Februars tanker

Fik lige skrevet nedenstående i Januar-tråden, så kopierer lige herind…

I går formiddag var jeg på kæbekirurgisk og få fjernet en arvævsknude på indersiden af underlæben.
7 timer senere er knuden på stinget gået op, jeg ringer til lægevagten der siger at når det ikke bløder eller såret gaber vil han ikke gøre noget. så skal jeg afvente og evt ringe til afdelingen i dag.
Her til morgen kan man selvfølgelig se såret, men det er voldsomt pænt, og man skulle ikke tro det er mindre end 24 timer siden de skar knuden væk.
Så tror bare jeg holder øje, og lader det være som det er…

Hey ja! Det er februar. Så hører mit indlæg da også til her. :slight_smile:

Tykke dyr!
Da 5 af mine 7 katte ifølge vores diplomatiske dyrlæge har ‘lidt for meget på sidebenene’ - og da Hans ganske enkelt er fed - besluttede jeg for 3 ugers tid siden, at kattene nu kun får serveret vådkost mellem kl. 20 aften til 7 morgen.
Uiii, hvor har de været sure! :mad::tihi: Men surheden er heldigvis aftagende, og det lader til at virke. :thumbup:

Ih hvor er det dejligt at se min opsparing til bil vokse lige så stille :thumbup: Glæder mig sådan til at blive uafhængig og kunne tage afsted når jeg vil og hvorhen jeg vil :bil:

Gemalen har i årevis snakket om Miniatureland - de små tog i Hamburg. Jaja, det er da meget imponerende eller nowet, men jeg haaaar set små tog til det keder mig, og det gør det iøvrigt ret hurtigt - sorry…! NU gider jeg ikke høre mere ævl, så jeg har købt ham et sæde på en bustur - i slutningen af maj bliver han skubbet ombord på en bus og sendt sydover! AVISFORDELE.DK - Jysk Fynske Mediers fordelsklub - så må der vel blive ro derefter :slight_smile: (Sikkert ikke!)

Se lige denne lille fyr, der holder til ude i min have. Min mobil er ikke skabt til at zoome så meget, så helt skarpt er billedet ikke. Men man kan vist godt se, hvad han er for én :slight_smile:

[QUOTE=galath;1302818]Se lige denne lille fyr, der holder til ude i min have. Min mobil er ikke skabt til at zoome så meget, så helt skarpt er billedet ikke. Men man kan vist godt se, hvad han er for én :slight_smile:

[/QUOTE]

En fugl? :ups:

Jaja, du vil bare havde ham til at smugle cola :wink:

Du skulle tage med jeg havde samme holdning som dig . Jeg var sidste år der nede for anden gang . Det er vildt imponerenen hvad de har lavet

Rødhals (Erithacus rubecula) | Dansk Ornitologisk Forening :hopla:

vh

Andreas

sådan havde jeg det også en gang - nu har jeg set det en masse gange :slight_smile:
Det er vanvittig imponerende, sjovt, overraskende og interessant.

Man kan finde de mest kinky små detaljer rundt omkring i vildnisset :høhø:

Ha - som om det kan vente til maj - det ordner vi i weekenden :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1302825]sådan havde jeg det også en gang - nu har jeg set det en masse gange :slight_smile:
Det er vanvittig imponerende, sjovt, overraskende og interessant.

Man kan finde de mest kinky små detaljer rundt omkring i vildnisset :høhø:[/QUOTE]
Jamen det kan jeg egentlig sagtens forestille mig :slight_smile: Men midt i maj er det jo killingesæson, så der vil jeg hellere blive hjemme og så smide ham under, nej jeg mener PÅ bussen :slem: - og det ender sikkert med at han vil se det igen, men det må vi så løse til den tid. Og så har jeg jo også en tur til gode :slem:
VH
Susanne

Rhys og James var med i kredsen her til aften - og de hyggede sig!

Rhys var meget forelsket i Susanne, og gik og gnubbede sig desperat op ad hendes fødder… Og hun ignorerede ham totalt - i hvert fald ud fra hans udtryk :tihi:

Det var dog også ret hårdt sådan at være ude, så de fik sig en god lur :hjerte:

I lang tid har Buster valgt at sove i stuen om natten og jeg har undret mig meget over det.
For nogle dage siden valgte jeg at gå ind i stuen og hente ham med i seng, og han blev. Det gjorde jeg to dage i træk, den tredje dag kom han selv, og igen i nat har han ligget i sengen det meste af natten :hjerte:

Det er nu altså bare hyggeligt når han er i sengen, især fordi han sover pænt på puden ved siden af mit hoved, og ikke laver ballade - min gode dreng ved nemlig godt at om natten sover vi :tihi:

Ih altså… Synes det er SÅ dejligt, at der kommer en og gør rent herhjemme en gang i ugen. Jeg burde have bestilt rengøring for laaaaaaang tid siden

Er der andre end mig der har problemer med den tyske zooplus side, syntes den har drillet længe :argh:

Næ, jeg bestilte i weekenden og fik varer i går. Hvad er problemet ?

Jeg bestilte i går aftes, og pakkerne er afsendt.
Hvad er det, der driller?

Historien om katten, der langsomt smelter. Eller taber hovedet. Mon man kan reklamere over den slags til opdrætter?:?:uha::tihi:

Vi savner Mimi… :brist:

Hun er på date med en lækker hankat i Polen. Så jeg håber, at hun kommer hjem med killinger i maven. :inlove:

Fanni mener dog, at de godt må skynde sig. :tihi:

Ellers sjældent der ringer nogen “uvedkommende” efter vi i sin tid kom på Robinsonlisten. Men nu har jeg så lige smidt “Dorthe” fra LGJ Research (eller noget i den stil) på porten. Hun ramte lige et rigtigt dårligt tidspunkt til at ringe og stille personlige spørgsmål om antal kuld osv., og kunne ikke fortælle hvem hun ringede for (udover sin arbejdsgiver) og kendte iøvrigt slet ikke Robinsonlisten. Det ER træls at være telefonsælger og - udspørger. Helt sikkert… jeg ville vælge et andet job. Og jeg gider ikke hoste op med personlige oplysninger til nogen jeg ikke aner hvem er! Så det fik en hurtig ende, og jeg tror hun synes jeg var træls og dum. Jeg tror jeg lever med det!