FIFes generalforsamling

Til de interesserede, kan der dagligt læses om, hvad der bliver diskuteret på møderne op til og under FIFes generalforsamling.

http://www.felisdanica.dk/index.php?SectionID=227&WebsiteID=1&LanguageID=1

tak for link :smiley:

Er rigtig glad for at læse sidste afsnit :ok:

:kryds:

[QUOTE=DK Thomani;1074470]Er rigtig glad for at læse sidste afsnit :ok:

:kryds:[/QUOTE]

enig!

syntes det er så øv øv at man vil slå shaded og shell sammen - helt forkert og tilbageskridt og opgivelse af mere end 100 års avlsarbejde …suk…det vil blive det endelige dødstød til den rigtige og meget smukke chinchilla (perser) :frowning:
håber at BC modstand får betydning…for sølvkatte farverne er jo ikke ligefrem imponerende mere…og med dette åbner man op for at det ligefrem er standard at de er ringe…helt ærligt

der er og skal være en forskel på shaded og shell…og med det forslag kommer alt jo til at blive en rodebutik…det er laveste fællesnævner :frowning: arugh jeg syntes det forslag er så dårligt…

naturligvis er det fair at kategorier laves om…men det er jo også trist at være vidne til som perser elsker…for det fortæller jo også noget om racens tilbagegang

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1074457]Til de interesserede, kan der dagligt læses om, hvad der bliver diskuteret på møderne op til og under FIFes generalforsamling.

http://www.felisdanica.dk/index.php?SectionID=227&WebsiteID=1&LanguageID=1[/QUOTE]

hvem er det i øvrigt som skriver?

Bette Lind - Felis Danica’s formand :wink:

/Mette

Det er FD´s formand, Bette Lind :slight_smile:
VH
Susanne

håber så meget på en ny inddeling. og synes bestemt det seneste forslag er det bedste der er har været til dato

UPS undskyld jeg har ikke set denne og er kommet til at starte en ny tråd, admin, kan du slå sammen??

Linda

Håber Bette Lind får tid til at opdatere snart :slight_smile: håber sådan at forslag om shaded/shell ikke bliver vedtaget…:kryds:

…hvis det gør bliver en FIFé stamtavle jo ubrugelig til avlsarbejde med sølv perser…det vil godt nok være træls :frowning:

Jeg kan faktisk ikke forestille mig ret meget andet, end at den sidder lige i skabet denne gang :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1074950]Jeg kan faktisk ikke forestille mig ret meget andet, end at den sidder lige i skabet denne gang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Næsten, de rykker jo KBL/KBS :wink:

DEKZV e.V. forslag nr. 1: Recognition of OSH/OLH w64 63 61 in OLH/OSH.
JSC, BRC og HWC er for forslaget
BC for forslaget
SC er for, men påpeger at forslaget vil bryde med et grundlæggende princip ved at medføre at 2 (søster)racer dømmes sammen.

Sorry. Tastaturet drillede lige.
Er der nogen der forstår den der? Husker ikke lige foreslaget, og er for doven til at slå det op, hvis nogen kan huske det :høhø:

havde personligt håbet på at slippe for at konkurrere imod abyerne, men sådan blir det ikke. men hvor blir det fantastisk at få delt kat. III

[QUOTE=Musashi;1074948]Håber Bette Lind får tid til at opdatere snart :slight_smile: håber sådan at forslag om shaded/shell ikke bliver vedtaget…:kryds:

…hvis det gør bliver en FIFé stamtavle jo ubrugelig til avlsarbejde med sølv perser…det vil godt nok være træls :([/QUOTE]

Hvis du orker det, vil du så forklare hvorfor du mener det? Hvad betyder det for arbejdet med sølv?

I betragtning af, at langt størstedelen af kurileans - ikke kun i Danmark, men øjensynlig i hele FIFe - er semilanghårede, er det da også det mest rigtige :slight_smile:

Hvor skulle de eller høre til???

Som det er nu er de i kat. 3, i forslaget om den nye kategori fordeling er de også i kat. 3, men Mundicat har så stillet et forslag om at rykke dem til kat. 2.

er det så slemt at komme i kat II??? :slight_smile:
mon ikke der kommer nye navne på kategorierne.