Firefox aka udbryderkongen Houdini

Så er det slut med at vide, hvor killingerne er … for Firefox har, som den første, forceret pleksiglaspladen mellem stue og killingeværelse.

Hvordan gjorde han mon det :gruble:
Jeg hentede mit kamera, og satte ham ind på værelset igen.
Han var lynhurtig :smutter:til at hoppe over, så jeg måtte sætte ham tilbage 3-4 gange, inden jeg var klar med mit kamera :thumbdown: men her er så resultatet.
Sådan gør en killing, når den springer over en forhindring.

Forhindring :ok:, Sort kant/gaffatape sidder på toppen :ok:
Summe over hvor meget kraft, der skal bruges :ok:

Sæt af og … airborne :klap:

Firestone ser skeptisk til: Mon han klarer det :?

Hey brormand, pas nu på ikk’ :S

Åååååh nej, han må ikke falde ned igen :bebe:

Pyha - han klarer det :smiley:

Balancekunst … :kryds:

Et perfekt nedspring :slight_smile:

Og landing :thumbup: selvfølgelig på forpoterne først og hovedet holdes opad

Og vupti … så er man ude i stuen.

Mens jeg skrev dette, fandt Felina også ud af, hvordan man kommer over. Nu er der to killinger, der fræser rundt i stuen :klapper:

Sikke nogle dygtige og eventyrlystne små banditter:love2:

Ja, hvor svært kan det lige være :høhø:

Dygtig misser:D

Sikke en bandit - flot klaret :juhu:

Men på en måde har du selv givet dem lov. Man kan ikke først vise dem hele den store verden, og så lukke dem inde igen :tihi:

Rigtig god billedeserie

Ha ha - du har ret Winnie. Mere vil have mere :høhø:

hahahahahaaaaaaaaaa, hvor er det godt fanget og sjove tekster …sikke billeder af en sjov kat…:klapper::klapper::klapper::klapper:

Skøn billedserie af en dejlig bandit :høhø:

De billeder er bare, guld værd. Hvor er det bare fedt, at følge dem.

:lol: Så kan du lære det, kan du :slight_smile:
Giv dem lillefingren og de tager hele hånden :tihi:

:lol:

Herlig billedserie af en lille og meget smuk udbryder.
Mvh
Yvonne

LOL nej nej Firefox er MOR til Houdini der hedder Tiffany og bor herhjemme (har selv en firefox ilder med en STYG udbryder dronning som datter). Sikke en dejlig billedserie :smiley:

Takker :neje:

Det undrer mig sådan set ikke at Firefox var den første til at forcere pleksiglaspladen, for han er en rigtig kan selv og vil selv kat.

Han er som en snu ræv (navnet Firefox passer i den grad til ham). Stille og roligt gør han de ting, som han vil. Han behøver ikke flokken til at støtte ham i fremmede situationer. Han tager initiativ, helt på egne poter :ok:

HA HA skøn billede serie med smukke misser

For 2 dage siden var killingerne ude i stuen for første gang.
De drønede rundt som jeg ved ikke hvad, legede fangelege, lavede udskridninger på trægulvet, for op i kradsetræet - og ned igen og meget, meget mere.
Det var altså underholdning på et meget højt plan :klapper:
Efter en god times leg, blev de trætte og lagde sig i køjerne på kradsetræet.

Først hyggede 4 ud af 5 killinger sig i den øverste køje :love2:

Så blev de trætte … meget trætte.
Her er Fellini og Felina ved at falde til ro

I en anden køje lå Firestone, Ferrari og Firefox.
De var også MEGET trætte :love2:

Skønne billeder af de små smukke - især den fremragende serie med Firefox. :ok:
Ham skal du finde et helt specielt hjem til, for han bliver ikke for begyndere… :smiley:

Sjovt nok skrev jeg netop i dag i en anden tråd om, hvor tidligt personligheden viser sig. Det er så nok også din erfaring, ikke? :slight_smile:

Det er min erfaring, at nogle personlighedstræk,viser sig i en meget ung alder.
Allerede ved 3-4 ugers alderen ser jeg, at nogle killinger sagtens kan ligge og sove alene i nogle situationer, mens andre ikke kunne drømme om at forlade flokken.
I 5-6-7 ugers alderen udvikles deres forskellige personligheder mere og mere. Dvs. nogle af trækkene bliver mere og mere synlige.
De udvikler sig selvfølgelig også efter 5-6-7 ugers alderen, men det er i den periode, jeg synes at den største udvikling mht. personlighed sker.

Det er spændende at følge killingerne, og se hvordan de udvikler sig fysisk og psykisk samt hvordan deres plads/rolle i flokken er.
En killings plads i flokken er ikke konstant. En lidt mere tilbageholden killing kan blomstre gevaldigt op, når en mere dominant killing forlader flokken og dermed vise nye sider af sin personlighed.

Nu her, hvor mine killinger snart bliver 9 uger, udfordrer de mere og mere deres mor De vil lege/slås med hende. Jeg imponeres altid over, hvordan en hunkat opdrager sine killinger lige fra de er nyfødte af.
Som 9 ugers lader hun stadig killingerne tumle rundt på sig. De gør alle mulige krumspring, så som at bide hende i ørene, daske til hende og hoppe/kravle hen over/på hende. Hunkatten tager det helt roligt. Når det bliver for voldsomt, lægger hun blot en pote på killingen og maner på dén måde til ro. Nogle killinger forstår det første gang, andre skal lige have gentaget proceduren et par gange før de fatter budskabet :høhø: Igen et tegn på, hvor forskellige killingerne er.

Firefox har en spøjs/interesant dualitet i sig. Han kan virke lidt tilbageholdende i nogle situationer, for i andre at være først på aftrækkeren :slight_smile:

Nå, det blev lige en længere smørre :tihi:

Ååååh,så flinke:klap: Hvor gamle er dem nå?
Røde( og hvite) kattunger er bare ekstra ekstra søte,og de hadde så fin rødfarge også :hjerte:

Jeg så alderen nå i et annet innlegg.
Du får være glad du ikke min rase :stuck_out_tongue: Dem klarer man ikke holde innenfor trygge rammer etter 4,max 5 uker.
Så går det gjerne et par uker til,så er har dem funnet ut stengsler nr 2 også :smiley:

Tak Thelma.
De bliver 9 uger på tirsdag og er simpelthen så dejlige :wehuu: