Februartanker 2021

Hej skattekat

Mange tak for hjælpen
når du skriver hvad de hedder er der faktisk noget der, siger mig det er rigtig

Dejlig du kan smile af det :smiley:

Glæder mig til din net køre ordentligt igen :blush: tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hej louiseogbuster

Tak for opskriften

Så skal jeg bare have handlet ind til det så ved jeg hvad jeg skal lave :smile:

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Siden der ikke var net-forbindelse, var der ikke så meget andet at lave, end at klippe mit hår (det har trængt i laaaang tid og siden jeg selv klipper mit hår, har jeg ikke en gang corona-nedlukning som undskyldning :cool:) … det var åbenbart tricket til at få nettet til at ploppe ind igen :ok:
Men det skal ikke ske alt for tit, for så ender jeg da meget korthåret … :surrender:

6 Synes om

Det er snart 14 dage siden jeg klippede mit hår - jeg kunne ikke holde det ud mere! Siden da har jeg kedet mig så meget, at jeg har fundet et godt sted, hvor jeg engang skal begraves :slem: Så har man vel nået det ultimative i corona-kederi…!
VH
Susanne

11 Synes om

Det må det være Susanne.
Jeg har også opnået det ultimative corona-kederi, jeg har hygget mig i en bilkø, så så jeg da andre mennesker.

6 Synes om

Jeg har trænet katte i pilleroderage på dommerbordet (skænken) øvet grooming og drømt mig tilbage i en hal :wink:


Og ja Anoushka er hjemme igen. Det viste sig at det ikke var rigtige hjem for hende alligevel, men så bor hun bare her indtil videre :slightly_smiling_face:

16 Synes om

Out of couriosity - hvorfor skal hun sælges…?

1 Synes om

Der er flere årsager, men som opdrætter må der gives plads til nyt blod :slightly_smiling_face: Så for ikke at ende med ræddi mange katte på meget kort tid, må hun ud som kælekat og nyde “pensionisttilværelsen” :slightly_smiling_face:
Jeg har et max på 6 katte(tid, økonomi, dynamik i gruppen mm.) Lars og jeg er enige om 4 :sunglasses: pt bor her 5.

11 Synes om

Vi ved jo alle sammen at Lars har et standpunkt, indtil kattene overbeviser ham om noget andet :cool:

13 Synes om

Og det understreger lige præcis, hvorfor jeg ikke skal opdrætte noget som helst - ville formentlig ende med at beholde det hele… :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :cat2: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :racehorse: :hoho:

13 Synes om

Ny uge konkurrence :slightly_smiling_face: Før og nu :wink:

3 Synes om

Jeg vil også meget gerne have opskrifterne

SUK
Glemte og læse kattelogi for mennesker side 27

Fra lammestegen i går var der virkelig fedt med fedt, har fået opvarmet det lidt og æltet fuglefrø ind i, en snor ind i og ud og hænge det op, fik fire hængt op.

Fuglene var ombord i det med det samme

En kvarter efter skulle jeg ud med vasketøj

Hvem tro i der hængte I en gren og havde snoren hevet op og spiste :angry:

Der var to slags tørfoder og to slags våd mad til rådighed her inden for, da første slags ikke duede fra morgen af

Nu ligger beimis fornærmet på den gode varme gulv for der var en der skulle have vaske fusser og hage

Om der er mavepine, så er det lidt selvforskyldt basta!
(Men går alligevel og kigger bekymret til den lille)

5 Synes om
1 Synes om

Er på PhD-kursus denne uge, online forståes. I “generel patologi”. Det er målrettet ikke-medicinere, men for hulan da… det er kraft****** hardcore :panik: og det går i den grad hurtigt. Der skulle have været eksamen i det, men den har de aflyst fordi det er online - så vi skal “bare” deltage aktivt. Heldigvis!

… har lige siddet og kigget på nogle af de patologi-slides vi skal kunne sige noget fornuftigt om senere på ugen :uha:. Jeg håber dælme vi bliver noget bedre end vi er nu…
for lige nu er det kun rubbish :sos_sos: (og bandeord :grrr:) der kommer ud af min mund pga. de slides.

… og dagen startede hårdt ud med adrenalin og “fight-and-flight” respons fordi zoom-linket ikke virkede. Det bliver ens læringskurve ikke bedre af.

Kæft jeg er mast i hovedet :zzz:

8 Synes om

:kram:

Der er ikke noget mere fornøjeligt, end når der er rally og gammel mutter deltager. Når man må sikre det sidste løsøre, fordi hendes pondus og dermed også bremselængde er lettere farlig :smile: Så ved man der er mange gode år tilbage i hende endnu :heart:

18 Synes om

Enig, jeg bliver også mega glad for at se hvor meget McCoy fjoller med vores unge, især ham og Magnus er rigtig gode venner, der gerne tager en vild og voldsom tumletur sammen :inlove:

7 Synes om

Hvaaaa I to - vil I ikke med over i marts måned @eva_k og @_DK_Sugieh