Februars Madtråd

Hjemmebyggede burgere fra grillen :slight_smile:

Åh… det ville jeg give penge for at kunne spise lige nu :slight_smile: men der er grænser for, hvad jeg vil bede folk om at skære ud i bidder for mig…

I stedet bliver det spaghetti med surprise tomatsauce… færdiglavet sauce… fra et glas sauce…
Nå - det er jo mad… agtigt :slight_smile:

Pizza ude fra… Hvis den nogensinde kommer… Nu er der gået over en timer :venter:

Det var Sejr som stod for aften maden da jeg kom sent hjem .
Vi fik en sprød kylling med grøn kartoffelmos :slight_smile:

I aften skal jeg bare have hønsekødssuppe med masser urter, melboller og kyllingeboller… :slight_smile:

Hjemmegjort grøntsagssuppe af hvidkål, løg, gulerødder, kartofler, rød peber og så med ristede bacontern og kyllingestrimler i :slight_smile:

Er kommet til at love Sejr svensk pølse ret så det må jeg heller lave , skal bare lige huske at have en bundt porre med hjem.

Porrer?
I Svensk pølseret?

Kylling i karry med broccoli til

Flæskesteg med hele molevitten ! <3

[QUOTE=PiaR;785822]Porrer?
I Svensk pølseret?[/QUOTE]

Ja har altid porre i giver en god smag :savle:
Tror jeg for snart 20 år siden fandt opskriften med porre, i kogebogen [COLOR=“navy”]God mad, let at lave.
Og har kommet porre i siden :cool2:[/COLOR]

Jeg faldt over noget ravioli i irma, så det bliver det, med noget hvidløg og dampet spinat flødestuvet stads.

Vi fik forloren hare i går og medister i foregårs. I dag skal vi have biksemad af resterne :savle:

i går lavede jeg røde pebre fyldt med grønsagswok og ris, og i dag skal vi have resterne i en æggekage og lune kippers til og et stykke brød.

Stegt flæsk :savle:

Vi har fået livretten - gratis mad :slight_smile:

Gullash med kartoffelmos - mumsmumsmums

Det blev sørme til kartoffel/jordskokkesuppe i stedet for sgetti… dejligt :slight_smile:

Det blev til hønsekødssuppe til mig selv, og tarteletter med høns i asparges til gemalen - og det halve af kødet fra kyllingen til rovdyrene, så alle var glade :slight_smile: Og imorgen er der sørme til en omgang mere :slight_smile:
VH
Susanne

Nå, Casper havde lyst til pizza, så det blev det til ham, og en rullekebab til mig - så gemmer vi koteletterne til i morgen :slight_smile:

Var heldig at finde en lille pakke i fryssen med oksehale .
Så i dag står den på simre mad .
Klassisk oksehale gryde kartoffelmos