Februars tanker

Støvsugerposer kan absolut også med fordel hentes i nabolandet… Besparelse på den slags vi skal bruge… 78 kr PR PAKKE! Det er simpelthen imponerende.

[QUOTE=PiaB;1302917]
… men øllene må hellere komme på køl i god tid, så der ikke går ren børnefødselsdag i den :tihi: [/QUOTE]

God idé! Lunkne øl er ikke hof her i hvert fald :høhø: Skal vi tage noget med til festen? (altså udover det vi skal bruge til at overnatte, hehe)

Jeg elsker at blive mødt ved døren af glade, nysgerrige katte, når jeg kommer hjem. Uanset om jeg har været væk i 10 minutter eller 10 timer, er der vimsende haler, højlydt spinden og masser af kurrende miav-hilsner. Og jaja de er nok mere glade for at jeg er hjemme, så de slipper for at dø af sult, fordi der kun er det kedelige tørfoder tilbage, men jeg vælger at tolke det som om de ææææælsger mig :lovelove::lovelove:

Hof - eller hot…? :stuck_out_tongue:

næh…det er rystende…afgiftsdanmark

sparer pt 23 kr pr kasse lux, 78 kr på 1 flaske gas --har 3 ejendomsflasker, så tager gerne 2 med ad gangen – dvs 2 flasker gas, så er brændstoffet betalt, hver 5. kasse lux er gratis …så jeg har som regel 4-5 gratis kasser med hjem

Besøgsmissen har lige jagtet rundt med og kravlet i træet i baghaven sammen med en lille grå kat. Hold nu op, hvor skal jeg bare have den indhegning sat op så snart, det kan lade sig gøre! :uha:

Piaaaaaaa, jeg kan da godt lave dessert til fødselsdagen :thumbup:

Okay, så jeg lider åbenbart af en sygdom i hjernen :uha: Hader du når andre smasker? Så lider du af denne hjernesygdom – siger forskere | BT Utroligt men sandt - www.bt.dk
Jeg kan blive tosset over sådan nogle lyde, der er nemme at undgå og ikke har anden tilgang, end at få sådan én som mig op i de røde felt :GRR:
Når først jeg bliver opmærksom på sådan en lyd, kan jeg simpelthen ikke distrahere fra den, men bliver mere og mere irriteret … :surrender1::argh::bangbang:

Og du er overrasket fordi? :stuck_out_tongue:

Jeg blev mødt af en glad Buster da jeg kom hjem i går eftermiddag, og skyndte sig at stikke hovedet ud af døren da jeg kom. Jeg kunne ikke komme ind uden at han kom ud i opgangen, med ordene “jeg er super glad for at se dig, og nu smutter jeg for Nogen har lagt en stinker i mit toilet” :tihi:
Da jeeg kom ind kunne jeg ikke fortænke ham i at ville ud meget hurtigt:S

Var i dag i petworld Aalborg og deltage i deres dgave af Danmarks dejligste kæledyr, med Nexu og Iza, sød fotograf som fortalte han altså ikke var proff. Og havde fået skæld ud over dette af flere da han går var påshoot i Frederikshavn… det synes jeg er uhøfligt man er vel med for sjov
billederne af alle ses her Facebook

SÅ dukkede spurvehøgen op, første gang i år jeg ser den…den burde altså æde noget mere grønt !

Jeg er ved at kløjes i mit mundvand hver gang den der nye madtråd dukker op på forsiden - jeg læser den konsekvent som “Hvem skal vi spise” :surrender1:

Når man nu åbenbart SKAL smadre sin 4.000 kroner dyre bideskinne (specialtandlægen havde ret - den kan ikke holde til at blive tabt på flisegulvet i badeværelset :dokdok:), så er det måske meget fint, at det sker, når man lige om lidt skal bruge penge til katteindhegning. Og forsikringen er jo ligeglad med, hvad man bruger pengene til.

Ville egentlig hækle, men Jeppe ville ikke hører tale om at putte med Claus på sofaen, når jeg også sad der, så sidder med en putte kat i den ene arm:inlove:

Så hækler jeg lidt for dig - hvis Nes vil lade mig :tihi:

Jeg har fået hostesaft med opium og alkohol i, og må ikke kører bil, den tid jeg tager det …

Pectyl?
Det smager stygt, men virker glimrende :slight_smile:

Nej, nej, nej, nej… man skifter da ikke en god gammel Jimny ud med en Peugeot!!!
Vi har også lige selv skiftet… fra en god, og dejlig (men rasende DYR) Grand Vitara… til en lille smart og nem Swift… Nuiiijjjj hvor er jeg bare glad for den! :slight_smile:
Troede faktisk ikke at jeg ville blive lige så glad for en lillebitte bil, som jeg altid har været for Vitara’en, men jo…

og hvis du ikke siger det til nogen, vil jeg endda mene at Swift’en er er fantastisk godt køb, og måske endda kunne gå hen og blive den bedste bil, vi har haft :wehu:

(At Swift’en også er en populær rallybil, siger bare så meget mere om dens brugsegenskaber :wink: )

(Billedet er lånt fra Suzuki.dk for at vise, hvordan min nye bil ser ud… rap lakering i sort og hvidt :slight_smile:

Claus elsker også hans SWIFT style, sønnike købte samme og er rigtig glad for sin også