomater af egen avl.

Åh, glæder mig til jeg skal have gang i haven igen… Tror jeg vil forsøge mig med spinat og gulerødder i år… Ud over de obligatoriske kartofler, squash, tomater, låg, porer, bønner, rødbeder, ærter og krydderurter…

Fisken var ikke tøet op og gad ski egentlig hellere vaske op til gæster i morgen end at lave mere opvask, så det bliver udefra:
Mike: grillkylling m. pommes
Mig: Stegte nudler m oksekød + ris og sursød sovs.

Vi skulle prøve den dresens metode til at stege koteletter der var i god morgen Danmark den anden dag.
Resultatet var ikke overvældende, men det var også nogle af de billige fra fakta så havde heller ikke regnet med meget.

Som tilbehør fik vi ræd peberfrugt og majs i sweet chili sauce samt en mos af almindelige kartofler, søde kartofler, gulerødder og en klat fedtfattig smøreost.

McD…

Gulerødder, kartofler, løg, hvidløg og rosmarin i en bradepande med nogle kyllingeoverlår på toppen. Sen aftensmad i dag, færdig om… 37 min.

Aspargeskartofler, masser af brune løg og bøf (af fedtfattig kød) i brun pandesovs. Dessert…3 søde lækre mandariner

Jeg læste det som madkaniner! :dokdok: Alternativ dessert :høhø:

her bliver det til en lækker råkost med forskellige vintergrøntsager, lidt hjemmelavede spirer og hjemmelavet salatost.