Februars tanker

Brun eller Brun - det er nu et rigtig godt spørgsmål! :uha: :surrender1:

Denne kat ligner ikke kun LouLou af udseende, han er lige så klumpe-dumpet som hun er :klapper:

Den eneste rigtige BUR farve :stuck_out_tongue:

Brun OG brun?!? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1304082]Denne kat ligner ikke kun LouLou af udseende, han er lige så klumpe-dumpet som hun er :klapper:

Er det ikke en munchkin? For så har den trods alt en undskyldning - i modsætning til LouLou :stuck_out_tongue:

[QUOTE=PiaB;1304076]Hvis det er det her vejr, som man kalder forår, så vil jeg godt have vinteren tilbage og så bare springe direkte til sommeren senere :S
blæsende, klamt og ikke ordentligt varmt alligevel - nej tak :S[/QUOTE]

Ikke ordentligt varmt? Du mener piv-hamrende koldt! :fryse:

Ifølge vejrudsigten skulle det blive rigtig vinter igen, vist nok senere på ugen.

Det tror jeg ikke, det står der i hvert fald intet om … tror bare han er en lavbenet huskat med hængebug, lige som LouLou :høhø:

Her til aften hylede min mor pludselig op, lige som vi skulle til at gå til bords. Midt på det dækkede bord med mad og det hele sidder Sigga og fisker oliven op af en skål!!!:ups::s:dokdok::venter: Jeg har ellers brugt lang tid på at overbevise min mor om, at Sigga er en velopdragen kat, som ALRIG stjæler mad fra et bord. Men oliven uden låg var åbenbart for stor en fristelse:ups::tihi:

Men der findes også andet end BUR der kommer i brun :høhø:

I Pias verden:? Næppe :stuck_out_tongue:

Det nye krads har ikke ligefrem imponerende store huler - men de klarer det vist :tihi:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Tusind tak Mira for at lave en dingle-bæ om til en udtværet bæ… for det fik da ansporet mig til at få vasket rillerne i flisegulvet… juhuuuuu (ironi kan forekomme) :argh:

… det er fantastisk når man lige har spist vaniljechokoladefrø :brækkesig:

Det er vist længe siden jeg sidst har sagt det, så her kommer det lige igen: Jeg elsker mit job! :thumbup:

Hvis jeg køber brunt, så er det 1 af 3 ting:
Jagtgrej
Jagttøj
Burmeser
:høhø: :fløjte:

Og jeg skal kun have en brun - skal “bare” beslutte mig for hvilken…
men det kræver nok at jeg kigger dem med fingrene en gang mere :fløjte:

Altså, jeg kan godt tage fejl, men så vidt jeg kan se er det her da også brun? :høhø:

Så selvom det så åbenbart ikke er liiige nu, så…

[QUOTE=Eva K;1304154]Altså, jeg kan godt tage fejl, men så vidt jeg kan se er det her da også brun? :høhø:

Så selvom det så åbenbart ikke er liiige nu, så…[/QUOTE]

Den går ind under jagtgrej :stuck_out_tongue:

… og det er første næste år :fløjte:

… og jeg foretrækker med lige en anelse mere hvidt :ups: :fløjte:

Endnu et eksempel på, hvor vigtigt det er at have mærket sin kat.
Pepper forsvandt i Holland og blev fundet et halvt år senere - 950 km væk i Østrig. :slight_smile:
Læs historien [B]her[/B].

[QUOTE=FinnFrode;1304157]Endnu et eksempel på, hvor vigtigt det er at have mærket sin kat.
Pepper forsvandt i Holland og blev fundet et halvt år senere - 950 km væk i Østrig. :slight_smile:
Læs historien [B]her[/B].[/QUOTE]

Dejligt :hjerte:

Modsætningen er så her: Bei Facebook anmelden | Facebook

Endnu en kat der ikke er registreret :S