Februartanker 2021

Mon ikke det så ca sådan her ud?
Virkelig flot morgenhimmel

7 Synes om

Når savnet sidder lagret i kroppen … :worried:
Min hjerne bliver ved med at fortælle mig, det er Miden der ligger der:

Det er altså over 3 år siden han blev aflivet :surrender:

15 Synes om

:kram:

1 Synes om

Min søster har fået corona. Hun er semihårdt ramt og jeg håber det bliver ved det. Hun har lidt skavanker i forvejen, så hun behøver ikke blive mere “influenzasyg” end hun er nu. :crossed_fingers:t2:

6 Synes om

Har I alle sammen set den her? :klappe:

Der er nogle boomers, der er kommet i situationer og har mødt udfordringer, de aldrig havde forestillet sigl :klappe:

5 Synes om

Jeg har lige skreget af grin over videoen med katten der ligger til grund for kommentaren med det omvendte hovede. Det er SÅ godt. :joy::joy::joy::joy:

1 Synes om

‘‘I’m not a cat’’ …

1 Synes om

Klar til fastelavn :cool:
‘‘Jeg har fået maske på - misk, mask, maske på …’’

14 Synes om

postænder

:laughing:

12 Synes om

Det stof kender jeg :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Hvis der er nogen, der som mig har gemt linket til den chiliopskrift, @HolmeInc lagde op for en måneds tid siden, men har udfordringer med at finde de rigtige chilier (især nu efter Brexit), så har Facebook læst med i min indbakke og givet mig et link til en dansk side https://www.mexicanheart.dk, der har dem alle bortset fra én - og til gengæld har flere andre, som ikke står i opskriften, så det kan være, man kan lave en bytter :smiley:

3 Synes om

Du kan helt sikkert lave en bytter.
Hende som har lavet opskriften er en stor fan af ‘smag dig frem’ og ‘slat til slat’.

Fedt med link, måske de også har mexicansk chokolade

suk
snestorm, sne, sne, sne …mandag, tirsdag, onsdag, torsdag…syns altså DMI skulle tage sig sammen og fabrikere nogle bedre vejrmeldinger

Men trods alt rart at vågne op til temperaturer tæt på frysepunktet. Selv midt i nat kl. godt 4 var der kun -2 (sidste gang telefonen havde opdateret). Nu er der -1. I går morges var der stadig -16.

bestemt …men gruer for de kubikmeter jeg skal fjerne…med den vind der er nu kan det blive en go’ sjat

Ja, hvis ikke du bare kan vente på, at det smelter :slight_smile:

Jeg har anskaffet mig en rigtig sneskovl den anden dag. Faktisk forventede jeg, at det ville være en garanti mod nogensinde at se sne her på matriklen (eller fortovet udenfor) igen. Det lader så ikke til at være tilfældet.

Himlen står lige nu i brand i øst og hele horisonten rundt. Hvorfor er min mobil så elendig :venter: Den kan slet ikke fange det.

Ellers kan det jo være, de kan lokkes til at tage det ind i sortimentet :slight_smile:

Jeg vågnede og tænkte - yaaaay sne!
Jeg har indtil nu følt mig lidt snydt for sne heroppe … men kom så i tanke om, at allerede i morgen regner min fine sne bare væk :frowning: så jeg der elsker sne, får et døgns snevejr og i morgen er det væk og vi får efterårslignende vejr … det er der altså ikke meget ved i februar måned :confused: jeg kan bedst lide vintervejr om vinteren … :ups: de der 3-7 graders “varme” om dagen frost om natten, regnvejr og blæst fra vest vi skal have senere på ugen - nej tak :s:

1 Synes om

YR og DMI er ikke ret enige mht radar…tror jeg håber på ingenting…eller tæt på

Her får vi tø jf. yr fra tirsdag aften, øv! Og så fortsætter ugen ellers med 1-3 plus grader og regnvejr/slud, suk :sur: Vil hellere fortsætte med sne og frostgrader. Meget sjovere

3 Synes om