Februartanker 2021

Helt enig Eva

Det har sneet her de seneste par timer, men stilnet af. Så de op til 10cm vi var lovet bliver vist ikke til noget :sob::sob::sob:

2 Synes om

Her skulle det ifølge min vejr-app sne kraftigt lige nu, men det gør det ikke. Der kom heller ikke noget videre i formiddags. Temperaturen er 0 grader. Det dryppede fra taget, da jeg var ude lige før.

Men pas på - de har også talt om isslag. Ingen brækkede ben og arme, tak. Isslag er det værste vejr overhovedet, så det håber jeg ikke, det bliver.

Her er der også endelig kommet sne, det har sneet stille og roligt de sidste par timer, så nu ligger der et pænt tyndt lag og det må gerne blive ved :jubiii: :jubiii: :jubiii:

1 Synes om

Ja det her da bare til at drille os … så tror det hele sikkert at det skal være forår og så kommer der sikkert hård frost midt i april i stedet :crazy_face:

Så kan man lære at tie stille. Nu vælter sneen ned her …

3 Synes om

sner tæt her…der er til et par tusind snepersoner…gratis til afhentning

2 Synes om

Syntes godt det kunne blive leveret til den pris… :crazy_face:

2 Synes om

6 Synes om

@Jim, ved du mon den slags: Et gammelt (midten af 70’erne, tror jeg) Olympus Trip 35 i originalt og velholdt læderetui - kan det sælges for moderne penge? Jeg kan se, at de er til salg rundt omkring, men vil folk også købe?

har da set dem udbudt og der er da også købere, men hvad de reelt sælger for ved jeg ikke - MEN kasse og brugsanvisning tæller en del der

1 Synes om

Brugsanvisning kan jeg ikke klare. Med kasse - mener du da en rigtig kasse eller etuiet? Det har jo uden tvivl været i en kasse ved købet.

altså med papkasse og brugsanvisning ville jeg sætte den til 500…uden…well prøv med 300 …og check lige at der ikke er film i

Ja, det vil være typisk :hoho:

sender pr luftpost…one of these days

Og straks er der nogle der vil tjene penge på det: Cat I Am Here Live I Am Not A Lawyer Meme

1 Synes om

I morgen skal vi have 5 katte til årligt tjek… Cirkus!

(Jaja, Susanne, jeg ved godt det intet er ift jer)

5 Synes om

Til gengæld kan du jo om et årstid præstere at køre til lægen med 2 børn på én gang - det ville jo være nok til at give mig mareridt bare ved tanken :hoho: Jeg synes det virker meeeeget nemmere at suse til dyrlægen med 5-12-18 katte eller deromkring :slem:
VH
Susanne

7 Synes om

Jeg ved godt det er en god blanding af Europé og bimser, men tag afsted med 12 siatalere… Så vil jeg påstå du godt vil et barn eller to :joy:

4 Synes om

Jeg var så småt ved at være klar til at komme af med sne og frost. Havde bare totalt fortrængt mængden af mudrede kattepotespor der følger med tøvejr og vand i haven :besvimer:

9 Synes om